~Enra~ Skrevet 9. januar 2010 #1 Del Skrevet 9. januar 2010 Hei sveis folkens! Prøvde å starte dagboken min på ny men fant ut at det er best å starte med ny frisk.. Noen her inne har kanskje savnet meg, andre har eeeeeelsket stillheten etter at jeg "dro" hehe..men nå er jeg altså her igjen, med nytt navn og ny "identitet"...! Så jeg vil ikke si hva jeg het før, men for de som "kjente" meg blir det ikke vanskelig å se hvem jeg er Så DET så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draum Skrevet 9. januar 2010 #2 Del Skrevet 9. januar 2010 Husker deg jeg, og skjønte hvem du er, selv om jeg ikke "kjente deg. Har laget ny bruker selv da, men tviler på du visste hvem jeg var før heller. Velkommen tilbake, kan være godt med en pause! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellatrix Skrevet 9. januar 2010 #3 Del Skrevet 9. januar 2010 Velkommen tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. januar 2010 #4 Del Skrevet 9. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 10. januar 2010 hei!!! Åh er dere her ennå!? Så gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 10. januar 2010 #6 Del Skrevet 10. januar 2010 Velkommen tilbake, ja. Skulle vel la seg gjøre å huske deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 10. januar 2010 huff ja... jaaaajaaaaaaaaa....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 10. januar 2010 #8 Del Skrevet 10. januar 2010 Å, deg husker jeg! Har tenkt litt på hvordan det har gått med deg... hyggelig at du er tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. januar 2010 #9 Del Skrevet 12. januar 2010 HEI!!! Klart vi er her fortsatt - jeg for min del har ikke noe liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. januar 2010 #10 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg skjønner ikke hvem du er!! Men det er koselig å ha deg her for det, asså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 18. februar 2010 #11 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg husker deg godt og har tenkt på deg en gang i blandt og lurt på hvordan det går med deg. Kos å se deg igjen her på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå