Cygnus Skrevet 6. april 2010 Forfatter #141 Del Skrevet 6. april 2010 Oida, dagene flyr! Påska har vært travel, men kjekk. Besøk av familie og venner, og valpepass og jobb, litt mindre tid til påskekrim enn jeg hadde ønsket. Veiing har det ikke blitt i det hele tatt. Bor i huset til valpeeierne, og de har visst ikke vekt. Kunne nok ha hentet min vekt hjemme, men det var litt deilig å ikke tenke på det i noen dager. Nå er det derimot slutt på påska og dertil hørende snop. Ellers har det blitt mye trasking med valpen, men ingen jogging på over en uke. Kjenner jeg savner det skikkelig, og skal prøve å ta meg en tur i morgen. Har gått mye i skogen her og funnet masse fine joggeløyper, så nå skal jeg kjøpe uteløpesko Synes det er litt skummelt å løpe rundt i skogen alene, så forhåpentligvis får jeg låne hund etterhvert. Det er litt deilig å være på jobb altså, blir mye styr med urenslig valp. Må hjem i lunsjen for å lufte, ellers klarer han seg fint i buret heldigvis. Kjenner jeg får lyst på egen hund, bare ikke akkurat denne valpen (BC av brukslinjer). Drømmer litt om en cocker spaniel.. :rødme: Nå får jeg lese litt om hva dere andre har gjort i påska! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. april 2010 #142 Del Skrevet 6. april 2010 Høres ut som om du har hatt en fin påske! Er ikke så dumt med travle dager heller - de går riktignok fortere, men man får ihvertfall gjort masse! Åh, jogging med hund høres så fint ut. Og litt trygt, ja. Synd at man må tenke sånn, men det er vel ikke alle steder det er lurt å begynne å spurte rundt alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 6. april 2010 #143 Del Skrevet 6. april 2010 Hei, Hørtes ut som en god påske med skogstur og snop :-) Slutt på snopen for min del også nå.. eller i allefall dags for kraftige nedskjæringer. Merker abstinensene.. men går vel over om noen dager :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 8. april 2010 Forfatter #144 Del Skrevet 8. april 2010 Skogstur er kjempefint, men det er veldig synd at man ikke kan føle seg trygg over alt. Noen tenker sikkert ikke så mye over det, og det er nok noe overivrig fantasi, men jeg kjenner det er enkelte jeg grøsser litt av å treffe på veien alene. Ååå, jeg er så snopesjuk! Nå betaler jeg for utskjeielsene i påska.. Hjelper ikke at jeg venter på mensen heller. :gjeiper: Vekta viste 100 gram i pluss i går, 69 kg. Utskeielser betales med renter tydeligvis. Meeen, jeg hadde egentlig trodd det skulle være litt mer, så så altfor gale er det ikke.. Fikk meg en joggetur i går, og merket godt at det var nesten to uker(!!!) siden sist, det var tungt. Sa meg fornøyd med 30 minutter jogging, totalt 45 min på mølla. Nå skal jeg lage omelett med spekeskinke og philadelphia, nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 8. april 2010 #145 Del Skrevet 8. april 2010 Ser du er valpepasser om dagen Så gøy! Jeg passa en på 5 måneder for litt siden, som var renslig - og jeg syntes det var mye jobb. Husker da min valp var liten (som foreldrene mine har) - han var helt vill, og det var såååå deilig når han sov! Men kan love deg du vil savne ham når han skal tilbake til matmor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 9. april 2010 Forfatter #146 Del Skrevet 9. april 2010 Det er kjempegøy! Han har utømmelige mengder energi, og er aller søtest når han slapper av En skikkelig kosevalp, så det er veldig lett å bli knyttet til ham. Også er han blitt veldig glad i 'tante' tror jeg Og ja, jeg gruer meg til matmor kommer tilbake om en uke. Jeg får begynne å spare til en liten en selv, om noen år Siste timene på jobb nå, før helg! Jeg og valpen skal kose oss hjemme med tv i kveld, og i morgen skal vi på en liten fjelltur! Det blir bare å rusle rundt og snuse og kose oss, han er litt for liten til de lengste turene enda. På søndag blir det sikkert stalltur og kanskje en gårdstur til en venninne, de har både lam og kalver nå! Blir 5 år igjen jeg da, det er så koselig :rødme: Også skal jeg få skviset inn en joggetur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 16. april 2010 Forfatter #147 Del Skrevet 16. april 2010 Da var man tilbake i egen leilighet, med bare 1 katt og seg selv å tenke på. Pus er kjempefornøyd med å være hjemme igjen, jeg synes det var ganske fælt å dra fra valpen. Hadde ikke regnet med å bli så knyttet til den, glemte litt at ikke det var min hund på slutten. Men, jeg får nok låne ham så mye jeg vil! Også var det fantastisk deilig å sove i egen seng, og komme tilbake til eget bad, eget kjøkken og alle tingene mine! Vanedyr, jeg? :gjeiper: Egen vekt kom jeg også tilbake til, og den viste 67,9! Ned ca 1 kg, hurra! Det hadde jeg ikke regnet med, sånn som jeg har spist de siste ukene. Det beviser vel bare hvor mye aktivitet har å si, det har blitt mye tur hver dag, i tillegg til lite sofasitting. Nå har jeg en nattevaktshelg, før jeg ser fram til å komme igang med litt mer strukturert trening igjen. Sommeren er ikke langt unna nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. april 2010 #148 Del Skrevet 16. april 2010 for nedgang! Og for det videre arbeidet! Det må jo ha vært en bra fredagsnyhet!! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 17. april 2010 #149 Del Skrevet 17. april 2010 Da var man tilbake i egen leilighet, med bare 1 katt og seg selv å tenke på. Pus er kjempefornøyd med å være hjemme igjen, jeg synes det var ganske fælt å dra fra valpen. Hadde ikke regnet med å bli så knyttet til den, glemte litt at ikke det var min hund på slutten. Men, jeg får nok låne ham så mye jeg vil! Også var det fantastisk deilig å sove i egen seng, og komme tilbake til eget bad, eget kjøkken og alle tingene mine! Vanedyr, jeg? :gjeiper: Egen vekt kom jeg også tilbake til, og den viste 67,9! Ned ca 1 kg, hurra! Det hadde jeg ikke regnet med, sånn som jeg har spist de siste ukene. Det beviser vel bare hvor mye aktivitet har å si, det har blitt mye tur hver dag, i tillegg til lite sofasitting. Nå har jeg en nattevaktshelg, før jeg ser fram til å komme igang med litt mer strukturert trening igjen. Sommeren er ikke langt unna nå! Grattis med nedgang! Så flink du har vært:) Kan godt forstå at det var rart å levere fra seg valpen, er ikke vanskelig å bli knyttet til sånne søte små! Greit å vite at du kan besøke den så mye du vil, da. Eierne blir sikkert glade for litt avlastning og turgåing, så da blir det jo en vinn-vinn situasjon:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 18. april 2010 #150 Del Skrevet 18. april 2010 Grattis med nedgang Du er vel glad helgen er over du nå? Hvis ikke du går på en siste vakt nå da? Håper helgen har vært bra til tross for nattevakter! Gleder meg til å høre om mer trening til uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freebird Skrevet 18. april 2010 #151 Del Skrevet 18. april 2010 Så fin dagbok du har og gratulerer med å ha nådd første delmål. Jeg kjenner meg så utrolig godt i ting du skriver. Utsettelse av trening fordi tiden flyr, og fordi det er vanskelig å finne motivasjon til trening når man jobber til ulike tider. Det hadde vært så fint å kunne trene til samme tid hver gang. Kommer til å følge med på fremgangen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 18. april 2010 Forfatter #152 Del Skrevet 18. april 2010 Grattis med nedgang Du er vel glad helgen er over du nå? Hvis ikke du går på en siste vakt nå da? Håper helgen har vært bra til tross for nattevakter! Gleder meg til å høre om mer trening til uka! Har siste vakta nå Gleder meg til å være ferdig for denne gang, lengter etter dyna nå! Selv om jeg sov helt til 19:30 i dag, fikk helt hakeslepp når jeg våknet! Vanligvis våkner jeg i ett-tida etter nattevaktene, men jeg tok en allergitablett før jeg la meg i dag, de slår meg helt ut. Så fin dagbok du har og gratulerer med å ha nådd første delmål. Jeg kjenner meg så utrolig godt i ting du skriver. Utsettelse av trening fordi tiden flyr, og fordi det er vanskelig å finne motivasjon til trening når man jobber til ulike tider. Det hadde vært så fint å kunne trene til samme tid hver gang. Kommer til å følge med på fremgangen din Heihei, takk for besøk! Og du har jammen rett, jeg har nådd første delmål jeg nå! Det hadde jeg ikke tenkt over engang. Må sette nytt mål nå da, det blir vel 65 kg.. Før 1.juli. Det skal jeg få til! Jeg synes det har blitt lettere å få skviset inn trening etterhvert, selv med travle dager. Treningsgleden er på plass og gjør at det er lettere å prioritere. Samtidig tror jeg man bare må akseptere at noen dager rekker man det ikke, uansett. Nattevaktshelg betyr at det ikke har blitt trening i det hele tatt da, men på tirsdag ser jeg fram til en god løpeøkt! Nå skal jeg kose meg med en iskaffe og etpar episoder Sopranos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freebird Skrevet 19. april 2010 #153 Del Skrevet 19. april 2010 Det regner jeg med du får til, ettersom du klarte det første delmålet ditt Det blir sikkert enklere etter hvert ja. Og så må man jo ikke trene hver dag. Problemet mitt blir bare at jeg fortsetter med å utsette treninga til neste dag, siden man bør ha hviledager. Hehe, huff... Jeg begynte faktisk med Sopranos i går. Fantastisk serie så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 22. april 2010 Forfatter #154 Del Skrevet 22. april 2010 Enda flere jobbenetter. Alle rutiner og gode vaner er borte, tror ikke jeg har sett dem siden påske. Det er nok noe sant i at det tar 21 dager å feste nye (u)vaner. Jeg håper jeg får kommet igang med trening neste uke. Har heldigvis dagvakter, lettere å komme inn i gode rutiner igjen da. Først må jeg bli ferdig med helgen, og stor fest. Har ikke overskudd til sånt, men det blir nok moro likevel! selv om jeg helst bare vil være hjemme og slappe av og vaske leiligheten.. Nattevakter er ikke bra, kjenner jeg. Skikkelig trøtt og lei. Har søkt skole! Jeg er redd for ikke å komme inn, men har søkt flere steder. Det er driiitskummelt, så jeg synes det er fælt å måtte vente helt til 20.juli for å få vite.. Sopranos er knall, dette er andre gangen for min del. Er på sesong 5 nå, det går fort unna når man jobber natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 23. april 2010 #155 Del Skrevet 23. april 2010 Hei, Artig smiley som stanger hode i veggen. Alle har vel vært der mer enn en gang. Men nå har du jo en ypperlig mulighet til å bruke de neste 21 dagene til å feste nye gode vaner! Jippi Kos deg med fest i helgen, så er det ny uke og nye muligheter på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 23. april 2010 #156 Del Skrevet 23. april 2010 God morgen! Så vanemenneske som jeg er, så har jeg all forståelse for irritasjonen din, ja. Men så spennende med skolesøking! *krysser fingrene for Cygnus* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 26. april 2010 #157 Del Skrevet 26. april 2010 Mandag, og ny uke og nye muligheter for Cygnus Håper du har hatt en gøy helg og at du får en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 26. april 2010 Forfatter #158 Del Skrevet 26. april 2010 God kveld KG! Helga var kjekk, festen ble kjempemoro! Følte meg fin i kjole og fikk masse komplimenter, så jeg lever litt på det enda Når man er litt praktisk anlagt i klesveien til vanlig, er det litt ekstra kjekt å pynte seg innimellom! Hadde store planer om å finne meg en lørdagsflørt også, men det ble ikke bytur denne gangen. Kjenner visst ingen single menn, på festen var det bare par.. :gjeiper: Har hatt en fin mandag, med sunne og fine måltider. Har oppdaget avjar, det er godt det! Kjempegodt til raspet blomkål og svinekoteletter, som var middagen i dag. Jobbet overtid, så trening har jeg ikke fått tid til. I morgen tenker jeg å ta en løpetur, gruer meg litt til å kjenne på formen. Forhåpentligvis er den ikke heelt i bunn. Nå må jeg prøve å komme meg i seng, tidligvakt i morgen også. Og jeg er såå dårlig på å legge meg, det tar som regel alt for lang tid.. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 28. april 2010 Forfatter #159 Del Skrevet 28. april 2010 Bare en kjapp tur innom, har absolutt ikke tid til å sitte på nett i dag :gjeiper: Får middagsgjester senere, og skal på nattevakt etter det. Gjestene inviterte seg selv, så den planlagte joggeturen må vike til fordel for husarbeid.. Kjekt med besøk uansett! Vekta i dag viste 68,5. Tenkte nok at forrige veiing var resultat av dehydrering eller noe, så jeg er ikke overrasket. Teller ikke så mye kcal lenger, tror jeg har sånn passe oversikt over hva ting inneholder nå. Har dog kuttet litt ned på karbohydratene, de utgjør fryktelig mange kcal i løpet av en dag hvis man ikke passer på! Lengter etter delmål nr 2, 65 kg. Etter det er det ikke så langt igjen til mål Ha en fin dag, så kommer jeg nok igjen i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 29. april 2010 #160 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg heier på deg!! Delmål nr 2 er ikke langt unna i det hele tatt, dette klarer du Kos deg med middagsbesøk i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå