Nikki Skrevet 1. september 2003 #21 Del Skrevet 1. september 2003 Vi ville begge ha et sommerbryllup og vi var usikre på når på sommeren. Men nå er jeg av den overtroiske sorten slik at jeg ville starte vårt liv sammen som mann og kone når det var nymåne... Som for meg symboliserer starten på en ny tid... Så da var det bare å finne en helg det var nymåne og datoen ble den 2 august... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 1. september 2003 #22 Del Skrevet 1. september 2003 Vi ble sammen 28. mars for snart fem og et halvt år siden, og har siden pleid å feire 28. i hver måned med en liten kveld for oss selv. Så også 28. september for snart to år siden. Men den dagen ble spesiell, for min mann overrasket meg med en ring. Ingen av oss syntes noe om å være forlovet uten å ha en dato, og vi ville ikke være forlovet mere enn et år. Vi visste at vi ville ha 28. som bryllupsdato, og 28. mars var bare et halvt år unna. Men vi ville ikke gifte oss da, for det er bare et par dager unna bursdagen min, og vi har mange feiringer på den tida av året allerede. Ved å gifte oss på vår fire-og-et-halvt års dag i stede for vår fireårsdag fikk vi en dato å feire på andre sida av året, samtidig som vi fikk en dato som var temmelig nøyaktig ett år etter frieriet (vi feiret et par dager forsinket da han fridde). Dermed bestemte vi oss for 28. september 2002, uten å ha en kalender tilgjengelig for å sjekke at det var en lørdag. Men det var det, så da skjønnte vi at det var meningen at den dagen skulle bli vår. Om ikke lenge kan vi feire at vi for ett år siden hadde et drømmebryllup i nydelig høstvær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
September Skrevet 1. september 2003 #23 Del Skrevet 1. september 2003 Han fridde den 6.sept ifjor, og vi bestemte oss for at vi ville gifte oss ett år etter. Men da vi ringte til selskapslokalene var det ikke noe ledig den dagen... Og uken etter var det den 13. og det synes vi ikke var en bra dato, så da ble det den 20. september! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå