Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Asberasjan ser jo helt ut som Fergie i Black Eyed Peas!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes det norske klippet så litt kult ut jeg, kjipt at jeg gikk glipp av det

Gjest Dainty
Skrevet

Er det sært å synes at dukkemannen fra Serbia på en eller annen bisarr måte er seksuelt tiltrekkende? :sjenert:

Gjest loveli
Skrevet

Jeg trodde du hadde skrevet "kua fra island" :fnise:

Hahaha! Det var jo en bedre beskrivelse, så... ;)

Gjest Niema
Skrevet

Jeg lurer på om noen har puttet noe i brusen min når jeg sier dette, men.. jeg syns faktisk de fleste sangene i år var fine :)

Enig i at det har vært uvanlig høyt nivå i år :)

Skrevet

Jeg lurer på om noen har puttet noe i brusen min når jeg sier dette, men.. jeg syns faktisk de fleste sangene i år var fine :)

:kose:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også at de fleste sangene er fine!!

Liker ikke UK og ikke Ukraina

Skrevet

Blir en hard konkurranse, ja...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er det sært å synes at dukkemannen fra Serbia på en eller annen bisarr måte er seksuelt tiltrekkende? :sjenert:

Sært nei.....herregud han er SÅ FIN!!

mmmmmmmmmm.................

Tore

Skrevet

Hæ? Han som så ut som mariann fra surferosa?! Ja, det er sært. Gå til legen!

:fnise:

Skrevet

Nix! Jeg syns det jeg også faktisk. Vanligvis har jeg ikke en "ting" for svært unge gutter. *tenketenke* Kanskje jeg begynner å bli litt crossover av meg? :skratte: Men jeg står for det! lol

Skrevet

Jeg føler det er veldig jevnt, at (nesten) alle har en god sjanse til å vinne :)

Skrevet

Må si at jeg liker Erik best av de tre. Han er morsom, avslappa og flink å prate. Stemmer på han,jeg!

Skrevet

Dere kan ta han, så tar jeg Erik! :nigo:

Gjest Vilma
Skrevet

Nix! Jeg syns det jeg også faktisk. Vanligvis har jeg ikke en "ting" for svært unge gutter. *tenketenke* Kanskje jeg begynner å bli litt crossover av meg? :skratte: Men jeg står for det! lol

Kanskje dere er lesbiske? :nigo:

Skrevet

Som vinner liker jeg Frankrike og Serbia, fordi de sangene var kjempehappy. Og Hellas sin! OPA!

Likte faktisk mange av sangene i år, jeg :)

Skrevet

Nei! Jeg syns han er tiltrekkende, selv om samboeren min rister på hodet.. :sjenert:

Skrevet

...du mener: kvaliteten på ting som de har puttet i brusene deres i år?!? :skratte:
Gjest brutal_mann
Skrevet

Tror de fleste som tenner på han er homser ;)

Skrevet

Danmark eller Romania. Eller Kypros men bare fordi han er søt.

:popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...