Gå til innhold

Hvordan hadde dere jenter reagert..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

Som tittelen beskriver!

Videoannonse
Annonse
Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg hadde syns det var kjempeekkelt og ønsket at jeg aldri hadde fått vite det.

Skrevet

Småekkelt, men koselig om han syns jeg er fin da :ler:

Skrevet

Tja...hadde synes det var litt spesielt om en kompis med fullt alvor lente seg over bordet i lunsjen og sa det. Synes generelt sånne ting er litt utenfor min "need-to-know" om venners sexliv, hvertfall i en fullt edru tilstand. Men om noen hadde sagt noe etter noen drinker på byen hadde jeg ikke tenkt noe særlig over det. Men hadde gjerne viderefortalt det til en venninne eller to... :sjenert:

En annen ting er at enkelte gutter mener det er ett kjempe kompliment at du figurerer i seksuell fantasi de har, eller at de har diskutert dine attibutter. Djeez...

Skrevet

Jeg hadde blitt sint.

Skrevet

Tror du med fordel kan pakke det inn .

Jeg blir feks ikke sur hvis jeg hører direkte fra det motsatte kjønn at de fantaserer om meg , men jeg tror jeg hadde tatt det ille opp dersom de hadde sagt runke istedet for , selvom det forsåvidt i de fleste tilfeller vil være 2 sider av samme sak og egentlig er et kompliment .

Hadde jeg hørt fra en tredjepart at en fyr runket til meg , hadde jeg blitt uvel .

Skrevet

Uvel og kvalm. Vi ønsker ikke å vite detaljer om den lille snoppen deres.

Skrevet

Ehhh, kjør på hadde jeg tenkt :ler:

Skrevet

Er jeg den eneste som ville tatt det som en kompliment? Synes ikke det er sært heller, jeg. Man kan da fantasere om tiltrekkende mennesker uansett relasjon?

g jeg hadde i hvert fall ikke blitt sint ...

Skrevet

jeg hadde blitt kåt :kyss2:

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet
jeg hadde blitt kåt :kyss2:

var det ment i et ironisk tone eller?=P

Skrevet

Vi vet alt at du gjør det, gjestegutt. Men hvis det var en RL-kompis, hvordan er det meningen at man skal finne det ut? Å fortelle det er mildt sagt psycho.

Skrevet

Jeg hadde ikke satt pris på å få vite noe slikt, vennskap og sex hører i min verden ikke sammen.

Skrevet

Vel, noen av mine kompiser er jeg faktisk 'bare' venner med.

Og - en av mine andre kompiser har faktisk fortalt meg at han runker til tanken på meg, og mener det som et kompliment, noe jeg også oppfatter det som. Hvorfor skulle det ikke være det? Han synes jeg er sexy, ikke sant.

Skrevet

Tror ikke jeg hadde brydd meg noe særlig, men så har jeg ikke vært i situasjonen da...

Skrevet

Jeg hadde tenkt at det kunne han ha holdt for seg selv, og så hadde jeg vel egentlig ikke tenkt mer over det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...