Gjest IIL Skrevet 29. august 2003 #1 Del Skrevet 29. august 2003 Brukere snakker så mye om Lookfantastic her inne, så jeg tar en tur inn dit. Men det er jo en jungel av produkter der. Hva skal jeg velge for mitt hår? Jeg har stripet/bleket hår. Halvlangt. Litt tørt i tuppene er det jo,som følge av bleking. Håper noen vil hjelpe,for jeg har prøvd ulike frisør-sjampoer,uten å funnet noe jeg liker. Har ikke prøvd Redken og Tigi da. (bla) Syns som regel sjampoene er bra. Det er balsamen som ikke er bra. Kjenner liksom ikke noen forskjell på sjampo og balsam, og må bruke halve flaska for å få virkning. Håper ekspertpanelet kommer med forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. august 2003 #2 Del Skrevet 29. august 2003 Anbefaler hårkur jeg... Redken All soft heavy cream Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 29. august 2003 #3 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg har likt hår som deg... Men jeg har gjerne større problemer med shampoene (hodebunnen reagerer lett på en del shampoer). Redken extreme shampo + balsam fungerer bra. Kerastaces ciment anti-usure balsamen synes jeg også er god. (Den tynger heller ikke ned håret slik mange andre balsamer for tørt/skadet/slitt hår gjør. Og varer en stund, selv om jeg bruker mye mer balsam enn shampo..) Joico K-PAK hårkuren er veldig fin på mitt hår. Wella SP repair cream er også ok. Den ble gjerne fort brukt opp den tiden jeg brukte den. Flere frisører har anbefalt shampoen til meg også, men hodebunnen min takler ikke den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niniel Skrevet 30. august 2003 #4 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg har brukt Tigi Dumb Blonde shampo og balsam, og er fornøyd med den, selv om håret ble litt tungt av den i begynnelsen. Bruker også Redken All Soft Heavy Cream et par ganger i uka. Håret mitt er bleket/stripet, halvlangt, litt tørt. Føler at hårkuren fra Redken hjelper mye, og neste gang jeg skal kjøpe shampo tror jeg det blir Redken Extreme. Ellers syns jeg det er greit å ha i hvert fall to forskjellige typer shampoer å bytte på. Fikk tips fra frisøren min om å prøve å ha noen dager i løpet av en uke der jeg bare bruker vann til å vaske håret. Det skulle visst hjelpe hodebunnen til å 'komme seg' litt (har litt tørr hodebunn av og til). Prøvde det en dag, og det ble på langt nær så fett som jeg trodde det kom til å bli. Men så prøvde jeg bare i en dag da... Ja...nå har jeg snakket meg bort....det jeg ville, var å anbefale Redken :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 30. august 2003 #5 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg bruker redken extreme og er fornøyd med det. Jeg har norges dårligste hår tror jeg, og hver dag er den bad hair day!! Men det er ok i mitt hår, supplerer med litt hårkurer av og til. Liker k - pak fra joico godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2003 #6 Del Skrevet 30. august 2003 jeg har halvlangt hår. bleket/stripett..litt slitt i tuppene jeg bruker følgende for mitt hår REDKEN HEADSTRONG VOLUME SHAMPOO REDKEN COLOUR EXTEND CONDITIONER WELLA SP 3.1 HYDRO MASK (200ml) ( litt i tuppene som jeg lar bli i til håret tørker etter vask, kurer det engang i uken med samme) TIGI BEDHEAD CONTROL FREAK SERUM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå