Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #81 Skrevet 30. august 2003 Professoren: - Hvilket yrke har du? Mannen: - Jeg er gateselger. Professoren: - Åh, sier du det? Hvor mye koster en gate nå for tiden??? :o
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #82 Skrevet 30. august 2003 Faren til sin snakkesalige sønn: - Hvis du snakker mer nå, låser jeg igjen munne din! Sønnen: - Da snakker jeg gjennom nøkkel hullet...
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #83 Skrevet 30. august 2003 - Vet du at Berta har 7 søstre? - Nei, men jeg vet en som har 8. - Hvem da?? - Boren hennes... :o mange barn gitt
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #84 Skrevet 30. august 2003 En mann og en kvinne levde lykkelig i tredve år. Så skjedde det noe forferdelig. En dag traff de hverandre
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #85 Skrevet 30. august 2003 Jeg vedder hodet mitt på at jeg har rett. - Jeg vedder lommeboka mi imot - Men den er jo tom. - Nettopp, da blir jo innsatsen den samme.
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #86 Skrevet 30. august 2003 Den siste gjesten: -Jeg håper virkelig jeg ikke har holdt dere oppe for lenge. Vertskapet: - Det spiller ingen rolle. Vi skulle likevel stått opp nå.
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #87 Skrevet 30. august 2003 Ole spør Per: - Leser du romaner? Per svarer: - Nei, det gjør jeg ikke. Men jeg vet alltid hva som kommer etter første kapittel. - Hva da? - Andre kapittel, vel. DAAAAAAAAAAA
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #88 Skrevet 30. august 2003 Har jeg ikke sagt deg tusen millioner ganger at du ikke skal overdrive slik?
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #89 Skrevet 30. august 2003 Det var en mann som fikk en jobb på en bar, den ene kvelden ble sjefen sjuk og måtte gå hjem. Mannen sa det var greit og gledet seg. Før sjefen gikk sa han følgende: Det pleier å komme to døvstumme inn her på kvelden, når tommelen går opp skal de ha hvitvin, går tommelen ned, skal de ha jegermaihster. Mannen forsto dette, og sa det var greit. Etter en halvtime kom de to døvstumme inn. Tommelen gikk opp og ned mangen ganger, og det gikk ganske greit. Etter en drøy time begynnte de å vifte med armene. Mannen ble veldig redd og ringte sjefen:-Du, nå tror jeg de døvstumme er blitt syke. -Å, sier du det!. -Ja, nå sitter de å vifter med armene. -Å neida, det er ingenting å bekymre seg over. De bare synger...........
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #90 Skrevet 30. august 2003 Det var en gang en gårdsgutt som skulle ut og fri en lørdagskveld. Det var vinter og bekmørkt. Utstyrt med fjøslykt listet han seg av gårde. - Du trenger vel ikke lys når du skal ut og se etter jenter! I min tid klarte vi oss uten lykt!, sa husbonden arg. - Nei, men så kan du jo bare se hva du fikk, da! sa gutten.
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #91 Skrevet 30. august 2003 Mamma, mamma, jeg har velte den store stigen bak huset! - Det gjør ingenting. Den kan Pappa reise opp igjen. - Det kan han ikke, for han henger i takrenna.
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #92 Skrevet 30. august 2003 Når sant skal sies kan man like godt holde kjeft.
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #93 Skrevet 30. august 2003 Kampanjen mot AIDS og landsforeningen for Hjerte- og Lungesyke har nå slått seg sammen. Det nye felles slagordet er: HIV etter pusten!
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #94 Skrevet 30. august 2003 Huff som folk oppfører seg i trafikken. - Å? - Jeg så en som kjørte vannvittig fort på E 18. Det var bare så vidt jeg klarte å presse meg forbi ham
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #95 Skrevet 30. august 2003 - Hvor mange år er du da lille venn? - Åtte år. - Og hva er du tenkt å bli da? - Ni. bippen her kommer jeg nå har jeg 1000 innlegg, men du må slutte å skrive så mange innlegg, ta deg en tur ut, ikke sitt inne i dette fine været, eller du kan ta deg en 14 dagers tur til ødemarken uten pc
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #96 Skrevet 30. august 2003 - Hvordan klarte du deg da du kjørte bil for første gang? - Bra. Men jeg skjønner ikke hvorfor man skal skifte gir når bilen er helt ny.
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #97 Skrevet 30. august 2003 En mann hadde vært i lystig lag sammen med sine venner, mens kona var hjemme. Da kvelden ble eldre og mannen fullere, fant han ut at det var på tide å komme seg hjem. Han satte seg i bilen og kjørte i vei. Halvveis hjemme ble mannen vinket inn til promillekontroll. Han ble bedt om å gå ut av bilen, men akkurat da han skulle til å blåse, smalt det grundig i krysset lenger nede i veien. Alle politifolkene la på sprang, og mannen tenkte det var best å benytte anledningen, så han kastet seg inn bak rattet og kjørte rett hjem og gjemte bilen i garasjen. Kona fikk streng beskjed om å bekrefte at han hadde vært hjemme hele kvelden, dersom noen skulle spørre. Betumlet gikk de til sengs. Etter en time ringte det på døren, og kona fikk beskjed om å åpne. Nei da, hennes mann hadde vært hjemme hele kvelden - sa hun til politibetjentene som stod på døra. - Kan De ikke åpne garasjen slik at vi kan få ta en titt på bilen til Deres mann? Jo, det var jo greit for kona det. Straks porten var åpen sa den ene betjenten "Nei, men se det - Gøran, der står jo bilen vår...."
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #98 Skrevet 30. august 2003 Jeg hadde 12 flasker whisky i kjelleren min. Imidlertid var ikke min kone særlig fornøyd med dette store spritlager, og en dag ga hun meg klar beskjed om å helle alt i vasken. Fordi jeg ikke torde å si henne imot, måtte jeg begynne på dette triste arbeidet. Jeg tok av korken på den første flasken og tømte innholdet i vasken, med et unntak av ett glass som jeg drakk selv. Så tok jeg av korken på den andre flasken, og tømte innholdet i vasken, med et unntak av ett glass som jeg drakk selv. Deretter tok jeg av korken på den tredje flasken, tømte ut ett glass og drakk resten. Så tok jeg av korken på den fjerde flasken, tømte vasken i glasset, som jeg så drakk. Etter dette tok jeg korken av det neste glasset, tømte korken i flasken, helte vasken på flasken og satte korken på flasken med glasset og tømte whiskyen på flasken. Da alle flaskene var tomme, støttet jeg huset med den ene hånden, mens jeg regnet flasker, korker og glass med den andre. Det ble nøyaktig 29. For å være riktig sikker talte jeg de en gang til. Igjen ble det 74. Da huset passerte forbi, talte jeg alt om igjen, og til slutt alle husene, flaskene samt vaskene med unntak av en kork som jeg tømte i huset og drakk av. :o :o :o :o
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #99 Skrevet 30. august 2003 Beskjed fra adm.direktør til seksjonssjefen: I morgen vil det inntreffe total solformørkelse kl 0900. Dette er noe som ikke inntreffer hver dag, så vi lar personalet samles utenfor, i pent antrekk, for å betrakte den. For å markere denne spesielle begivenheten, vil jeg selv gi en orientering om den. Hvis det regner, blir vi ikke i stand til å se den, og i så fall skal personalet samles i kantinen. Beskjed fra seksjonssjef til driftssjefer: Etter ordre fra adm. direktør vil det inntreffe total solformørkelse i morgen kl 0900. Hvis det regner, vil vi ikke bli i stand til å se den så godt utendørs i pent antrekk. I så fall vil solens forsvinning bli gjennomgått i kantinen. Dette er noe som ikke inntreffer hver dag. Beskjed fra driftssjef til avdelingsledere: Etter ordre fra adm. direktør skal vi gjennomgå, i pent antrekk, solens forsvinning fra kantinen kl 0900 i morgen. Adm. direktør vil fortelle oss om det kommer til å regne. Dette er noe vi ikke får se inntreffe hver dag. Beskjed fra avdelingsleder til formenn: Hvis det regner i kantinen i morgen tidlig, hvilket ikke inntreffer hver dag, vil vår adm. direktør, i pent antrekk, forsvinne kl 0900. Beskjed fra formann til personalet: I morgen kl 0900 vil vår adm. direktør forsvinne. Det er synd at dette ikke skjer hver dag. ja sånn kan det gå
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #100 Skrevet 30. august 2003 Det var en dame som var så fryktelig nærsynt, men dette ville hun ikke innrømme. For å overbevise mannen gikk hun ut i skogen og plasserte en nål i et stort tre. Neste dag gikk de tur i skogen og da det ennå var langt til treet, sa hun: - Er det ikke en nål som står i det treet der borte? Hun begynte å løpe bortover mot treet, men plutselig snublet hun i ei ku.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå