Gå til innhold

Mødre med hovedomsorg

Gjest lasse

Anbefalte innlegg

Gjør som de andre menna i beg av førtiåra, jag 23 åringer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er mann i beg.av førtiåra.Mange damer sent i trettiåra eller tidlig førtiåra som er ledig. Blir skeptisk til de som har eneomsorg for ungene sine.Har lite lyst å havne i sammen med ei dame som har "kuppa" ungene pga. økonomi osv..! Ser på sånne damer som "enkle" og lite ressurssterke.Må ha offentlige tilskudd og bidrag for å klare seg. Ikke særlig imponerende..! Er det virkelig ingen damer der ute som klarer seg uten hjelp..?? Ikke lett å ha respekt for sånne damer.! Frustrert...

Treffer du kun på slike da? Eller finnes det også andre mer ressurssterke (single) i dine omgivelser?

Har virkelig "alle" barn også?

Er jeg i mindretall rett og slett - 38 og ennå ingen barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tilli milli

på en måte er det herlige folk her på KG. Dere svarer til alle og tar på alvor innslagene fra folk med veldig varierende IQ.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

det værste damer vet er å treffe slike som deg... så jeg ble kjempeglad at du ikke liker mødre med hovedomsorg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alenemødre får ikke penger til å bare gå hjemme nei!

Vi må ut å jobbe som alle andre!

Å visst du tenker på barnebidrag så er det kanskje 2000kr i månenden..

Så sier seg selv at vi selvsagt må ut i arbeidslivet vi og!

Ingen får penger for å bare gå hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest David John jr

Hersketeknikk damer, det kan dere. Les gjennom svarene til TS og se hvor nedlatende argumentene er og hvilke karakteristikker han må tåle.

Dessverre for dere har TS nok statistikken på sin side, selv om merkelig nok ingen av forumets side kjenner seg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest David John jr.

Jeg er mann i beg.av førtiåra.Mange damer sent i trettiåra eller tidlig førtiåra som er ledig. Blir skeptisk til de som har eneomsorg for ungene sine.Har lite lyst å havne i sammen med ei dame som har "kuppa" ungene pga. økonomi osv..! Ser på sånne damer som "enkle" og lite ressurssterke.Må ha offentlige tilskudd og bidrag for å klare seg. Ikke særlig imponerende..! Er det virkelig ingen damer der ute som klarer seg uten hjelp..?? Ikke lett å ha respekt for sånne damer.! Frustrert...

Lasse, jeg kjenner meg igjen i hvordan du opplever bruktmarkedet. Heldigvis finnes det en og annen som faktisk har kvaliteter. Det gjelder å finne de. Ellers finnes det jo barnløse kvinner rundt 35 som er mer enn klar til å stifte familie .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange rusavhengige menn skjerper seg når de blir far. Hvor mange rusavhengige mødre skjerper seg i løpet av graviditeten ? De vet at barneværnet står klare for å ta imot ungen hvis hun ikke skjerper seg. Barnefar gjør hva faen han vil. Mor har skjerpet seg, og ser at barnefar er søppel. Og fikser livet for seg og ungene. Skal han som sitter alene med nålene sine ha ungene i helgene ?

Det er lettere for barnefar å gi faen og stikke av. Det er ikke de som skal føde og amme ungen. Har man aldri hørt om forhold som har gått til helvete når de har fått barn ? Og så har man de som får barn fordi at de tror at det vil redde forholdet.

Det er mye som kan forandre seg / gå til helvete når barn kommer inn i bildet. Og så har man selvfølgelig de forholdene som tar slutt naturlig, som sansynligvis er fleste av disse alenemødrene. Man er ikke ett supermenneske bare fordi at man har fått en unge. Og det betyr heller ikke at man er dårligere enn noen andre heller! De fleste graviditeter er "uhell". Og det er en deadline for når det er for sent å ta abort. Og vips har man en unge.

Endret av Tulling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det finnes ufattelig mange mødre der ute som vil ha hovedomsorgen pga pengene. Det er utrolig naivt å si at dette ikke skjer dag ut og dag inn. Og det er ikke rart med et trygde- og bidragssystem som oppmuntrer til det. Samlet gir dette en brukbar inntekt.

Selvsagt vil de fleste mødre ha barna av kjærlighet, men de ønsker HOVEDomsorgen pga økonomi. Og veldig mange er motivert for å kjempe for dette for å straffe faren.

Tro meg, dette har jeg sett litt for mange ganger i egen omgangskrets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann på 45

Er vel ikke så lett å få respekt for menn som ikke tar ansvaret for avkommet sitt heller.

Ellers fant jeg meg ei med eneomsorg men som klarer seg godt selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...