Kjetil S. Skrevet 8. januar 2010 #1 Del Skrevet 8. januar 2010 Hun virker så god og grei at'e er nesten ikke sant, vet du!! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zealuu Skrevet 8. januar 2010 #2 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Dude, hun er forlovet. Og dessuten, nei. Endret 8. januar 2010 av Zealuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huffsa Skrevet 8. januar 2010 #3 Del Skrevet 8. januar 2010 Ja, hun virker som et utrolig herlig jente med et godt hjerte og vettet i behold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 8. januar 2010 #4 Del Skrevet 8. januar 2010 Han kan vel like henne selv om hun har kjæreste? Synes Yvonne er saklig, hyggelig og flink. Dessuten har hun en dvd-samling til å dø for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huffsa Skrevet 8. januar 2010 #5 Del Skrevet 8. januar 2010 Dude, hun er forlovet. Og dessuten, nei. hehe, skulle til å rette deg hun er forlovet ja, ikke gift enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 8. januar 2010 #6 Del Skrevet 8. januar 2010 Ja, hun er ei flott jente med masse spirit Og bra moderator-tålmodighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hamster Skrevet 9. januar 2010 #7 Del Skrevet 9. januar 2010 Yvonne er kjempehyggelig hun, men jeg har lagt merke til en tendens til å nevne kjæresten i ca. alt hun skriver. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huffsa Skrevet 9. januar 2010 #8 Del Skrevet 9. januar 2010 Yvonne er kjempehyggelig hun, men jeg har lagt merke til en tendens til å nevne kjæresten i ca. alt hun skriver. :gjeiper: første året jeg var sammen med typen nevnte jeg han i alle mulige sammenhenger jeg fikk mulighet til det. Sånn det er når man er forelska :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 9. januar 2010 #9 Del Skrevet 9. januar 2010 Yvonne er kjempehyggelig hun, men jeg har lagt merke til en tendens til å nevne kjæresten i ca. alt hun skriver. :gjeiper: Kanskje ikke så rart når hun tydelig fortsatt er kjempeforelska? Om jeg skal nevne noe om henne så må det vel være at hun virkelig er en av de mest ærlige menneskene her inne når hun svarer i tråder. Og ja, har brukt YouTube-kontoen hennes mer enn en gang, herlig samling der også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 9. januar 2010 #10 Del Skrevet 9. januar 2010 Oi, jeg så ikke denne tråden før nå, men jeg får takke så mye, veldig koselig å høre. Og ja, jeg er nok litt klissete av meg, kanskje mest ubevisst (har faktisk ikke tenkt over at jeg nevner kjæresten så mye). Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 9. januar 2010 #11 Del Skrevet 9. januar 2010 Kos med litt ros er det ikke det da Yvonne? Og helt ærlig så er du da ikke så klissete, men at det lyser *forelska* av deg på lang vei enda det skal være sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 9. januar 2010 #12 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Jo, veldig hyggelig. Hehe, men det er jo egentlig godt det, hadde vært verre om det hadde gått andre veien mener jeg. Mvh Yvonne Endret 9. januar 2010 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 9. januar 2010 #13 Del Skrevet 9. januar 2010 Har veldig sansen for Yvonne jeg også! Dyktig og hyggelig modde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarilynM Skrevet 9. januar 2010 #14 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg liker også Yvonne! Og så er hun jo så søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellatrix Skrevet 9. januar 2010 #15 Del Skrevet 9. januar 2010 Ja, Yvonne er trivelig. Og så er det så koselig at hun har funnet kjærligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #16 Del Skrevet 9. januar 2010 Ja, Yvonne er trivelig. Og så er det så koselig at hun har funnet kjærligheten. Ja, det er jo nesten rart at det tok sånn tid... :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ynskje Skrevet 14. januar 2010 #17 Del Skrevet 14. januar 2010 Hvordan kan man ikke like Yvonne? Jeg blir alltid litt glad når Yvonne har skrevet i en tråd fordi da vet jeg at det er et saklig, men samtidig oppriktig og personlig svar hun har kommet med Og Yvonne: Jeg syntes det er koselig å høre om kjæresten din, mest fordi jeg føler at jeg har de samme følelsene for min kjæreste som du har for din. Og du er veldig mye flinkere til å beskrive disse følelsene enn det jeg er... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 15. januar 2010 #18 Del Skrevet 15. januar 2010 Tusen takk, det er virkelig koselig å høre. Kjenner jeg rødmer litt her jeg sitter. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #19 Del Skrevet 15. januar 2010 Du får ta det til deg, vet du, Yvonne! :-) Ha en flotters dag, både du og din kjære!! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. januar 2010 #20 Del Skrevet 24. januar 2010 Synes ikke det er rart hun nevner forloveden jeg! Det er noe som heter: Det hjertet flyter over av, taler munnen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå