lillen Skrevet 29. august 2003 #1 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg vil sende en god bedring-hilsen til alle som er forkjølet på KG. Har lagt merke til at det er spesielt mange inne på graviditetsdagbok H-N (les: Supergirls), men regner med det også er flere kg'ere... Er forkjølet selv, og hater det... Why me? Mulig den er den plutselig så tidlige høsten!? For et vær... Hallo, værguder der oppe!? Det er faktisk AUGUST! Har ikke rukket å bruke opp sommerklærne enda jo... *snufs* *gufs* Noen smarte mennesker må gjerne buke denne tråden til å gi noen råd, slik at vi kan forkorte forkjølelsen, eller forebygge (for de som har vært så heldige å ikke blitt bitt enda...)! Jeg håper at alle er på bedringens vei snart! Hvis min vedvarer, håper jeg å kunne trøste meg med denne trådens ord og råd litt senere... Klemmer (som ikke smitter) fra Lillen :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 29. august 2003 #2 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg ble så veldig forkjølet da jeg var i Danmark i sommer - og i en gammel butikk i et gammelt bymuseum fikk jeg følgende råd av en ikke så gammel mann: "Når du er forkjølet skal du ta deg en god dram. Da vil forkjølelsen gå over på 7 dager. Lar du drammen være vil det fort ta en uke...." Hvitløk hjelper. C-vitamin opp mot diaregrensen hjelper. Solhattdråper i mangedobbel dose hjelper. Whisky hjelper ikke, men det smaker veldig godt. God bedring (jeg er forresten frisk nå - og han hadde rett, det tok bare 7 dager ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 29. august 2003 #3 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg er IKKE forkjølet men jeg sender en god bedring hilsen til alle Kg'ere som er. Sender også med litt solhatt, Repsils, Otrivin, hostesaft og solbærtoddy. GOD BEDRING TIL ALLE SOM ER SYKE! Trøste klem fra Skusla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 29. august 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 29. august 2003 Nachspiel inatt!? Noen? Æsj, har ikke noen dram, og ikke føler jeg for det heller... Takk for råd Brunhilde! Jeg ønsker ikke at denne tråden skal bli flyttet til Kropp og helse, bare fodi det blir lagt inn noen råd her... Det er jo en hilsen-til-alle-med-forkjølelse-tråd og god-bedring! OK? Takk fro alt det der, Skusla... Fint, for jeg har ikke forberedt medisinskapet på tidlig høst nemlig! Lenge leve solen! Og gleder meg til jul... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 29. august 2003 #5 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg er akkurat blitt frisk, men rakk å oppdage at HOSTESAFT slik vi kjenner den (brun flaske, expigen etikett) er gått ut av produksjon! Jeg forfølges av at mine standard/favorittprodukter går ut av produksjon, og nå en slik klassiker som hostesaft. Verden står ikke til påske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 30. august 2003 #6 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg har også akkurat blitt frisk fra en kraftig forkjølelse.. Utrolig deprimerende å bli syk nå, sommeren skal vel ikke være slutt enda? GOD BEDRING alle som er syke nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 30. august 2003 #7 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg holdt nesten på å bli forkjølet for noen dager siden. Er nok den "høst-forkjølesen" som er ute igjen. Verdens beste kur mot forkjølese for meg er når min mor lager irish-coffee (uten whiskey) til meg :D. Da blir det fort bedre. Men når er det mange år siden jeg flyttet hjemmeifra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå