Gjest Gjest_hei_* Skrevet 9. januar 2010 #1 Del Skrevet 9. januar 2010 I mange situasjoner og settinger som f.eks på gymmen og på kafe syns jeg det virker så teit å skulle innlede en sammtale. Jeg er en gutt på 21 som syns det er spennende å åpne samtaler med folk jeg ikke kjenner(spesielt jenter). Men da tenker jeg at nå vil hun tro at jeg er en kåting som er ute etter å få ligg ellerno lignende. Syns dere jenter at det er kleint hvis fremmede begynner å prate? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 9. januar 2010 #2 Del Skrevet 9. januar 2010 Nei jeg synes ikke det er kleint i det hele tatt. Jeg er en slik person selv jeg. Prater med alt og alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 9. januar 2010 #3 Del Skrevet 9. januar 2010 Synes heller ikke det er kleint Jeg tror heller du er ute etter sex om du starter en samtale med meg på et utested en lørdags natt, enn på dagligvarebutikk/treningsenteret/bussen i hverdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 9. januar 2010 #4 Del Skrevet 9. januar 2010 Kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #5 Del Skrevet 9. januar 2010 Det kommer jo an på hvordan du starter samtalen og hva du snakker om. Er du hyggelig og unngår for mye klisjeer eller overdreven reklamering for deg selv går det nok bra. Og ikke minst må du kunne ta et hint, om en kvinne snur seg vekk, går eller finner frem musikk betyr det at hun ikke vil prate mer med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2010 #6 Del Skrevet 14. januar 2010 Nei, jeg synes bare det er kult og gøy. Jeg elsker å prate med folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 24. januar 2010 #7 Del Skrevet 24. januar 2010 Har ofte tenkt på det og synes ikke d hadde vært kleint om en søt gutt kom bort til meg på trening og startet en samtale og kanskje inviterte meg med på en kafe en dag... bare koseli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. januar 2010 #8 Del Skrevet 24. januar 2010 Bare koselig det...altfor få som bryr seg nok til å snakke med fremmede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elensire Skrevet 24. januar 2010 #9 Del Skrevet 24. januar 2010 Syns faktisk du virkelig er inne på noe her jeg er utrolig mye kjekkere med en gutt som tar kontakt i hverdagslige settinger, fremfor å vente til en er på byen (da tenker jeg at han bare er ute etter noe ) er alltid kjekt med en søt og hyggelig gutt som vil snakke med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå