Gå til innhold

Cygnus prøver å krympe

Cygnus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Første halvpart av dagen var ganske så pyton.. resten av dagen ble tilbragt godt plantet i sofaen ;) Jeg burde kanskje ikke vært på jobb engang, hadde fått fyken hvis de hadde kjørt alkotest.. :sjenert: *hysj*

Men kvelden var helt fantastisk, så det var egentlig verdt det.. ;):tommelopp:

Jeg har tilogmed lyst på et glass vin i kveld igjen. Huffda! Får skylde på at jeg stort sett jobber i helgene og ikke drikker da.. :gjeiper:

Skriver fortsatt med mr.mann. Bare juni kunne komme litt fortere så jeg fikk det unnagjort! Han har tatoveringer også.. :rødme:

Trening har det iallefall ikke blitt noe av siden sist. Ikke har jeg veid meg idag heller, har bare susa rundt og ikke gjort noe fornuftig. Ganske fint ;) I morgen blir det jobb og stall, og antakelig ingen trening da heller.. men fredag har jeg fri og ingen unnskyldning.

Ok, et lite glass før leggetid bare.. :vin:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:hoppe: Tatoveringer liker vi, så lenge de er godt utført og passer personen! Jeg håper jeg snart får belønningstatoveringen min i boks! *hekta*

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, det er griselekkert med fine tatoveringer! :rødme: Ikke fullt så lekkert med dårlige tattiser :gjeiper: Såvidt jeg kan se har han en sleeve på ene armen og et eller annet på brystet jeg ikke kan se hva er.

Jeg veksler veldig mellom å ønske meg en til, og å være fornøyd med den jeg har. Har en litt typisk jentetatovering på ankelen, men er veldig glad i den :hjerte: Hadde jeg vært veldig tøff skulle jeg hatt en fugl fønix nedover sida, fra hofte til brysthøyde!

Hva er belønningstattisen din da? Kjempefin belønning, hva bedre enn kroppskunst når man har jobbet for en sunn og flott kropp! :)

Veide meg idag, til 66,9! Enda litt nærmere delmål 2 :danse:

Nå har jeg gått ned 5,1 kg siden januar. 5 kg utgjør endel altså, selv om det ikke føles sånn alltid. Jeg begynner å innfinne meg med at det tar tid, skjønner at kroppen min ikke vil hurtigslankes.

I dag ser det ut til å bli en fin dag, med sol og hyggelige folk på jobb. Gleder meg til å kose med et stk høygravid hest i ettermiddag også. Hun er stor nå, og går og sukker og spiser hele dagen. Rir ikke lenger, bare koser og leier på tur. Fine damen :) Bare et par uker til termin!

Nå er det på tide med en morgenmelding til hr.mann.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5,1 kg! Det er kjempebra! :duskedame:

5 kg merkes absolutt! Nå er jo vekt veldig forskjellig fra person til person, men jeg syntes det var veldig forskjell når jeg gikk ned fra 70 - 65 kg.

Så gøy med Mr.Mann! :plystre:

Finnes ikke noe bedre enn vår og en heit flørt på gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

5,1 kg er kjempebra, som tidligere sagt her inne! :klappe: Du får trøste deg med at det ofte er den "trege" nedgangen som både er sunnest og lettest å beholde! :jepp::duskedame:

Oooo, sleeve på Mannen kan vi like! Jeg drømmer om en halfsleeve som coverup av en jeg har på høyre overarm, men det er nok et stykke fram i tid. Jeg er godt forbi hektastadiet, har fire nå, hvorav den ene tar mesteparten av høyreleggen (også en coverup, så egentlig har jeg vel fem... :sjenert: ) Men belønningstattisen er min første og trolig eneste som skal være i skriftform. Jeg skal bruke venstre hofte og øverst på låret til en tydelig setning: "If I let myself go I'm the only one to blame" Jeg har dessverre ikke funnet det på selv, den er faktisk hentet fra Sober Men det er så sant når det gjelder meg, på så mange områder, men spesielt når det kommer til mat, vekt og kropp. Så tenker den både er en god belønning etter det jeg har fått til, og en påminnelse på hva jeg har å jobbe med. Tenkte en stund på å ta inn skyggeversjoner av Gaimans Desire, Despair og Delirium, men har gått litt bort fra det nå, og går nok bare for en kul western-saloon-metal skrift... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5,1 kg! Det er kjempebra! :duskedame:

5 kg merkes absolutt! Nå er jo vekt veldig forskjellig fra person til person, men jeg syntes det var veldig forskjell når jeg gikk ned fra 70 - 65 kg.

Så gøy med Mr.Mann! :plystre:

Finnes ikke noe bedre enn vår og en heit flørt på gang!

Det vises nok godt ja, og kjenner det bedre på klærne :) Selv synes jeg det er større forskjell fra 65 - 60 kg, men det er vel fordi jeg da kommer innunder kategorien slank ;)

Åh ja, det er sååå kjekt å være på flørtern igjen! Jeg glemmer å spise og surrer skikkelig, men jeg smiler hele tiden.. :rødme:

5,1 kg er kjempebra, som tidligere sagt her inne! :klappe: Du får trøste deg med at det ofte er den "trege" nedgangen som både er sunnest og lettest å beholde! :jepp::duskedame:

Oooo, sleeve på Mannen kan vi like! Jeg drømmer om en halfsleeve som coverup av en jeg har på høyre overarm, men det er nok et stykke fram i tid. Jeg er godt forbi hektastadiet, har fire nå, hvorav den ene tar mesteparten av høyreleggen (også en coverup, så egentlig har jeg vel fem... :sjenert: ) Men belønningstattisen er min første og trolig eneste som skal være i skriftform. Jeg skal bruke venstre hofte og øverst på låret til en tydelig setning: "If I let myself go I'm the only one to blame" Jeg har dessverre ikke funnet det på selv, den er faktisk hentet fra Sober Men det er så sant når det gjelder meg, på så mange områder, men spesielt når det kommer til mat, vekt og kropp. Så tenker den både er en god belønning etter det jeg har fått til, og en påminnelse på hva jeg har å jobbe med. Tenkte en stund på å ta inn skyggeversjoner av Gaimans Desire, Despair og Delirium, men har gått litt bort fra det nå, og går nok bare for en kul western-saloon-metal skrift... :fnise:

Det høres ut som en stilig skrift-tattis! Jeg synes det er såå lekkert med hoftetatoveringer på damer! Eller bare sida generelt, fra armhulen og nedover ;) Tenkte lenge på et buddhistmantra nedover venstre side, men det er litt oppbrukt tror jeg. Samtidig skal man jo velge det man selv liker!

Huff, jeg synes Despair er fæl, men det er vel egentlig meningen. Leser som regel litt fortere forbi kapitlene der hun er med :gjeiper:

Hadde skikkelig crush på Sandman når jeg var 14 da.. :fnise:

Nå har vi avtalt datedato, torsdag om halvannen uke! Det var tidlig å bli nervøs synes jeg, må sørge for å holde meg opptatt fram til da.

Huff, jeg er våryr nok fra før om ikke jeg skal omgås lekre, brune, tatoverte Menn. :sjenert:

Jeg fikk forresten ikke trent igår, men fikk gjort masse annet fornuftig, så det får gå. Tenker meg en tur i stallen i ettermiddag, da får jeg gått tur i det minste. I morgen har jeg senvakt, får prøve å komme meg på senteret da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp fått et 'privat'(toppløs altså, ikke verre enn det) bilde av mr.mann.

Holy hell.

Er redusert til en glisende geleklump, i tillegg til at jeg føler meg waaay under his league. Litt ekstra nervøs før treff nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en hel del i lufta nå.. :lur:

Jeg tror kroppen bruker ekstra energi når man er litt betatt og på flørtern. Har ikke offisiell veiing før onsdag, men sneik meg på idag, og den var ned ganske mye på få dager. Blir spennende å se hvordan det er på onsdag da :)

Fikk høre idag at jeg ser bra ut for tiden. Det har nok med at jeg går rundt og smiler konstant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen blir jo helt tussete når man er forelska.. masse sommerfugler i magen!

Fantastisk deilig når livet leker og vekta går riktig vei! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en hel del i lufta nå.. :lur:

Jeg tror kroppen bruker ekstra energi når man er litt betatt og på flørtern. Har ikke offisiell veiing før onsdag, men sneik meg på idag, og den var ned ganske mye på få dager. Blir spennende å se hvordan det er på onsdag da :)

Fikk høre idag at jeg ser bra ut for tiden. Det har nok med at jeg går rundt og smiler konstant ;)

Så deilig med sånne kommentarer da! :) Det er nok en kombinasjon av trening og forelskelse som gjør utslaget, tenker jeg! :) Jeg tror veiinga på onsdagen kommer til å gå strålende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, du er så søt! :ler: Av og til savner jeg litt den der fasen før et forhold når man er betatt av hverandre og alt bare er dritspennende. Blir ikke det samme som å diskutere hvem som skal kjøpe dopapir på veien hjem, liksom. :sjenert:

Men du: det er helt naturlig og jeg ville nok tenkt det slik jeg og, men prøv å ikke tenke at du er "under his league", da. For det første så er jeg sikker på at du er snasen som faen selv og (ned 5,1 kg, hurra!), og for det andre er det ikke alle råheite menn som vil ha skrapa supermodeller. Og for det tredje så er det faktisk mer enn bare utseende som avgjør. ;) Når det er sagt, så teller utseendet plutselig litt mer når det er tatoveringer inne i beldet! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, alt er nesten for spennende nå.. Prøver å holde litt igjen kjenner jeg, hadde jo ikke tenkt å bli SÅ engasjert.

Er ikke så stressa for det med kropp lenger, han har gjort det ganske klart at han liker damer med former og jeg føler meg bra for tiden. Win-win :tommelopp: Men han er fortsatt så deilig at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre.. :fnise:

Det hjelper jo at jeg har gått ned til 65,3 kg! Det er -1,6 på 6 dager.. Alt for mye. Men det er veldig kjekt å være så nære delmål nr. 2. Tenker jeg tar nye bilder på 65, så får vi se om jeg trenger gå ned mer.

Jeg må iallefall få i meg en skikkelig lunsj nå. Tunfisksalat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åiåi, har nettopp sittet i tlf i halvannen time med mr.mann. Vi har avtalt å treffes i morgen allerede!! Wæææ! Det er så mye kjemi at jeg holder på å gå i lufta.

Full av rødvin og veldig blid! :hjerte: :hjerte: :vin:

Edit: postpromilleredigering.. Det var det med alkolås på pc da.

Endret av Cygnus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Åiåi, har nettopp sittet i tlf i halvannen time med mr.mann. Vi har avtalt å treffes i morgen allerede!! Wæææ! Det er så mye kjemi at jeg holder på å gå i lufta.

Full av rødvin og veldig blid! :hjerte: :hjerte: :vin:

Edit: postpromilleredigering.. Det var det med alkolås på pc da.

:ler: Kjenner jeg synes det var dumt jeg ikke kom inn hit før kl 07.50! :fnise:

Lykke til på date i dag!! :hjerte::bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høy på kjærlighet, rødvin, sommer og sol!

Får det blitt bedre!

Gleder meg til å høre hvordan det gikk å møte Mr. Mann!

Happy Fore You!! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Kjenner jeg synes det var dumt jeg ikke kom inn hit før kl 07.50! :fnise:

Lykke til på date i dag!! :hjerte::bond:

Haha, det var ikke så ille altså. Jeg trenger ikke bli vulgær, bare.. ;)

Høy på kjærlighet, rødvin, sommer og sol!

Får det blitt bedre!

Gleder meg til å høre hvordan det gikk å møte Mr. Mann!

Happy Fore You!! :sol:

Åja, det er helt topp!! Mangler bare litt sol idag, så hadde det vært perfekt :danse:

Ikke mye treningssnakk her nå da, men jeg lover at jeg løper selv om jeg ikke skriver det. Det blir ikke så ofte, 2 økter i uka kanskje, men det er bedre enn ingenting. Formen er ganske god, men allergien gjør sitt altså.

I forrige uke hadde jeg en litt ubehagelig økt forresten. Var litt ekstra tett, så jeg tok en dose bricanyl(inhalator) før jeg hoppa på tredemølla. Og plutselig var jeg oppe i makspuls, uten å anstrenge meg så veldig hardt. Jaja, tenkte jeg og fortsatte, men så spratt pulsen opp i nesten 200 og jeg ble kjempekvalm. Måtte bare gi meg.

Har aldri opplevd noe sånt før, men regner med det er inhalatoren som gjør det. Pleier bare å bruke den når jeg er forkjølt/veldig allergisk eller hvis det er veldig kaldt ute, så jeg har ikke testa den på trening. Ifølge kompisen min er det regna som doping da, så det forklarer vel pulsen.. Heretter blir det bare nesespray på meg før trening!

Veide meg idag, 64,9!! Antakelig dehydrert pga. vininntaket i går, men jeg kjøper den fordetom! :danse::duskedame: Da er andre delmål nådd, og jeg skal få tatt bilder snart. Belønning tror jeg får bli den kartongen med vin jeg kjøpte forrige uke.. :gjeiper:

Nå har jeg bare 3 kg igjen til jeg har nådd målet jeg satte meg i januar! Mistenker at de kommer til å ta litt tid nå i sommer, også synes jeg at puppene mine begynner å bli vel små.. Så jeg tenker kanskje å fokusere mer på muskler og toning enn vektnedgang etterhvert.

Åh, tenk at jeg skal på date ikveld da.. :rødme: :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...