Gå til innhold

Hvordan hadde dere jenter reagert..

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_robotkalle_*
Skrevet
Selv om man ikke lenger elsker en person, så kan man fint være glad i personen og av den årsak beholde kontakten.

Her tror jeg det er den dårlige samvittigheten din som prater.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Selv om man ikke lenger elsker en person, så kan man fint være glad i personen og av den årsak beholde kontakten.

Klart det.

Det aller beste er de forholdene der man klarer å forbli venner selv om man går fra hverandre.

Det er langt verre når man etter å ha elsket hverandre, går over til å hate, og dermed motarbeide hverandre som best man kan. Det går utover alle parter.

Gjest Bianca26
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det er så big deal. Det er jo sånn gutter gjør

Gjest Gjest_julia_*
Skrevet

Jeg regner med at en stor del av mine mannlige venner har runket til meg på et tidspunkt. Jeg har også onanert til et ganske stort utvalg av mine mannlige bekjente, uten at det har konsekvenser for noen som helst.

De trenger ikke fortelle det da, det oppfatter jeg som flørting eller bevisst forsøk på å vri vennskapet over til noe annet. Gøy å vite om menn man er seksuelt interessert i, uinteressant å vite om andre.

Gjest Gjest_girlie_*
Skrevet

Hadde nok bare blitt smigra tror jeg! =) Skjønner ikke hvorfor det skulle være noe problem!?

Skrevet

Tatt det som et kompliment, men hadde absolutt ikke trengt å vite det!

Skrevet
Hadde nok bare blitt smigra tror jeg! =) Skjønner ikke hvorfor det skulle være noe problem!?

Fordi om man er venner skal man ikke bringe seksualitet inn i forholdet. Snakker man om hverandre på en seksuell måte så er man ikke bare venner. Det at en del her syntes at dette er ok og problemløst tyder på meg at mange med rette er sjalu og mener at vennskapet mellom forskjellige kjønn ikke er ok. Er man venner bringer man ikke inn seksualitet i vennskapet, enkelt og greit.

Selvsagt misstenker jeg vel at noen har runket til en fantasi av meg i løpet av livet mitt, men det å få det konstatert er problemet fordi handlingen som gjør dette kjennt er å trø over streken.

Til den som sa; hva med når de spørr "om de får lov til å fortelle deg noe" det gjør da selvsagt ingen forskjell. Jeg vet jo ikke hva de da skal fortelle og det at jeg har sakt ja til at de kan fortelle noefritar selvsagt ikke ham i å ikke trø over grensen for hva som er ok i et vennskap likevel.

Gjest wake up call
Skrevet
At menn tenker på en kvinne de liker i en sånn sammenheng er vel ikke noe rart. Bortsett fra for Steinar da, så klart.

Kan ikke skjønne de som har noe problem med det, men det jeg synes er underlig, er at noen sier det til den det gjelder (med mindre det er jenta hans).

En del ting går det an å holde for seg selv.

FOLKENS:Det er en grunn til at de faktisk forteller dere dette :rødme: ...

Og ønsket fra den ene parten er da noe mer enn å bare være venner :sengekos:

• 3 måneder senere...
Gjest sardintroll
Skrevet

Det kommer helt an på HVEM. Dersom min beste kamerat tenker på meg mens han runker, synes jeg det er helt ok. ;) Om en gammel gris ligger og drar seg mens han har meg i tankene, not so much. :snurt:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke satt pris på å få vite noe slikt, vennskap og sex hører i min verden ikke sammen.

:fnise:

a4 du er da,hahahha! vennskap-sex er fint det :)

Skrevet

Som tittelen beskriver!

Jeg fikk vite av en kompis at han runker når han tenker på meg(hvertfall da), og at han tenkte på meg når han lå med sin daværende kjæreste! Og det irriterer meg at han fortalte det.Skulle gjort alt for å mistet hørselen i akkurat dèt øyeblikket :ler: Ekkelt!

Skrevet

Han: jeg runker til deg

Meg: OMG LOL ok :)

Skrevet

Jeg ville tenkt at han hadde veldig god smak. :sminkedokke:

Gjest *miffy*
Skrevet

Jeg hadde blitt veldig smigret :fnise:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tatt det som et kompliment :)

Gjest Dainty
Skrevet

Jeg fikk vite ved en tilfeldighet at en kamerat fantaserer om meg. Ble litt paff, men synes det bare er morsomt.

Tipper de fleste menn fantaserer om de fleste kvinner i sin omgangskrets på et eller annet tidspunkt (med mindre de er totalt frastøtende). Det betyr ikke nødvendigvis at de ser på deg som en potensiell kjæreste, eller at de faktisk har planer om å prøve seg på deg, det er bare uskyldig moro.

Gjest Tigress
Skrevet

Eg ville teke det som eit kompliment, trur eg. Men ville nok vore veldig tydeleg på å ikkje flørte med han i tida som fulgte...

Gjest Whitelines
Skrevet

Jeg er nokså sikker på at en tidligere god kamerat fantaserte om meg mens han runket - fordi han var hodestups forelsket i meg på den tiden. Dette var noe jeg hørte av felles venner og rynket litt på nesen av, men valgte å overse. Det ble litt annerledes når jeg hørte at flere av mine guttevenner hadde som nyttårsforsett å få meg til sengs. Har ikke mye kontakt med dem nå, nei...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hadde tatt det med et stort smil! Kjempe kompliment. Og om kompisen hadde sett bra ut, ser jeg ingen grunn til å ikke kunne ha det litt gøy sammen ;) Men så er vel vi jenter ganske forskjellige på det punktet. Jeg vil vel anse meg selv som ganske liberal, og tar ikke sånt så veldig høytidelig!

• 2 måneder senere...
Gjest birry93
Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noe imot det, så lenge jeg slapp å se på. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...