Gå til innhold

~Enra~

~Enra~

Anbefalte innlegg

Denne treffer meg helt i hjertet om dagen...

Vi har totalt ulik musikksmak :fnise: , men jeg hører alltid på sangene du legger inn link til :romeo: Denne var jo nesten litt fin. :)

Jeg vet ikke helt hva du burde gjøre, eller hva jeg hadde gjort. På den ene siden synes jeg du burde glede deg over at du igjen føler, selv om det gjør innmari vondt. Når lykken igjen treffer vil den kjennes sterkere når du kan smerte, og det tror jeg jo du kan. Og som du har sagt flere ganger selv, om enn inndirekte, så er det vel bedre å føle noe, enn å kun være svart.

Ellers vet jeg ikke, kanskje du trenger å fortelle Hottie noe av det du skriver her? Kanskje kunne det hjulpet å skrive ham et brev? Ikke at det nødvendigvis endrer hans barnslige drittsekk-måte å behandle deg på, men du hadde muligens fått fjernet en bør du ikke må bære?

Hva hadde skjedd hvis du hadde gitt ham en klem i dag? Da du hadde lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har totalt ulik musikksmak :fnise: , men jeg hører alltid på sangene du legger inn link til :romeo: Denne var jo nesten litt fin. :)

Jeg vet ikke helt hva du burde gjøre, eller hva jeg hadde gjort. På den ene siden synes jeg du burde glede deg over at du igjen føler, selv om det gjør innmari vondt. Når lykken igjen treffer vil den kjennes sterkere når du kan smerte, og det tror jeg jo du kan. Og som du har sagt flere ganger selv, om enn inndirekte, så er det vel bedre å føle noe, enn å kun være svart.

Ellers vet jeg ikke, kanskje du trenger å fortelle Hottie noe av det du skriver her? Kanskje kunne det hjulpet å skrive ham et brev? Ikke at det nødvendigvis endrer hans barnslige drittsekk-måte å behandle deg på, men du hadde muligens fått fjernet en bør du ikke må bære?

Hva hadde skjedd hvis du hadde gitt ham en klem i dag? Da du hadde lyst.

Har tenkt på det i hele kveld.

At det nærmer seg et brev...

Om han skal få det?

Aner ikke...

Men om det vil føles godt å skrive det?

Garantert...

Hører på linken din på ny og på ny.

Traff midt i hjertet...

Jeg håper jeg klarer å være ærlig med ham en dag.

Åpne meg helt...

Legge alle kort på bordet.

Men...det skremmer sånn.

Bare tanken...

Huff.

Kanskje det er det jeg må.

Make or break.

Det er bare "break" som skremmer sånn.....

Takk for sporene her inne.

Setter umåtelig stor pris på det <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Er du sur?"

Meldingen tikket inn på mobilen ca fem minutter etter at jeg hadde endret statusen min fra "afterall...you're my Wonderwall" til et STORT smilefjes inne på Facebook. Hvorfor jeg gjorde det? Ganske enkelt fordi Surferen hadde etterlatt seg spor på siden min.. En hilsen på spansk, om at han snart kom hjem.

Bonita...

Bonita, faktisk.

Jeg kjente det i magen.

Sto faktisk og ropte opp trappa til mamma hvorfor jeg var sint på Hottie, og at jeg ikke gadd å ta kontakt før han fattet at jeg var sint, da jeg sjekket mobilen som lå ensom og forlatt på dynen min.

Sjeldent, forøvrig.

At jeg går ifra den, altså.

Så denne meldingen...

Avsender:

Hottie.

Jeg smalt mobilen igjen før jeg rakk å gjøre noe dumt.

Om jeg var sur!?

Visst faen var jeg sur!!

Jeg er forbannet!

Møkklei!!

Sint inn til margen!!

Men ordet han brukte hadde barnslig klang, et lokalt uttrykk, ett jeg følte ikke dekket følelsen inni meg i det hele tatt.

Som om jeg var...grinete for å VÆRE grinete sin skyld.

Hell no, you brought this upon yourself.

Sendte umiddelbart meldingen videre til storesøss og Super:

"Hva gjør jeg nå?"

Reaksjonene kom med en gang...

Etter noen forsøk på diverse svar fant jeg det som var hjertet mitt nærmest, og som føltes mest rett.

Jeg må jo være ærlig nå.

Jeg kan ikke fortsette med dette "ingenting"-pisset mitt, og tro at han skal gi en fair reaksjon tilbake.

Jeg må ta det første steget.

Å holde ting inne i frykt for å rock the boat er ikke lengre et tema.

The boat is fucking sinking.

Drit i om det blir bølger nå.

Jeg har jo fått nok.

"Du vet jeg ikke liker det ordet, Hottie.. Men nei, jeg er nok ikke helt happy"

Det var en time siden han sendte melding til meg, og i samme øyeblikk jeg trykket send følte jeg en enorm lettelse.

Ballen er på din side, fuckface.

Møt reaksjonen på handlingene dine.

Sånn ser de ut.

KOS deg.

Jeg satt i bilen med mamma og nevøen min, da hjertet plutselig stoppet og kom krypende halvveis opp i halsen.

Ansiktet til Hottie over hele displayet...

Han ringte.

"Heihei..." sa jeg uten å høres for tung ut i stemmen. Jeg satt jo tross alt med moren min like ved, og en liten gutt i baksetet. Dette var verken tid eller sted.

Men å ikke ta telefonen ville bare gjøre vondt verre..

Er det noe jeg har lært de siste 7 mnd, så er det at meg og Hottie er prikk like på ett område:

Såret ego? Dårlig plan.

"Hei!! Hva du gjør på?? :) "

!?

What the hell? Der var han jo... Glade, muntre Hottie. Med den sedvanlige åpningsreplikken sin..

Jeg kjente isen rundt hjertet mitt smelte i ETT "jafs".

"Hehe.. Jeg er på vei tilbake fra byen, hjelper moren min med litt ting hun skulle fikse i dag, sammen med nevøen min... Har kjøpt grill faktisk!"

"Det var da også et vær å grille i.." svarte Hottie på typisk Hottie-tullestil.

"Hehe dust, vi skal jo ikke grille nå.. Men den var på tilbud og vi trengte ny :) " svarte jeg tilbake.

Måtte smile av mamma som hysjet på smågutten i baksetet...

Vi hadde jo akkurat pratet om Hottie da han ringte.

"Men...jeg ringte egentlig for å høre hva som var galt, jeg..." kom det plutselig fra andre enden.

:sjokkert:

Hm.

Dette var uventet...

Høyst uventet.

Dette minnet faktisk utrolig mye om da jeg kuttet ham ut..og han ringte for å få vite hvorfor.

Det fantes ikke spøkefull tone, arroganse eller manipulasjon i stemmen hans.

Bare... Mild, varm...omsorg?

"Ehm, ja, nå sitter jo jeg i bilen her da, så.."

"Åja du er med dem nå?!"

"Ja..." svarte jeg og kikket raskt bort på mamma.

"Nei men da passet det ikke så godt.." sa den litt usikre stemmen i andre enden.

"Nei, det gjorde ikke det.. Men det kan vi heller ta ansikt til ansikt senere. Jeg kan jo gi en lyd."

"Ja gjør det!!" svarte han raskt og nesten lettet, sa hade, og la på.

Hm.

Jeg kikket på mobilen lenge etterpå...

Hva skjedde nå?

En ting er iallefall sikkert...

Setningen jeg skal åpne med, når vi møtes, skal uten tvil være....

"Er du klar over hva du gjorde på fredag...?"

Resten får bli som det blir.

Men det er på tide Hottie møter sine dårlige sider.

Får se konsekvensene for oppførselen sin.

Hvis det blir for tøft for ham, for mye stress, whatever..

Javel.

Men tiden da jeg tygger slike ting i meg, er forbi.

For deprimerte Nina var kanskje duste-Hottie nok.

Men for NinaNina?

Hell no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lå og så på ham.

Lenge..

Øynene som er vakre selv om de er lukket.

De nydelige leppene..nesen... Den forbannet pene nesen.

Sukket dypt og presset min egen nese inntil huden hans igjen, kjente lukten av huden hans varme meg opp fra innsiden..

Jeg forstår fremdeles ingenting.

Det eneste jeg har forstått...

..er at jeg har fremdeles like sterke følelser for Hottie.

Om ikke sterkere.

"Hvilken del av "vi tar det ikke nå" er det du ikke forstår!?" hadde jeg bjeffet til ham for bare en uke siden.

Jeg satt i sofaen hans og så TV mens Super sto ute og tok en røyk. Han hoppet på temaet med en gang hun lukket terassedøren.

Hva som var galt.

Om jeg var sur fordi det ikke blir mer mellom oss.

Om jeg var sur fordi det er over.

Han skvatt da jeg bjeffet til ham.

Han har aldri sett den siden min før..

But then again: He does'nt know me.

Praten kom først dagen etterpå.

Det var tungt å gå opp trappene hans..

For jeg kjente det i hele kroppen:

Denne gangen kom jeg ikke til å legge noenting imellom.

Nok var nok.

Praten....

Dekket alt.

Om hvor forbannet jeg var over helgen.

Hvordan jeg føler det.

Hva jeg ikke føler.

Hva jeg skulle ønske jeg følte.

At han har like lite rett til å være frustrert på meg for at jeg har fått følelser som jeg kan være sin på ham for å IKKE ha fått det.

At ordene hans har ingen verdi for meg, for enten han er full eller ikke så bryter han det han sier hele tiden.

Og at han måtte bare lytte på meg, for om han kunne hente ut bare EN ting som gjorde han til et bedre menneske, så ville det gagne ham i jakten på drømmedama.

For det var jo det han ville ha, ikke sant?

Jo det var jo det..

Han virket sjokkert.

Det samme pussige uttrykket han hadde sist gang jeg var sint for hva han gjør når han er full. Ting han ikke husker etterpå.

Han ble bleik da jeg fortalte om fredagen..

At jeg satt der.

I bilen.

Og hørte sex-avtalen bli laget.

Like etter et ømt kyss...

Jeg var rasende på ham.

Prøvde han seg på mind-triksene sine beit jeg ham rett av.

Den tøffe holdningen han hadde i starten forsvant litt etter litt...

Han lyttet faktisk.

Så lei seg ut.

Sa at hvis jeg hadde møtt noen jeg likte så måtte jeg bare gå på date, for han følte fremdeles ikke sånne følelser...

Det tristeste øyeblikket i hele praten var da han endelig forsto hva jeg mener.

Hva jeg har ment hele tiden.

Det store, ultimate poenget mitt....

"Hottie... Det ironiske her... Det som river meg opp fra innsiden, for det er så frustrerende ironisk... Er at det som jeg ser på som styrken med oss, det som gjør deg sjelden for meg, det jeg skatter høyest...det at jeg kan være med deg selv om jeg har det vondt, selv om jeg er stille, innesluttet, ikke sitter og shower, men tør å vise at jeg er svak...svak, noe jeg som regel holder for meg selv, som kun nære venner og umiddelbar familie får se....er nettopp det som ødelegger dette, i dine øyne. Du ser ikke forbi det, og det har preget inntrykket ditt av hvem jeg er til det uopprettelige, for du evner ikke å løfte blikket ditt å se hvem jeg egentlig er. Så nå, når jeg faktisk har det bra... Så er det ødelagt, i dine øyne. Og det som har ødelagt det...er nettopp det som gjør deg spesiell for meg."

Han stirret tomt på meg.

Resten er en grøt...

Vi pratet litt om ulike holdninger til kjærlighet.

Han som hadde diskutert temaet med noen venner, og de mente at vi i vesten har ødelagt alt ved å lete etter forelskelse, mens kjernen ligger i å bygge opp et forhold fra grunnen av... Jeg vet ikke, det virket litt som om han forsøkte å vise at han forsto hva jeg mente.

Så da han prøvde å lage våpenhvile ved å spørre om jeg var sulten, og laget taco til oss før jeg gikk...så kjente jeg den samme gamle følelsen snike seg inn igjen..

Jeg vil være med denne mannen her for alltid.

Jeg forstår ikke hvorfor.

Han bidrar ikke med noe positivt.

Han irriterer meg grønn.

Har en haug med dårlige vaner.

Er så dust avogtil at jeg nesten spyr.

Men i hjertet mitt...

Der holder han bolig.

Og han flytter jo faen ikke ut uansett hva jeg sier, gjør, tenker eller..ignorerer.

Jeg fikk en god klem da jeg gikk.

Men den var stiv...

Låst.

Slik som Hottie blir etter en prat...

Er han så redd for følelser?

Hva er liksom greien...

Tiden etterpå har vært rar.

En mix av hendelser jeg ikke vet hvor jeg skal kategorisere.

Hva jeg kan tillate meg å legge noe i.

Hva jeg skal ignorere.

Lange blikk når han tror jeg ikke ser.

Naturlig latter.

Flørt.

Trekker meg inntil seg og rufser meg i håret, tvinger meg inntil i armkroken hans. Bare for et minutt. Så slipper han, reiser seg og går.

Klyper meg i baken, men bare såvidt.. Som om han ikke har lov.

Har pratet om meg med broren sin.

Trodde jeg var på date i helgen og hørtes lettet og glad ut da jeg ringte fra hytteturen med andrevenninna for å få henne til å le av Hottie sine stand-up-parodier...

Ringte meg opp igjen to ganger iløpet av natten, selv om jeg sov..

Dro hjem alene, og kringkastet at det ikke ble noe på ham da jeg kom innom på søndagskvelden for å se film med Super.

Sier jeg kan komme og gå i leiligheten som jeg vil..

Ber om oppussingshjelp...

Og i går....

..i går var han som en onkel for nevøen min i mange timer...

:sjokkert:

Spilte fotball på plenen....spilte playstation....pratet og tullet...løftet ham rundt...gav ham den lengste klemmen...inviterte oss (inkludert meg) med på fotballkamp, ordnet at nevøen min kan få bli med å spille fotball på guttelaget til en kompis av Hottie, skulle ta oss med for å øve på golf....

Da nevøen min ble plukket opp av bestefaren sin mens jeg ble igjen for å se film med Hottie og Super, var hjernen og hjertet mitt et kaos av inntrykk.

Så da Hottie sto foran meg klokken tre på natten og hvisket at han skulle legge seg, om jeg ville sove hos ham....

..så var det ikke så vanskelig å si ja.

Jeg reiste meg fra sofaen og tuslet inn etter ham, håret til alle kanter, øynene nesten igjen av trøtthet, med teppet fra sofaen på slep etter meg....og kjente et hopp i hjertet da jeg så ham i sengen.

Seng og seng...

Det er to madrasser oppå hverandre, en midlertidig løsning nå mens han pusser opp.

Og der lå han...med armen ut...laget plass til meg..og gestikulerte at jeg skulle komme og legge meg i armkroken hans...

Hvorfor denne ømheten?

Nærheten?

Vi har jo aldri gjort det før...

Jeg følte meg hjemme da jeg krøp inntil ham, la armen over brystet hans og gjemte ansiktet mitt inn mot den trygge kroppen..

En kropp som har føltes kald og utilnærmelig så uendelig mange ganger.

Plutselig lå han der, og han føltes faktisk som min en stakket stund.

Vi hadde ikke sex.

Den kåte gale mannen som alltid tar det han vil ha når han vil ha det, holdt meg bare tett inntil seg gjennom hele nattet. Våknet vi og jeg ikke lå i armkroken hans lengre, dro han meg inntil seg med en gang... Han virket nesten skuffet da jeg skulle gå hjem i dag tidlig.

Klart jeg tenker på Surferen.

Herlige, sjarmerende Surferen som hadde tatt med vin til meg helt fra Over There, som vartet meg opp hele kvelden, visste ikke hva godt han kunne gjøre for meg..som koste, strøk og kjærtegnet meg gjennom hele natten, uten å presse på, uten å sette igang sex (selv om han garantert kunne funnet på det om jeg hadde blitt med på notene, god damn it for en kosemann!), som behandler meg fint fra ende til annen...

Men..

Han er ikke Hottie.

Hottie...

Hottie som skal på date med ei nydelig jente snart.

Jeg fant henne på facebook nå...

Det gjorde vondt i magen.

Kjente jeg mistet alt håpet om at det blir noe mer mellom meg og Hottie, fikk plutselig følelsen av at jeg bare lurer meg selv.

Han sier jo det ikke blir noe mer...

Kanskje jeg burde begynne å tro ham..?

Nei...den som kunne se inn i fremtiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får følelsen av at han har følelser for deg, men kanskje ikke nok..? Ser for meg at han får litt panikk hvis du er sint på han, fordi han ikke vil miste deg helt. Han vil ikke ha deg, men vil ikke at andre skal det heller og holder deg litt på gress.

Leste en gang at når man sjelden får nærhet, ømhet og gode ord så føles det så mye bedre når man først gjør det. Kanskje det er litt sånn med Hottie, at du tviholder på de gangene han er god mot deg?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles rart å gråte i et solarium...

Man er liksom alene.

Ta vare på seg selv-tid.

Og så ligger man der, og gleder seg til å gå ut, samtidig som følelsene er i kaos..

Og tårene...

De blåser liksom oppover på grunn av viften.

Og når man tørker dem bort...

Så tørker det så fort at det er som om man ikke har grått i det hele tatt.

Men det gjorde jeg.

Og jeg kommer nok til å gråte igjen.

I går svingte jeg innom Super på vei hjem fra Surferen.

Jeg var sint på Hottie.

Rasende.

Han skulle kjekke seg da jeg gikk derfra tidligere på dagen, og presterte å si at han ønsket meg lykke til å daten og håpet det ble noe på meg, for det var lenge siden sist nå.

What the fuck!?

Det var dette typiske Hottie-drittet, når han tøffer seg foran kompiser.

Kompisen på sin side så sjokkert ut..

Det var han jeg slettet fra Facebook etter krangelen med Hottie i mai.

Jeg viste både med kroppsspråk og kommentar at jeg satte lite pris på måten han snakket til meg på, og gikk for å se film med Surferen.

Han, som på sin side, er som en engel.

Vel..

På vei hjem fikk jeg melding om at Super hadde kjørt gutta boys på byen, og jeg trengte jenta mi.

Jeg trengte en prat.

Og hun...hun trengte å fortelle...

Hottie hadde sittet på vors'et og sagt at han håpet jeg klarte å komme meg videre nå.

At jeg klarte å legge alt bak meg.

At han ikke hadde følelser.

Bla bla bla.

Super hogget til ham, og arresterte ham umiddelbart:

"Hvorfor oppfører du deg sånn mot henne da? Hvorfor lar du henne ligge hos deg en hel natt da? Hvorfor flørter du hele tiden? Hvorfor er du, generelt, sånn du er mot henne da?"

Han hadde vært svar skyldig, og Super ble bare irritert.

Hun begynner å få nok av hele greien hun også...

Jeg på min side var fascinert over at han hadde sagt at det var MITT forslag å sove sammen den natten.

Det var HAN som tok iniativet til det!!

:sur:

Vel.

Mens jeg satt på sengekanten til Super, ringte de fra byen...

Om hun kunne hente dem.

Jeg kjente bare lyden av stemmen hans gjorde meg forbannet.

Er det mulig...

Han hadde jo sittet og løyet!?

Så jeg drar hjem.

Går på badet..

Begynner å fylle vann i hendene for å vaske av sminken...

Og det er da jeg ser det.

Ansiktet hans på displayet.

Han ringer..

Han RINGER!?

What the fuck!?

Jeg tar telefonen i vantro.

Skulle han virkelig dra det stuntet her nå?

Etter å ha sittet og sagt det pisset han sa foran vennene sine hele kvelden?

Som for øvrig var i samme bil?

"Ehm..hallo..?"

"Hei!! Er du hjemme i sengen min!?"

"Ehm..nei...jeg er hjemme hos meg selv.."

"Hvorfor det?!"

Han var drita...

"Fordi jeg bor her."

"Ja men du skal sove hos meg i natt!!"

"Nei...jeg skal ikke det..."

"Jooo.hvorfor ikke? Vi skal jo ikke ha sex!!"

"Det handler ikke om sex..."

"Nei men herregud da er jo alt fint da! Kom og sov hos meg!"

"Nei Hottie!!!!! NEI!!!"

Jeg kjente jeg ble sint.

Jeg møtte blikket mitt i speilet, og la merke til at det sto sinte tårer til randen i begge øynene.

"Joooooooooooo!"

"NEI!!!"

"Hvorfor ikke?!" han hørtes nesten irritert ut.

"Fordi jeg har andre følelser for deg enn du for meg!! Jeg er GLAD I DEG FOR HELVETE!!"

Tårene hoppet ut.

Herregud så mye mascara tårer får med seg om man bare venter litt med å knipe med øynene, lenge nok til at sminken har løsnet litt...

"Ja men jeg er jo glad i deg også..."

"Ja men for helvete, Hottie, du er glad i meg som en venn!! Jeg er glad i deg på...på annen måte... Ikke ring meg mer. Ikke ring meg mer som en av disse jentene dine..."

"Men du er jo ikke som disse jentene! Skjerp deg! Du betyr utrolig mye for meg!"

"Ja men for helvete Hottie, la meg være i fred!! Det er ingenting jeg heller vil enn å sove i armene dine i natt!! Men jeg KAN ikke!! For da føler jeg bare mer, og du våkner i morgen og lurer på hva i helvete jeg gjør i sengen din!!!"

Jeg la på.

Han ringte...

Da klokken var halv ti i dagtidlig kunne jeg fremdeles ikke forstå hva som skjedde.

Jeg kikket på mobilen.

Vi hadde hatt den samme diskusjonen hele fire ganger.

Så begynte jeg å legge på.

La det ringe ut..

Sendte melding og sa han måtte kutte ut, la meg være i fred.

Han ringte og ringte...

Totalt femten anrop, besvarte og ubesvarte.

Needless to say ble det oppvask da jeg dro bort for å lufte valpen.

Jeg ulmet.

Hylte til ham.

Ba ham slette nummeret mitt.

At jeg orker ikke mer.

Og så snudde jeg og gikk...

Jeg sa ikke hade engang.

Så da jeg gikk inn i solstudio ringte mobilen nok en gang...

Tre ganger..siden jeg gikk...

Melding.

Om han skulle slette nummeret mitt.

Om det var så bra vi var så mye sammen hvis jeg følte det sånn.

Hva faen.

Jeg gidder ikke mer.

FIkk melding fra Super nå, han stresser visst.

Er visst sint på meg.

Hva faen har HAN å være sint for?

Ingenting...

Sint fordi jeg kutter han ut fordi jeg har følelser fordi han vingler sånn i signaler men sitter å sier rett ut at han ikke føler noe?

Fuck off.

Jeg skal ut i kveld.

Og mest sannsynlig kommer han på samme fest....

Men BRENN i helvete om jeg kommer til å ta kontakt med ham.

Fuck the hell off, Hottie.

NÅ er det faenmeg nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti... Hadde litt troen på Hottie, jeg, men med denne oppførselen her syns jeg du gjør rett i og be han dra til et viss sted. Håper du klarer å holde denne "masken", for ellers kommer han aldri til å skjønne at han ikke kan behandle deg slik.

Ha en fin søndagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Seriøst, sitter du og ser på håret ditt bak der?"

Det var ikke meningen å si sinte og småhissige kommentarer, men det var helt ubeskrivelig absurd å sitte i bilen med ham bare noen timer senere.

Han satt bak meg, og bak Super satt han barske kompisen som Super er litt hot på.

Jeg hadde sett ham i speilet flere ganger, og det stresset meg.

Jeg ville ikke se ham.

Ville ikke prate med ham.

Jeg var sint fremdeles.

Men vi skulle alle på samme fest, invitert uavhengig av hverandre, og det ble for dumt å ikke la dem sitte på når jeg uansett kom for å hente Super.

"Nei...jeg ser på deg..." mumlet det bak meg etter noen sekunder.

"Du var veldig flott i dag..." la han til noen sekunder etterpå.

Hørtes han faktisk trist ut?

Jeg ristet det av meg og fokuserte på kjøringen.

Det var uvanlig vanskelig å holde bilen på rett side av delelinjen.

Da Super var ferdig å forklare hvor vi skulle kjøre, gikk det kaldt nedover ryggen min.

"Ehm...skal vi...til DET området? Det vet jeg jo hvor er.." sa jeg og beit meg i leppa.

Faen.

"Ja du gjør vel det, Mr. Darcy bor jo der.." kom det snappy fra bilsetet bak meg.

Helvete.

Vi skulle faktisk ikke bare i samme område.

Men i samme blokk.

I samme inngang.

To etasjer over festen satt Mr. Darcy alene og skulle se film.

Jeg måtte jo selvsagt sende melding og sjekke..

Å være på fest sammen med Mr. Darcy og Hottie med den stemningen om var i bilen var potensielt en katastrofe.

Men heldigvis, han var ikke invitert.

At Hottie fant det ubehagelig å se at jeg kunne veien var lett å se, der han gikk med bøyd hode og vaset litt for seg selv noen meter bak meg, Super og Tattis'en.

Hele tiden dette triste blikket.

Jeg kjente det knøt seg i magen.

Han hadde sendt meldinger til meg da jeg stelte meg til festen.

At han var glad i meg, og at han syntes situasjonen både var trist og vanskelig.

At han også var forvirret.

Jeg ristet det av meg.

Nei, denne mannen bare leker med meg.

Jeg orker ikke mer.

Så da Super og Tattis'en lot meg sitte igjen alene på terassen med Hottie, benyttet han muligheten med en gang.

"Jeg synes det er veldig trist dette her. Jeg har hatt det helt jævlig i hele dag..."

Han satte øynene rett i meg.

"Så bra" svarte jeg kjølig.

"Regner med at du begynner å forstå ting litt nå etterhvert..."

Jeg kjente det kokte på innsiden.

Hva faen?

"Vi tar ikke det på festen. Kutt ut." freste jeg og gikk mot døren, og redningen i alle de glade menneskene i stuen som ikke ante noenting om dramaet som foregikk i kulissene.

"Åja, så nå går du inn så jeg må sitte her alene?" sa han med et stort flørtete smil.

"Skal jeg faen love deg at jeg gjør" sa jeg iskaldt og sendte han et blikk som kunne drepe, før jeg snudde meg rundt og lo høyt av Tattis'en som satt og flirte med øynene igjen, nesen ned i et champagneglass, DRITA allerede.

Jeg rakk akkurat å se Hottie sitt triste ansikt i det jeg lukket døren bak meg.

Fuck off og brenn i helvete.

Det var helt patetisk.

Han ble der ute hele kvelden.

Ringte i hytt og ræv.

Flørtet verre med hun han vil date nå som vi er over, og hun han har datet paralelt med meg.

Fy søren dt er praktisk med spionen Super..,.,

Men jeg så ham gjennom persiennene...han så på meg med jevne mellomrom...med et lengselsfullt blikk.

Var det strevsomt å late som om du hadde det bra, Hottie?

Tosk..

Til slutt sto han bak meg i stua.

"Du er utrolig fin i dag Nina. Virkelig."

Jeg snudde meg rundt.

"Takk. Jeg føler meg faktisk fantastisk!"

Jeg smilte med munnen men ikke med øynene.

Han på sin side...gjorde det samme.

Da det var på tide å dra til byen hang han seg på.

Ville ta drosje med meg og Super, og dro med seg 1 stk overdrita Tattis.

Jeg ringte andrevenninna, hun og samboeren var ute.

"Kanon, vi kommer!" jublet jeg i telefonen.

Hadde noen sagt til meg hva som skulle skje denne kvelden her...

..så hadde jeg aldri trodd dem....

Hottie gikk meg i føttene hele veien til utestedet, og det var tydelig at han ville være med.

Greit det, skal du være valp så valp ivei, tenkte jeg og gikk inn.

Jeg sveipet lokalet og så dem helt nede i enden av baren.

Det var mye folk i en klynge akkurat der, så jeg måtte se på føttene mine for å ikke tråkke på folk, viklet meg forbi den ene etter den andre, og kunne tilslutt hive meg i armene på andrevenninna og juble et hei.

"Du må hilse på Hottie!" sa jeg og gestikulerte til Hottie at han skulle hilse på henne.

Okai, dette var jo faktisk koselig, tenkte jeg og snudde meg rundt for å se hvem andre som sto med dem.

Blodet frøs til is.

Lydene i lokalet forsvant, og jeg ble plutselig litt usikker på om jeg fremdeles sto, eller om beina hadde forsvunnet under meg.

Jeg klarte å holde kjeften lukket, men øynene mine åpnet seg på max og jeg må ha sett ut som om jeg hadde sett et spøkelse.

Han sto med en nesten tom øl i hånden, sommerbrun og fresh, og den svarte skjorten røpet at den var blitt litt for trang over armene der musklene hadde vokst siden sist, skulderen lent inntil veggen, sexy knekk i hoften, den ene foten nonchalant bøyd inn mot den andre, all vekt på ett bein...

Han så på meg med et blikk som sa han hadde sett meg hele tiden, og at han nøt å se at jeg ikke klarte å skjule reaksjonen min.

Helvete.

Helvete.

"Hei Tøffingen!!! Så sykt kjekt å se deg, hva gjør du her?! Jeg trodde du var vekkreist denne helgen!"

Jeg hev meg rundt halsen på ham og gav ham en god klem.

Å jesus kristus for en kropp....og den halsen er så langt oppe....aaaaah herreGUD, alle minnene strømmet tilbake.

Jeg hadde glemt hvor sexy han er.

"Stemmer det, men jeg drar i morgen heller.."

"Du må ha en øl ser jeg!"

"Jo jeg må vel det ;) " sa han og blunket til meg.

Faen.

Der kom svikten i knærne tilbake.

Men what the hell.

Hva skulle jeg gjøre nå?

Der sto Tøffingen, i levende live, som krøpet ut fra en dagdrøm, like fin, flott, deilig mørk i stemmen, mannemann til tusen, som om ingenting hadde skjedd, og satte igang reaksjoner i kroppen min som ikke kunne skjules om jeg gikk i burka.

Jeg snudde meg mot baren igjen.

Der sto Hottie og pratet ivei med andrevenninna.

Det var da til helvete for smørje jeg hadde kommet opp i nå da, sa jeg til meg selv i det jeg bestilte to øl.

"Jaja, det som skjer det skjer" tenkte jeg da jeg gav ølen til Tøffingen.

Den neste timen var helt absurd.

Hottie gjorde omtrent kur til andrevenninna, han showet og tullet, skrudde på sjarmen så det hylte etter.

Tøffingen på sin side gled rundt i lokalet som en mystisk, arisk viking-skulptur, kledd i svart fra topp til tå, ubeskrivelig sexy, med en aura som slår deg over ende hvis du er kvinne, og som gjør deg sjalu om du er mann.

Blikket mitt fulgte ham mang en gang....

Jeg sto og stirret på ham og nøt at han var virkelig og ikke en fantasi, da jeg plutselig hadde Hottie omtrent inn i ansiktet mitt.

"Skal vi gå hjem og legge oss?"

"Hæ?!" bjeffet jeg sjokkert tilbake.

"Nå er du NØDT å tulle Hottie!? Alvorlig talt, spør du om jeg skal bli med deg HJEM!?"

"Ja :D " gliste han, svaiet litt av en usynlig drita-vind som tydeligvis blåste over ham avogtil.

"Okay...du ANER ikke hvor på jordet du er nå!" sa jeg bestemt tilbake.

"Men ikke vær sånn...bli med hjem..ikke for sex..jeg vil bare holde rundt deg... Dette har vært en fæl dag. Kom så går vi hjem og holder rundt hverandre."

"Herregud Hottie...."

"Du jeg vil prate med deg. Bli med ut og prat iallefall".

Jeg gransket ham lenge.

Tullet han nå?

Prate faktisk.

Nytt....

Greit, han skulle få praten sin.

Surprise me.

"Greit, jeg blir med ut for å prate. Men å bli med hjem kan du drite i!" sa jeg og fulgte etter ham ut.

Han ville sitte i en trapp litt vekk fra alle folkene.

Okay, skulle denne praten ta tid?

Jepp, det skulle den.

Det tok en time.

En hel time satt vi ved siden av hverandre.

Han sa mye gammelt.

Men det snek seg ut litt nytt....

At han hadde hatt det vondt hele dagen.

Ikke klart å spise.

Magesåret hadde tilogmed gjort vondt.

At han var utrolig lei seg for at han hadde såret meg.

Og....

"Kan jeg fortelle deg noe...?"

"Ja..." jeg slapp ikke blikket hans et sekund.

Han på sin side hadde den sedvanlige glippingen med øynene.

Mannen var dritings...

"Vet du hva broren min sa..?"

Jeg kjente det knøt seg i magen.

Dette VAR nytt.

"Ehm..nei...?"

"Han sa...han sa til meg... "Hottie...jeg vet du er ødelagt...men Nina..hun må du ta vare på..."..det sa han..."

Jeg stirret på ham.

Hadde han faktisk....skjønt noe?

"Det har han helt rett i, men du er snøblind og lobotomert ifølge naboen din, så det gjør du ikke :) " sa jeg og smilte.

Følelser...

De er irrasjonelle.

Noen få ord, så smilte jeg plutselig igjen.

Jeg kjente det rørte seg litt i hjertet mitt....

Faen....

Jeg trengte ham.

Savnet ham.

Lengtet.

Og jeg hadde vært ærlig...

Jeg hadde satt ord på følelser i meg på en måte jeg aldri hadde gjort til ham før.

Var dette endringen jeg har ventet på?

Vi reiste oss for å gå.

All viljestyrke var blåst bort...

Plutselig sto Super foran oss.

Hun så steng ut.

"Hvor skal dere?"

"Vi skal hjem og legge oss. Kom så går vi, Nina" sa Hottie og dro meg litt i armen.

"Nei det skal dere ikke" kom det fra Super i en merkelig kald stemme.

"Det går greit Nina, vi har pratet.." sa jeg og smilte.

"Ja vi skal ikke ha sex altså, vi skal bare hjem og holde rundt hverandre!" sa Hottie og smilte triumferende.

Super slapp ikke sjarmen hans inn.

"Greit. Du får henne med deg hjem hvis du kan svare meg på ett spørsmål først!"

"Greit!" sa Hottie, fremdeles like fornøyd.

"Okay, svar ærlig. Er du forelsket i Nina?"

Jeg kjente blodet frøs til is...det var mye blodfrysing den kvelden her...hjertet mitt begynte å bli frynsete...

Dette var make or brake.

Dette var viktig.

Jeg snudde ansiktet vekk og knep igjen øynene.

Det var som å vente på et skudd.

Å stå opp langs en vegg, og vite at du snart hører et skudd, men du ikke vet om du kommer til å bli truffet av kulen eller ikke...

"Nei."

All luften jeg hadde holdt inne i lungene mine forsvant ut i nateluften i et gigantisk sukk.

Jeg slo opp med armene som for å si "fuck it" og gikk.

Jeg snudde meg ikke.

"Beklager Nina, men jeg var nødt å gjøre det!"

"Nina vent!" hørte jeg Hottie rope.

Men jeg gikk.

Uten å snu meg tilbake.

Å gå til Tøffingen hadde aldri vært lettere.....

Jeg hørte de krangle i det jeg forsvant inn dørene.

Fint.

Krangle med ham du Super, jeg gidder ikke.

Din Roomie...

Tøffingen smilte lurt.

Fem minutter etterpå går vi ut, arm i arm, for å gå på et annet utested.

At Hottie sto og så på, ble jeg fortalt først dagen etterpå.....

Vel.

Jeg vet ikke hvilke detaljer jeg skal orke å oppsummere.

Det faktum at Hottie ringte og tryglet meg om å bli med hjem.

Eller at han skrev de sykeste meldingene.

Vinneren er uten tvil denne:

"Kom ut, så skal jeg elske deg til jeg dør.."

At han forsatte å ringe hele natten gjennom, helt til siste anrop klokken ett på lørdag ettermiddag.

En natt jeg forøvrig utnyttet til det maksimale hjemme hos Tøffingen....

Eller det at han tuslet inn til Super på morgenkvisten etter nok en gang å ha forsøkt å ringe meg uten hell, satte seg i sengen hennes og lurte på hva som hadde skjedd kvelden før siden hun var sint på ham.

Og Super...

Hun fortalte.

Satte han på plass.

Han på sin side kom med oppgulpet sitt..

At han ikke var forelsket.

Og at han aldri kom til å bli det.

Ringte til kompisene sine og pratet med dem på speakerphone.

"Om Nina ble med hjem nei? Nei hun forsvant med en 190 høy blond greie..."

Super beit seg i leppa for ikke å fortelle hvem Tøffingen faktisk var.

At han ikke var en fling.

Men en høyst reell konkurrent.

Så han sovnet faktisk der.

I Super sin seng.

Ensom.

Sikkert litt angst....

Jeg hentet Super, og vi dro hjem til meg for å prate.

Hun fortalte om idioten som lå og sov i sengen hennes.

Hva han hadde sagt.

Hva hun hadde sagt.

Det var da vi dro tilbake for å hente de siste tingene hennes før vi stakk til Hytta det siste anropet hans kom.

Jeg gikk opp trappene mot leiligheten hans, så å ta telefonen da var uaktuelt.

Jeg lo av noe Super sa, og lente meg inntil veggen mens jeg ventet på at hun skulle komme og låse opp.

Plutselig ble døren låst opp fra innsiden.

Hottie så ut som om han så...et gjenferd.

Sjokk og vantro.

Der sto hun liksom.

Jenta som nektet å ta telefonen sto plutselig og lo utenfor døren hans.

Han trakk meg inn og la armene rundt meg, holdt meg tett tett inntil seg, sto der i bare bokseren og med håret til alle kanter, presset ansiktet inn i halsen min, og hvisket..

"Unnskyld...jeg var dum i går..."

Jeg lente meg bare ut av klemmen og sa rolig "ehm..ja..?"

Super og meg himlet med øynene da han snudde seg og gikk inn mot kjøkkenet.

Jeg hadde ikke rukket å komme inn dit selv før jeg fikk nok en lang klem.

Han bare sto der, la hele vekten sin på meg, holdt meg hardt og ømt på en gang.

Super sto bak ham og så på meg med øyenbrynene omtrent opp i taket av sjokk, jeg med samme blikk tilbake.

What the hell!?

Var dette samme mann?

Han var borti meg hele tiden.

Klemte.

Koste.

Pirket i meg.

Ville sitte på til sentrum, han skulle til en kompis....

Da han endelig var ute av bilen kunne meg og Super endelig prate om hva i svarte helvete som gikk av ham, og verken hun eller jeg forsto en pøkk.

Så da han ringte klokken tolv på lørdagsnatten på Super sin mobil, men ba om å få prate med meg, så ristet vi begge på hodet..

Om jeg kunne komme hjem og holde rundt ham.

"Jeg er tre timer unna, Hottie.."

"Ja men kom nå, jeg trenger deg!"

"Vi er fremme på festen nå, vi snakkes. Godnatt!" sa jeg irritert og la på.

Herregud..

Nytt nivå på lavmål.

Han tør ikke ringe meg mer etter kjeften fra Super, men løser problemet med å ringe til henne og be henne gi telefonen til meg?

Tosk.

Så da han ringte på min mobil i dag klokken 4 for å høre hva planer jeg hadde for kvelden, om jeg ville komme å se fotball med nevøen min, var det latterlig enkelt å si at vi ikke kom til å være hjemme før sent på kvelden. Sorri, men nei.

Klokken 6 ringte han igjen...men denne gangen til Super.....

Og dette, kjære dagbok, tar kaka.

Han ringte...for å fortelle.....

..at han skulle på date?!?!?!?!?!!!!!!!!!

:murvegg:

Syke syke syke jævel.

Meg og Super dro rett til yndlingsstranden for å prate, hun var illsint.

Da vi tre timer senere sa godnatt, gikk hun rett og la seg.

Hun orket ikke å se ham.

Det nærmer seg en oppvask der nå....

Like etter hun la seg hadde han visst kommet hjem.

Hun sendte melding, som den gode spionen hun er...

Nei...jeg vet ikke hva jeg skal si...

Jeg er sjokkert.

Over at ett og samme menneske klarer å variere så ubeskrivelig mye i hva som sies, gjøres og..

Nei herregud.

Herregud....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg blir helt matt av Hottie....det høres nesten ut som han har spaltet personlighet.

Nei, den fyren er tydeligvis så ustabil at et hvert kvinnemenneske som innleder noe forhold med han kommer til å gå på en smell.

Det som er litt trist her er jo at han er så fryktelig søt når han bare vil og at du faktisk har følelser for han. Skjønner at det ikke forsvinner sånn helt av seg selv, men håper virkelig for din skyld at du kommer over han så fort som bare mulig. Greier ikke å se at han noen ganger kommer til å forandre seg og behandle deg med den respekten du faktisk fortjener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg blir helt matt av Hottie....det høres nesten ut som han har spaltet personlighet.

Nei, den fyren er tydeligvis så ustabil at et hvert kvinnemenneske som innleder noe forhold med han kommer til å gå på en smell.

Det som er litt trist her er jo at han er så fryktelig søt når han bare vil og at du faktisk har følelser for han. Skjønner at det ikke forsvinner sånn helt av seg selv, men håper virkelig for din skyld at du kommer over han så fort som bare mulig. Greier ikke å se at han noen ganger kommer til å forandre seg og behandle deg med den respekten du faktisk fortjener!

Ja det er faktisk sånn at meg og Super lurer på det som ett av alternativene.. Det er jo en reell diagnose. Noen der ute i den store verden må jo lide av det...

Typisk min flaks å finne en av dem.

Og enda verre, forelske seg i de gode sidene.

Nei det var en tøff natt...

Sovnet ikke før halv åtte i dag tidlig.

Er helt groggy...

Jeg tok det mye hardere enn forventet at han gikk på date i går.

Det gjorde skikkelig skikkelig vondt..

Er helt tom inni meg i dag.

But this too will pass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meg og Super ble fanget i en virvelvind av kos i dag.

Møtte Tattis'en helt tilfeldig i sentrum, da vi to skulle møtes på et hjørne for å gå på kinarestaurant.

Plutselig sto Tattis'en på samme hjørnet og skulle ha kinamat han og :ler:

Så det tilfeldige møtet ble mange timer med mat og latter, før vi leide noen filmer og stakk hjem til han og koooooooste oss.

Pratet...

Han hadde reagert på Hottie i helgen han og, selv om han ikke ville innvolveres,

Men han var helt klart på team Nina&Super.

Jeg slettet Hottie i dag.

Overalt...

Sperret og slettet ham på face, msn...

Endret navnet hans til Hottie Drittsekk på mobilen, istedenfor etternavnet.

Barnslig kanskje, men utrolig virkningsfullt da han ringte....

Jeg tok den ikke.

"Pengene dine ligger på benken, vennen :) "

Vennen?

Han har tydeligvis ikke fått med seg at jeg har slettet ham...

Og å lokke med kontantene funker fint lite.

Han skulle overføre det han skylder meg direkte til konto.

Så dette med å legge pengene i leiligheten var nok bare for å lokke meg opp...

Klart jeg kjente det i hjertet når Super endelig fikk meg på tomannshånd og kunne fortelle om daten.

Daten med Hottie og den nydeligste jenten jeg har sett i hele mitt liv...

"Daten gikk til helvete Nina!!!"

"Du tuller?"

"Nei! Han vil ikke treffe henne igjen! Hadde visst følt hun var for maskulin i væremåten eller noe sånn tull? Hadde iallefall ikke lyst å treffe henne mer.. Og hadde argumentert med at han var glad at han ventet til søndagen med å treffe henne, at han ikke var full, sånn at han fikk se henne i et ekte lys som han sa. Og vet du hva fader de gjorde!? Han hadde tatt henne med opp DITT fjell! De hadde gått tur der du gikk på fredag! Du som satt på festen og pratet om hvor deilig det var og hvor fint du hadde hatt det med nevøen din, midt i fleisen på fredag... Og så presterer han å ta henne med opp DIT på søndagen? Han der altså... Han sloss med noe inni seg..."

Klart jeg ble varm i kinnene og utrolig lettet...

Det skal så lite til å nøre opp i håpet mitt.

Han stikker så dypt..

Men det var som Tattis'en sa:

Jeg fortjener å bli behandlet med respekt.

Nei Hottie....

Her er døren lukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er fader ikke riktig i hodet, denne Hottie!!!

Han gjør og sier altså så mye rart. Har jo skjønt at dette er en skikkelig kjekkas av utseende...kanskje det er sånn at han hele sitt liv har tatt for seg og lekt seg med de damene han kan få, uten å involvere seg emosjonelt. Nå er det endelig en (du) som har fått han til å reflektere litt over hva han gjør og hva han føler, og da har det gått til helvete for han.

Stakkar, stakkars mann. Godt det er flere som sier at du fortjener å bli behandlet med respekt Nina. Glem IKKE det, for denne typen her har ihvertfall ikke skjønt hvordan man gjør det. Hjelpes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er fader ikke riktig i hodet, denne Hottie!!!

Han gjør og sier altså så mye rart. Har jo skjønt at dette er en skikkelig kjekkas av utseende...kanskje det er sånn at han hele sitt liv har tatt for seg og lekt seg med de damene han kan få, uten å involvere seg emosjonelt. Nå er det endelig en (du) som har fått han til å reflektere litt over hva han gjør og hva han føler, og da har det gått til helvete for han.

Stakkar, stakkars mann. Godt det er flere som sier at du fortjener å bli behandlet med respekt Nina. Glem IKKE det, for denne typen her har ihvertfall ikke skjønt hvordan man gjør det. Hjelpes...

Han var sånn først....så var han sammen med ei i mange år som knuste hjertet hans...og så har han levd sånn og sjonglert jenter uten å føle noe i mange, mange, mange år....

Så kom jeg.

Og nå....nå gikk jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør så vondt.

Vi har vondt begge to..

Jeg vet han ligger der alene i sengen sin og er lei seg, bare noen minutters rusletur borti veien..

Hvorfor i helvete flyttet han HIT!?

Klart mailen min gjorde vondt å lese.

Klart det gjorde vondt å ringe meg glad og happy i dag, spørre om jeg ville være med å se på fliser, bare for å få vite over telefon at nei, du er slettet Hottie, jeg skal ikke se deg mer, la meg være i fred...

Klart det gjorde vondt å komme hjem til Super, og få vite at hun flytter ut, og at hun ser på vennskapet deres som ødelagt på grunn av hvordan han var i helgen.

Klart han har det vondt, når han presterer å skjelle meg ut i en lang sinna tekstmelding, for så å skrive fem minutter etterpå "jeg er uansett veldig glad i deg og ønsker deg alt godt".

Klart han har det vondt, når jeg svarer at "jeg er uendelig glad i deg og..", hvorpå han presterer å sammenligne meg med den sagnomsuste eksen, og at han hadde det likt med henne som jeg har med han, og de er bestevenner nå. "vi kunne fikset dette Nina".

Men pisset hun hans følelser i trynet sånn han har gjort med mine?

Nei.

Klart det gjorde vondt å lese at hvis man tar vekk alt det fysiske og materielle han har i livet sitt, og vi sammenligner hverandre på sjelelig nivå, ut i fra hvordan vi behandler mennesker vi er glade i, så er jeg hundre ganger mer menneske enn han noengang vil bli...

Klart han har det vondt.

Men jeg?

Jeg vil ikke ha det vondt mer.

Jeg har det vondt nå.

Hvis jeg bringer frem bare ett eneste minne så klarer jeg ikke å puste.

Det stikker i hjertet, jeg får lyst å kaste opp.

Nei....

Han får ligge der borte.

Alene.

Søker han sympati hos vennene sine, er jeg stygt redd han skal lete lenge før han finner noen som støtter ham.

Det koster meg alt av krefter å ikke svare på den siste meldingen hans..

Men jeg har klart å kutte ham ut før.

Denne gangen er det bare så uendelig mye mer viktig å holde stand..

For nå vet jeg.

Nå vet jeg ett hundre prosent...

...jeg elsker Hottie :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...