Gjest Gjest_tingeling_* Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Hva liker dere? Gutt 1. ? 2. 3. Jente 1. Ilia 2. Sophie 3. Trenger litt inspirasjon. :gjeiper:
Gjest Gjest_hilde_* Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Hei Gutt: 1.Ilias 2.Jonas 3.Gard Jente: 1.Leah 2.Jenny 3.Kaia
addict Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Vi har bestemt oss for Liam Alexander eller Iben Maria
starligt Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 gutt: leander lukas markus martin sebastian jente: emilie emma emmely emmy marita eline det er noen a de navna jeg liker. blir lukas eller emilie som kommer til sommern:)
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Guttenavn: Jeg elsker Elion/Elian! :rødme: Vet ikke hvilket av disse to jeg liker ALLER best. (uttales med lang iiii, på samme måte som Elias). Jentenavn: Kajsa, Nadja, Saga, Sanna, Madeleine, Victoria, Olivia.
Anglofil Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Gutt: Alexander Casper Oliver Nathaniel Jente: Aurora Eiléen Lianne Jeanette Nanette Mvh Yvonne
KinderMaxi Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 (endret) Mine favoritter er: Gutter: Wilhelm Terje Torgrim Patrick Jenter: Anne-Berit Nora Marte Elisabeth Karoline (må være med K) Endret 9. januar 2010 av KinderMaxi
Lilywhite Skrevet 9. januar 2010 #8 Skrevet 9. januar 2010 Jeg liker: Guttenavn: 1. Klement (jeg er visst en av få som liker dette navnet, det er morfar sitt navn og selv om jeg ikke er særlig fan av oppkalling kunne jeg gjerne tenke meg dette, men tror jeg får slite med mannen der :gjeiper: ) 2. Sebastian 3. Mattias Jentenavn: 1. Isabell 2. Madeleine 3. Aurora (synes egentlig Nora er nydelig også, men siden en av mine beste venninner heter det blir det litt merkelig å kalle ungen det)
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 Jeg liker: Guttenavn: 1. Klement (jeg er visst en av få som liker dette navnet, det er morfar sitt navn og selv om jeg ikke er særlig fan av oppkalling kunne jeg gjerne tenke meg dette, men tror jeg får slite med mannen der :gjeiper: ) ) Etter å ha møtte verdens fineste menneske, med dette navnet fikk jeg et utrolig positivt forhold til det (selvfølgelig ) Det er veldig sjeldent, og man må "smake" på det lenge, men det gir meg veldig gode assosiasjoner. Spennende med spesielle navn, og enda mer så når det har en historie.
Lilywhite Skrevet 9. januar 2010 #10 Skrevet 9. januar 2010 Etter å ha møtte verdens fineste menneske, med dette navnet fikk jeg et utrolig positivt forhold til det (selvfølgelig ) Det er veldig sjeldent, og man må "smake" på det lenge, men det gir meg veldig gode assosiasjoner. Spennende med spesielle navn, og enda mer så når det har en historie. Så bra at du synes det er fint også De fleste sier rett ut at de ikke liker det, men de kjenner ikke morfar Jeg tror ikke mannen min synes det er stygt, han bare forbinder det altfor sterkt med morfar... men jeg får se hva jeg kan klare å overtale han til, når og hvis vi skulle få en gutt en gang Jeg er ikke sånn som på død og liv må ha et spesielt navn til ungen min, men jeg er enig i at det er fint at navnet har en historie :)Og så er det jo gjerne greit å unngå at barnet heter det samme som flere andre i barnehagen/klassen. Vet ikke om man kommer unna det med Sebastian og Mattias, men jeg synes guttenavn er så vanskelige... Må nesten gå for det man liker, selv om det er litt vanlig...
annelise Skrevet 10. januar 2010 #11 Skrevet 10. januar 2010 1: Noah 2: Even 3: Cornelius Venter gutt her, og disse tre navnene er våre favoritter, gjenstår bare å se hvem av de som kommer ut... :-) 1: Emilie 2: Julie 3: Isabel
Master Skrevet 10. januar 2010 #12 Skrevet 10. januar 2010 Av guttenavn så liker jeg navn som: Alexander William Shawn Chrisopher Men klarer ikke å finne noen jentenavn som virkelig taler til meg.
Gjest Katee Skrevet 11. januar 2010 #13 Skrevet 11. januar 2010 Gutt: - William/Liam - Andreas -> etter verdens søteste kollega - Eyvind - Jamie Jente: - Alyah/Alia - Mattea - Ingrid -> etter mammaen til noen bestevenner av meg, som jeg alltid så sånn opp til, men som døde så altfor tidlig - Sophie/Sophia
Gjest megvel Skrevet 11. januar 2010 #14 Skrevet 11. januar 2010 Jeg liker Andreas Christoffer Thomas Fredrik Espen og Andrea Jannicke Helene Elisabeth og mange andre. Blir nok noen år til det blir barn her, så da får vi se igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå