Gjest Hatt samme problem Skrevet 9. januar 2010 #21 Skrevet 9. januar 2010 Jeg kjenner meg igjen i det du beskriver. Måtte gå hjem fra jobb fordi jeg holdt på å bli sinnssyk av kløinga. Tok fri fra jobben dagen etter for å dra til legen, og fikk der beskjed om at jeg hadde fått den omtrent verste soppinfeksjon legen noengang hadde sett :gjeiper: Hun trodde ikke canesten og slike kurer ville være nok, så jeg fikk i tillegg resept på piller som skulle spises. Dette hjalp nesten umiddelbart! Gå til legen!
NovaFlare Skrevet 9. januar 2010 #22 Skrevet 9. januar 2010 Jeg har også fått soppkur i tablettform, kun én tablett. Tar soppen i HELE systemet. Veldig effektivt ja. Ikke hatt sopp siden heller.
Gjest janna Skrevet 11. januar 2010 #23 Skrevet 11. januar 2010 Har hatt det samme og prøvde hvitløkskuren hver natt i 4 dager, og ble kurert:) Synes canesten-tablettene var noe griseri som ikke hjalp.
Anita/Astra Skrevet 11. januar 2010 #24 Skrevet 11. januar 2010 Canesten virkar ikkje på meg heller.. Eg er ofte plaga med underlivssopp pga diabetes,så tenke ar soppen kanskje er blitt immun:) Brukt den så ofte. Sist fekk eg ein kur hos legen i form av berre ein tbl, vart bra med ein gong.Men viktig at evnt partner også vert behandla samtidig,ellers kan det vere bortkasta.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå