Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2003 #1 Del Skrevet 29. august 2003 jeg bruker ofte stay ups siden dette er mye penere og mer praktisk enn strømpebukser (og sexy da hehe) men jeg vet ikke presis hvor høyt opp jeg skal trekke dem... for dere som har velformede lår uten den ekstra fettklumpen øverst på innsiden av lårene... og ja jeg har studert bilder og det varierer mye hvor høyt oppe de damene har sine stay ups. men jeg har da dette ekstra fettet øverst på innsiden av lårene og trekker jeg stay upsene helt opp slik at de dekker dette fettet ser det meget pent ut, ingen valker og lårene blir da litt tynnere. men jeg tror ikke dette er riktig...? har jeg dem til midten av lårene fremheves jo nesten dette ekstra fettet... hva gjør dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 29. august 2003 #2 Del Skrevet 29. august 2003 Trekker dem så langt opp som jeg bare får dem jeg... For selv om jeg ikke HAR så masse ekstra fett, så virker det som om det "produseres" om jeg ikke trekker den langt opp..... Viktigst at du føler at det ser best ut/føles best ut for DEG, og.. ikke glem, sammenlign i speilet så begge er like langt oppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 29. august 2003 #3 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg er av de som har rikelig med fett på lårene, og ja jeg trekker de så langt opp som mulig. Ikke serlig sexy, men praktisk og greiest for meg. Problemet er bare det at her tyter det på utsiden også, så egentlig er vel stay ups ikke noe for meg. Har dere noen forslag på hva som kan gjøres mot det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 36 Skrevet 31. august 2003 #4 Del Skrevet 31. august 2003 Hvis lårene "tyter" ut kan dere prøve å gå opp en størrelse i strømper. Når det gjelder lengde på strømpene finnes det mye forskjellig. På http://www.stockingshq.com/sheertemptation/index.htm har de det meste, både i stay-ups og i vanlige strømper, samt meget bra pris og service. Har bestilt flere ganger til kona derfra. Dere kan osgå prøve valige strømper med strømpeholder. Dette er kanskje mer "upraktisk", men mer spennende og sexy. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 31. august 2003 #5 Del Skrevet 31. august 2003 Bare stay-up for min del. Mye bedre og mer sexy. Jeg har smale hofter , så det er ikke noe problem for meg. Stay-up en må trekkes så langt opp som det går, ellers blir det ikke fint å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 31. august 2003 #6 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg liker strømpebukser. Stay-ups er ekkelt å gå med. Da går jeg heller uten noenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. august 2003 #7 Del Skrevet 31. august 2003 Stay-up en må trekkes så langt opp som det går, ellers blir det ikke fint å se på. Transe, du kan dine ting! Selvfølgelig må de trekkes helt opp! Eller vil de jo ligge i "pølser".. Så får man heller kjøpe strømper i rett størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå