Gå til innhold

Cygnus prøver å krympe

Cygnus

Anbefalte innlegg

Nei, det er ikke så langt unna, sånn egentlig :) Merker at det er lettere å motivere seg for delmålene, hovedmålet føles litt lengre unna. Du Såpe er jo helt fantastisk flink, snakk om motivasjon for oss andre!

Siste natten for denne gang, er trøtt og lengter etter senga som vanlig :natti:

I helgen er jeg sannsynligvis valpevakt igjen, det blir kjekt! Tenkte vi skulle ta en tur i stallen i morgen, og på lørdag blir det fjelltur hvis været er bra.

Var i stallen i dag, er en liten stund siden sist nå. Kjente hvor mye jeg har savnet det, det var helt fantastisk å komme seg på hesteryggen igjen :rødme: Frøkna jeg rir har bare en mnd igjen til hun skal følle, så nå tusler vi bare på tur og kikker på livet i ganske rolig tempo. Salen hennes har ikke passet på lenge, så det blir barbakridning, det er koselig det! :hjerte:

I går natt strømmet det på med fødende, så mange at jeg begynte å lure på om de har plass til alle på avdelingen.

Det er så rart, det kan gå mange netter uten en eneste fødende, også plutselig kommer alle på en gang. Og du kan banne på at det skjer ved fullmåne! Jeg sjekket det nettopp, og joda, fullmåne i går ;)

Treningsmessig har ikke uka blitt som jeg håpet. Skulle jo egentlig ha dagvakter, men så ble det nattevakt istedet. Bajs. Jeg MÅ komme igang igjen nå. Neste uke har jeg 6 vakter, hvorav tre er nattevakter, så det skal holde hardt..

Bare treogenhalvtime til jeg er i seng nå! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er så flink, altså! Heia heia! :duskedame:

Har du noen morsomme planer for helgen da? :)

Så mye spennende har det ikke blitt i helga, men tida har nå flydd for det! Det ble en stalltur på fredag, og lørdagen ble egentlig bare sosa vekk uten at noe fornuftig ble gjort. Den var vel heller ufornuftig, siden jeg 'sprakk' og spiste pizza til middag og en glasscola med en stor pose smågodt til dessert. Deilige, deilige synder :fnise:

I dag har jeg vært mer fornuftig, holder på med husarbeid og matlaging, innimellom valpepass. Lager klar litt lunsjer og middager for uka som kommer, siden jeg skal jobbe så mye. Det er jo som regel når man er sliten etter jobb at de usunne og lettvinte løsningene tar over, så hvis man har noe sunt og ferdig i kjøleskapet.. :tommelopp:

Ellers har jeg virkelig slått på stortromma i helga, og sagt opp leiligheten. :overrasket: Det er driiitskummelt å tenke på. Også er jeg blitt så glad i den, har fått det kjempekoselig her.

Det skumleste er vel egentlig at jeg ikke vet hvor jeg skal til høsten. Har søkt på to høyskoler, og har virkelig ingen aning om hvor jeg kommer inn. Disse skolene ligger i nesten hver sin ende av landet, attpåtil. Skole 1 ligger nære familie og noen gamle skolekamerater, skole 2 ligger i nord og er vel igrunn bare nære onkel sin hytte. Begge skolene er over 50 mil fra der jeg bor nå.

Egentlig så hadde det vært veldig morsomt å flytte nordover. Litt upraktisk mtp flyttelass og slikt, men jeg elsker naturen i området! Har vært på onkel sin hytte før, og i området rundt skolen, og det er et av de flotteste stedene i Norge synes jeg.

Samtidig hadde det vært kjekt å bo i nærheten av familie igjen, kjenner jo at jeg savner dem. Spesielt nå som jeg er singel.

Shit, dette blir mye for et vanedyr i slutten av tjueåra! :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann KG!

Trøøtt i dag altså. Mistenker at pollensesongen er godt i gang nå, det kjennes iallefall sånn ut.

Da er det bra jeg skal drikke kaffe med ei venninne i lunsjpausen! :) Hun er hjemme for å lese til eksamen, så vi treffes i lunsjpausene de dagene det passer. Kjempekoselig!

Har fortsatt ikke kommet igang med trening på ordentlig enda, i går var det dugnad hos noen venner. I dag blir det nok ingenting annet enn jobb og husarbeid etterpå, så får jeg heller prøve å ta meg en tur på onsdag når jeg har fri. (Det blir iallefall ikke jogging ute på en mnds tid nå..)

Arbeidet kaller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også trøtt og allergisk i dag, så skjønner hvordan du har det! ;) Min løsning: kaffe, og å lure på om jeg i det hele tatt har opplevd før å være allergisk mens det snør.

Høres jo ut som om du er aktiv i det minste, da! Dugnad og husarbeid er jo ikke trening akkurat, men det er mye bedre enn å bare sitte på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk med meg at det snødde i Oslo, ja. Galskap!! Jeg sutrer over mye vind, men vi har i det minste ikke snø! Kanskje bjørketrærne tror det er vinter igjen, og hopper over en sesong? *håpe* :gjeiper:

Dagen ble startet med en ekstra kopp :kaffekopp: og en kjempegod omelett med parmesan og kyllingskinke. Har nattehelg (igjen) så jeg prøver å sove lengst mulig på morgenen.

Også er jeg litt ekstra glad, siden vekta viste 67,4 i dag! Det er jo -1 kg på en uke! :duskedame:

Jeg er flink med maten for tida, og klarer tydeligvis å holde meg i aktivitet selv om jeg ikke har trent.

Nå skal jeg ut i sola og gå tur med venninne og valp! :goodbye:

Endret av Cygnus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilbake på jobb og igang med den 2. av 3 netter. Har drukket kaffe og redbull light og spist litt smågodt, så jeg føler meg passe opplagt ;) Håper det blir stille og rolig, så jeg får sett Tomme Tønner og noen episoder av SaTC. Holder eeegentlig på med Sopranos, men har ikke fått tak i sesong 6 enda.

Ellers angrer jeg litt på at jeg ikke putta noe sjokolade oppi smågodtposen.. Har en proteinbar i sekken, men det er jo ikke helt det samme. Skal se kamp med noen venner før jobb i morgen, og planlegger en sprekk, får vel nok sjokolade da tenker jeg.

Videre lurer jeg på når jeg skal si opp jobben. Har lyst på skikkelig sommerferie, og vurderer å si opp slik at siste arb.dag er 30.juni. Men opptaket er jo ikke før 20 juli, så i verste fall står jeg uten leilighet, jobb OG skoleplass.

Det skal vel godt gjøres å ikke komme inn på noen av ønskene? Er rimelig sikker på at ønske nr. 2 bør være mulig iallefall..

Lite trening og mye annet pjatt her for tiden, men sånn er det vel for de fleste i perioder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooog DER var jeg tilbake på mølla! :tommelopp:

Skjønner ikke hvorfor jeg har sløvet sånn i det siste, det er jo bare deilig! *full av treningsendorfiner*

Hadde en kjempedeilig økt, selv om formen har sunket litt. Også er det varmt på studioet for tiden, svetten rant! Men det også er jo litt digg ;)

Holdt nesten på å la være å gå, var litt sent hjemme fra jobb og igrunn ganske sliten. Men så begynte jeg å tenke litt, og innså at jeg bare driver med selvsabotering. Jeg VET jo hvor deilig og viktig det er med trening, så hvorfor i alle dager blir jeg på sofaen da? Det er jo bare teit. :nei:

Vekta idag viste 67,4. Samme som forrige uke altså. Vel, det er bedre enn å gå i pluss! Får satse på at jogginga sparker igang nedgangen litt.

I morgen får jeg besøk av moderen og venninnen hennes. De skal overnatte etpar dager, det blir koselig. De fleste vet jo hvordan det er å ha mødre på besøk. Får spandert restaurantbesøk på fredag, så jeg skal ikke klage ;) Kanskje jeg får prøve å snike dem med meg på Plantasjen også? Og H&M. :fnise: Man blir aldri for gammel for handletur med mamma altså.

Nå skal jeg sitte i sofaen med god samvittighet og kose meg med Glee.

God kveld KG :goodbye:

Endret av Cygnus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk følelse å komme tilbake på trening og kjenne man har masse energi og treningsendorfiner! *Jippi*

Ser ut som du har en spennende høst i møte også..! Håper du kommer inn på det du ønsker.

Goood 17 Mai helg :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jeg håper jeg får Glee til jul! :fnise: Litt lenge å vente, men den som venter på noe godt osv....

Ha en god langhelg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk følelse å komme tilbake på trening og kjenne man har masse energi og treningsendorfiner! *Jippi*

Ser ut som du har en spennende høst i møte også..! Håper du kommer inn på det du ønsker.

Goood 17 Mai helg :goodbye:

Takk for det, det blir spennende dager i juli :) God 17 Mai til deg og!

Jeg håper jeg får Glee til jul! :fnise: Litt lenge å vente, men den som venter på noe godt osv....

Ha en god langhelg!

Glee er så koselig! Herlig snill serie, sammenlignet med mye av det andre jeg ser på. Også er det så masse å synge med på.. :fnise:

Du er flink hvis du klarer å vente, behovsutsettelse er mangelvare hos Cygnus :gjeiper:

Har hatt en koselig helg, med kjekt mammabesøk. Det ble mye vin og god mat, så jeg skal straks på trening og svette ut litt. Også frister det veeldig med litt solarium, selv om jeg vet det ikke er bra.. :sjenert: Men det er så deilig å ligge der og bli god og varm og late som man er på ei strand langt borte fra regn og vind. :sukk:

Ellers skal jeg kanskje på kaffedate i juni :rødme: Han er kjempekjekk, ordentlig Mann og jeg har aldri vært på date.. :bond: Han har reisejobb, så det går ikke an å framskynde heller.

:scorpis: nå må jeg jogge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjempespennende! Og veldig skummelt.. Nå flørter vi helt vilt på facebook, veldig moro ;) :rødme:

Jeg må passe meg da, så jeg ikke bare hiver meg over mannen ved første og beste anledning :fnise:

Jeg er på jobb, som vanlig. Jobber stort sett hver 17.mai, så lenge jeg ikke har barn synes jeg ikke det gjør noe. Folk er som regel ekstra glade og hyggelige, så det er bare koselig å være på jobb :) I ettermiddag blir det grillings med venner, hvis været holder.

Håper alle får en flott 17.mai! :flagg::goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Date! Så spennende.. :)

Har aldri vært på noen sånn ordentlig date jeg heller. Synes det ser så utrolig kleint ut med sånne første dater på restaurant, hvor begge er litt sånn små nervøse og ikke helt vet hva de skal si.

Men kaffe date høres kjempe koselig ut! :-) Ikke så veldig formelt.

Kos deg med grilling, håper været holder!

God 17 mai! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, date! Skummeltspennende! Jeg er ikke noe for å spille alle disse teite spillene ("vent tre dagen med å svare ham på melding" "ikke virk for ivrig" "vær hard-to-get"), men å kaste seg over ham ved første anledning blir kanskje litt feil, ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er helt enig Ping! Jeg prøver å unngå klassiske dame-spill nå. Er helt ærlig, og satser på at det er greit nok.

Det største problemet mitt er vel at jeg er litt sultefora på mannfolk. Og han her er M-A-N-N. :fnise:

Åh, jeg har en lang og kjekk sommer foran meg!!

Også har jeg drukket nesten to flasker rødvin ikveld... :sjenert: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til oppdatering om daten! Jeg som har vært sammen med samme mann i maaaange år, synes alltid det er gøy å høre om folk som er i forelskelses- og datestadiet! Det blir nok en bra sommer Cygnus!

Har du en ok jobbeuke denne uka, og får tid til litt trening?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkolås på pc burde vært obligatorisk.. Man lærer aldri, jeg kan ikke fatte og begripe at jeg helte nedpå så mye kvelden før en tidligvakt.

:vin::skaal::spy::veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkolås på pc burde vært obligatorisk.. Man lærer aldri, jeg kan ikke fatte og begripe at jeg helte nedpå så mye kvelden før en tidligvakt.

:vin::skaal::spy::veslejenta:

:fnise: Håper formen ble bedre etter hvert ;) Men det viktigste spørsmålet er jo om det var morsomt??! :) Mye kan tåles så lenge kvelden var bra, tenker nå jeg :) (spørs om sjefen er like enig da ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...