Steinar40 Skrevet 10. januar 2010 #21 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Nå ble det litt uklart hva som egentlig menes med desperat. Mener dere en mann som bare er ute etter sex, eller en mann som er ute etter et seriøst forhold? I det andre tilfellet, og forutsatt at dama også er seriøs, så tilsier egentlig sunn fornuft at en desperat mann burde vært positivt for henne. Men sunn fornuft er vel kanskje ikke akkurat en av de typiske kvinnelige egenskapene? hehe Endret 10. januar 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #22 Del Skrevet 10. januar 2010 Jepp. Desperate menn har en tendens til å bli klengete. I tillegg stiller de hele tiden spørsmål, relatert til om en er singel, om en er interessert i å gifte seg igjen, om en føler seg ensom, hva en mann skal være for at man skal falle for ham osv. De som er helt fullstendig uten antenner, begynner gjerne med seksuelle hentydninger før man får sukk for seg. De ikke-desperate forteller gjerne at de liker damen og spør om hun kunne tenke seg å finne på noe. Omentrent som ikke-desperate damer gjør når de treffer en mann som kan være av interesse. Menn som sier tydelig at de ønsker et seriøst og langvarig forhold = desperate? Menn som vil treffe deg neste helg og som driter i om du er singel = ikke desperate? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 10. januar 2010 #23 Del Skrevet 10. januar 2010 Menn som sier tydelig at de ønsker et seriøst og langvarig forhold = desperate? Menn som vil treffe deg neste helg og som driter i om du er singel = ikke desperate? Nei. Ikke helt sånn. De som sier de ønsker et seriøst og langvarig forhold og samtidig, uhm, på en måte, eh, klamrer seg til deg og ønsker å vite umiddelbart om DU også vil inn i denne type forhold. Med akkurat ham. Lenge før man har fått blitt kjent. De som nesten angriper deg med oppmerksomhet, sånn at du ikke får tid til å puste mellom slagene. Prøv å lese innleggene mine litt nøyere og ikke dra ut bare enkeltting til konklusjonene? Man kan helt fint ØNSKE seg et langvarig forhold, uten å være desperat, men man føler ikke at verden går under dersom man er singel i enda et år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 10. januar 2010 #24 Del Skrevet 10. januar 2010 Nei. Ikke helt sånn. De som sier de ønsker et seriøst og langvarig forhold og samtidig, uhm, på en måte, eh, klamrer seg til deg og ønsker å vite umiddelbart om DU også vil inn i denne type forhold. Med akkurat ham. Lenge før man har fått blitt kjent. De som nesten angriper deg med oppmerksomhet, sånn at du ikke får tid til å puste mellom slagene. Man kan helt fint ØNSKE seg et langvarig forhold, uten å være desperat, men man føler ikke at verden går under dersom man er singel i enda et år. Nemlig. Nå ble det vel klart nok, Steinar?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 10. januar 2010 #25 Del Skrevet 10. januar 2010 Nemlig. Nå ble det vel klart nok, Steinar?! Jeg har ingen problemer med å se begge sider av saken som sagt. Men en viss grad av "desperasjon" burde faktisk oppfattes positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #26 Del Skrevet 10. januar 2010 Menn skal vise interesse og være "på jakt" og stå på, og det krever at de har selvtillit og en ro i seg, at de er trygge på seg selv. Idet de ikke er trygge på seg selv, og blir paniske, så kommer desperatheten frem. Den er altså fy-fy. Så hva mener du kvinnene sin oppgave går ut på da? Pynte seg opp og gjøre seg attraktive? Eller kanskje de ikke har noen oppgave i det hele tatt, dvs. at gutta må gjøre alt arbeidet? For øvrig er alt det snakket om selvtillit bare en lang rekke utslitte klisjeer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilette Skrevet 10. januar 2010 #27 Del Skrevet 10. januar 2010 Nei. Ikke helt sånn. De som sier de ønsker et seriøst og langvarig forhold og samtidig, uhm, på en måte, eh, klamrer seg til deg og ønsker å vite umiddelbart om DU også vil inn i denne type forhold. Med akkurat ham. Lenge før man har fått blitt kjent. De som nesten angriper deg med oppmerksomhet, sånn at du ikke får tid til å puste mellom slagene. Det er akkurat sånn de er! Ubetalelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 10. januar 2010 #28 Del Skrevet 10. januar 2010 Så hva mener du kvinnene sin oppgave går ut på da? Pynte seg opp og gjøre seg attraktive? Eller kanskje de ikke har noen oppgave i det hele tatt, dvs. at gutta må gjøre alt arbeidet? For øvrig er alt det snakket om selvtillit bare en lang rekke utslitte klisjeer. Nå var det en mann som stilte spørsmål om desperathet og hva en la i det, og da går jo svaret til "mannen". Kvinnens oppgave er jo et helt annet spørsmål. Du mener "oppgave" i forhold til sjekking? Hun må jo bare stå på hun også, det er ikke så veldig ulike regler for henne. Selvsagt må også hun gjøre en innsats. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 10. januar 2010 #29 Del Skrevet 10. januar 2010 Nei. Ikke helt sånn. De som sier de ønsker et seriøst og langvarig forhold og samtidig, uhm, på en måte, eh, klamrer seg til deg og ønsker å vite umiddelbart om DU også vil inn i denne type forhold. Med akkurat ham. Lenge før man har fått blitt kjent. De som nesten angriper deg med oppmerksomhet, sånn at du ikke får tid til å puste mellom slagene. Prøv å lese innleggene mine litt nøyere og ikke dra ut bare enkeltting til konklusjonene? Man kan helt fint ØNSKE seg et langvarig forhold, uten å være desperat, men man føler ikke at verden går under dersom man er singel i enda et år. Men det er jo vanskelig å forene en så cool holdning med lidenskap og sterke følelser. Hvis man er forelsket er det vanskelig å holde dette på et nøkternt og fornuftig nivå. Så på den ene side klager en del kvinner over at menn er så lite lidenskapelige, på den annen er de uimottakelige for menn som opptrer slik man vil opptre når man er tilstrekkelig forelsket. Jeg har ennå til gode å bli forelsket i en jente etter at vi har blitt kjent. Forelskelse og lidenskap handler ikke om rasjonalitet, og for meg har det alltid vært slik at jeg forelsker meg når jeg treffer henne - eller aldri. Det de fleste kvinner ønsker er en mann som spiller forelsket, men er cool på innsiden på den måten man bare kan være når man ikke er så altfor forelsket likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 10. januar 2010 #30 Del Skrevet 10. januar 2010 Nå var det en mann som stilte spørsmål om desperathet og hva en la i det, og da går jo svaret til "mannen". Kvinnens oppgave er jo et helt annet spørsmål. Du mener "oppgave" i forhold til sjekking? Hun må jo bare stå på hun også, det er ikke så veldig ulike regler for henne. Selvsagt må også hun gjøre en innsats. Gratulerer, endelig har gjestdeluxe fått registrert seg som bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 10. januar 2010 #31 Del Skrevet 10. januar 2010 Det handler jo veldig mye om at man har samme tempo. Dersom to desperate treffer hverandre, er det jo full klaff. Sånn egentlig er det jo ikke noe galt i å være desperat, så lenge man ikke innvaderer livet til en som ikke er desperat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 10. januar 2010 #32 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg har ennå til gode å bli forelsket i en jente etter at vi har blitt kjent. Forelskelse og lidenskap handler ikke om rasjonalitet, og for meg har det alltid vært slik at jeg forelsker meg når jeg treffer henne - eller aldri. Det de fleste kvinner ønsker er en mann som spiller forelsket, men er cool på innsiden på den måten man bare kan være når man ikke er så altfor forelsket likevel. Nemlig! Noe som er ekstremt vanskelig å få kvinner til å forstå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå