Steinar40 Skrevet 10. januar 2010 #21 Skrevet 10. januar 2010 (endret) Jeg hadde tenkt at det kunne han ha holdt for seg selv, og så hadde jeg vel egentlig ikke tenkt mer over det. Herregud, dette er god grunn til å avslutte kontakten etter min mening. Endret 10. januar 2010 av Steinar40
Ella_Grey Skrevet 10. januar 2010 #22 Skrevet 10. januar 2010 Herregud, dette er god grunn til å avslutte kontakten etter min mening. Da ville det i så fall måtte ha vært pga av at han fant det nødvendig å fortelle det, spesielt hvis det skjedde igjen og igjen. At menn runker er ikke noen overraskelse, hvem de evt tenker på når de gjør det er egentlig likegyldig. Men hadde det vært en veldig nær venn, mulig det hadde føltes rart.
Steinar40 Skrevet 10. januar 2010 #23 Skrevet 10. januar 2010 Da ville det i så fall måtte ha vært pga av at han fant det nødvendig å fortelle det, spesielt hvis det skjedde igjen og igjen. At menn runker er ikke noen overraskelse, hvem de evt tenker på når de gjør det er egentlig likegyldig. Men hadde det vært en veldig nær venn, mulig det hadde føltes rart. En mannlig "kompis" som hadde fortalt noe sånt IRL hadde bevist at han fullstendig manglet sunt vett etter min mening. Slike folk trenger man ikke.
Bellatrix Skrevet 10. januar 2010 #24 Skrevet 10. januar 2010 Jeg er enig med Steinar40. Hadde en kompis sagt at han tenkte på med når han onanerte så hadde jeg tolket det som at han hadde seksualisert vennskapet. For meg er ikke sex en del av et vennskap. Kvinner og menn kan være venner, men da må man også holde det på et vennskapelig plan.
Sunniva81 Skrevet 10. januar 2010 #25 Skrevet 10. januar 2010 Som tittelen beskriver! Jeg vet at en kollega/venn tenker på meg når han runker. Han har til og med sagt at han tenker på meg når han ligger med andre. Må innrømme jeg blir uvel når jeg tenker på det,ja. Men lite jeg kan gjøre med det da... :gjeiper:
Steinar40 Skrevet 10. januar 2010 #26 Skrevet 10. januar 2010 Jeg vet at en kollega/venn tenker på meg når han runker. Han har til og med sagt at han tenker på meg når han ligger med andre. Må innrømme jeg blir uvel når jeg tenker på det,ja. Men lite jeg kan gjøre med det da... :gjeiper: Er ikke det bare å la være å prate noe mer med han egentlig?
Anglofil Skrevet 10. januar 2010 #27 Skrevet 10. januar 2010 Tråden ryddet for utenomsnakk. Yvonne (mod)
mari4ever Skrevet 10. januar 2010 #28 Skrevet 10. januar 2010 haha:P jeg vet allerede at en som jeg hadde noe på gang med runker til meg, han spør også om puppe bilder, siden han savner puppene mine sånn... haha:P synes det er litt tragiskt, men gutter er jo litt sånn på visse ting
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #29 Skrevet 10. januar 2010 Jeg hadde reagert kraftig på at han fortalte dette til meg. Vi er venner og seksuelle tema er ikke-tema oss i mellom. Han hadde da trødd over en grense som ville være vanskelig å reparere. Jeg ønsker heller ikke å få det stadfestet at han runker til meg. Jeg ønsker forresten ikke å få stadfestet at kompisen min runker eller hva han runker til mer generellt heller. Jeg ønsker på ingen måte å tenke på ham i en seksuell situasjon i det hele tatt. Jeg har vel en misstanke om at en eller flere av kompisene mine en eller annen gang har runka til en fantasi med meg i (særlig siden jeg har kjennt den alle fra de kåte tenårene). Det er vel ganske normalt å fantasere om folk man kjenner, særlig når man er i tenårene. Hva de gjør på privaten tenker jeg ikke på og det eksisterer ikke i mitt hode en gang. Om det er til meg eller noen andre. Han får gjør som han vil, men jeg ønsker ikke å få det stadfestet og det er i all fall ikke ok at han selv forteller det. Når man er venner blir seksuelle taneker om den ene parten komplisert uansett om det er et kompliment eller ikke.
Ella_Grey Skrevet 10. januar 2010 #30 Skrevet 10. januar 2010 En mannlig "kompis" som hadde fortalt noe sånt IRL hadde bevist at han fullstendig manglet sunt vett etter min mening. Slike folk trenger man ikke. Ja, jeg er helt enig i at det er sånt man ikke trenger å fortelle. Men jeg ville ikke kuttet noen ut pga at dette ble nevnt en gang. Hadde vel sagt at det vil jeg ikke vite noe om, og hvis det ikke ble respektert så hadde han blitt kuttet ut. Hadde sikkert bedt han om å la vær å tenke på meg også, men det ville jeg jo uansett ikke hatt noen kontroll over.
Gjest megvel Skrevet 10. januar 2010 #31 Skrevet 10. januar 2010 Jeg ville ikke likt å vite det. Men jeg hadde kanskje tatt det som en kompliment også.
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #33 Skrevet 10. januar 2010 Haha! En dag hadde jeg en utrolig daarlig styggedag... jeg ville helst bare forbli hjemme, godt gjemt under dyna mi. Og da fortalte kameraten min at hallo!! jeg maatte jo ikke tenke saa mye stygt om meg selv. OG at han har hatt meg i tankene naar han runker. Jeg tenkte egentlig bare AESJ, man vil jo helst ikke vite saant.
Gjest brutal_mann Skrevet 10. januar 2010 #34 Skrevet 10. januar 2010 Synes det er fascinerende at jenter tror at kompiser ikke fantaserer om dem når de runker.
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #35 Skrevet 10. januar 2010 Det er forskjell på å ikke tro og positivt vite.
Steinar40 Skrevet 10. januar 2010 #36 Skrevet 10. januar 2010 Ja, jeg er helt enig i at det er sånt man ikke trenger å fortelle. Men jeg ville ikke kuttet noen ut pga at dette ble nevnt en gang. Hadde vel sagt at det vil jeg ikke vite noe om, og hvis det ikke ble respektert så hadde han blitt kuttet ut. Hadde sikkert bedt han om å la vær å tenke på meg også, men det ville jeg jo uansett ikke hatt noen kontroll over. Kvinnfolk har en merkelig innstilling! Hva skal du med en "venn" som helt åpenbart var totalt blåst i hue?
Gjest Høy og mørk gentleman Skrevet 10. januar 2010 #37 Skrevet 10. januar 2010 Jeg runker til en dame her på KG! (Jeg vet du vil jeg skal si det er deg jeg tenker på...) Det er bare de hemmede som påstår de ikke liker det.
Gjest lillefisk Skrevet 10. januar 2010 #38 Skrevet 10. januar 2010 Jeg hadde reagert med avsky, men hadde nok prøvd å gjemme det bak et overrasket ansikt..og stukket av så snart jeg fikk sjangsen. Jeg er ikke så flink til å takle slike henvedelser ;D
Ella_Grey Skrevet 10. januar 2010 #39 Skrevet 10. januar 2010 Kvinnfolk har en merkelig innstilling! Hva skal du med en "venn" som helt åpenbart var totalt blåst i hue? Hva menn tenker på når de koser seg for seg selv har jeg ingen kontroll over, ikke ser jeg noe poeng i å bry meg så voldsomt om det heller. Det er ikke noe jeg ville satt pris på å få vite (virkelig ikke), men det er heller ikke noe som ville ødelagt et vennskap, hvis jeg ellers satte pris på. Venner vet jo faktisk ikke hvordan jeg ser ut naken. Så strengt tatt ville jeg opplevd det som eklere hvis en eks fortalte at han tenkte på meg i en sånn setting.
Gjest brutal_mann Skrevet 10. januar 2010 #40 Skrevet 10. januar 2010 Hva menn tenker på når de koser seg for seg selv har jeg ingen kontroll over, ikke ser jeg noe poeng i å bry meg så voldsomt om det heller. Det er ikke noe jeg ville satt pris på å få vite (virkelig ikke), men det er heller ikke noe som ville ødelagt et vennskap, hvis jeg ellers satte pris på. Venner vet jo faktisk ikke hvordan jeg ser ut naken. Så strengt tatt ville jeg opplevd det som eklere hvis en eks fortalte at han tenkte på meg i en sånn setting. *noterer "Bruker ikke bikini på strandtur sammen med venner"*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå