Gå til innhold

Lyver hannkjønn stort sett om at de vil noe mer , for å få sex ?

Gjest Gjest_Becca_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjærestemateriale krever god personlighet

Noe du jobber hardt med å rette opp hos deg selv?

Hvis ikke, så er det bare å sette i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i prinsippet ingenting i mot løgn, det kan være et morsomt og effektivt verktøy. Kjøttmarkedet er intet annet enn en stor lekeplass der det handler om å ha det gøy, og ei jente som er dum nok til å tro jeg skal gifte meg med henne bare fordi jeg har knullet henne fortjener ikke bedre uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste jenter er verdt bryet i og med at vi er mer verdifulle enn menn generelt sett

Stemmer bra det. Det er ikke for ingenting menn kan brukes som kanonføde i kriger. Kvinner derimot trengs for å holde menneskeheten ved liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd motsatt, eller nesten da ;) ikke at jeg har løyet, men at en fyr som var pulevenn sa han ikke ville mer, men det viste seg at han ville det likevel.

Ellers er jo det helt utrolig, for ifølge KG så burde ikke en kar se på meg engang siden jeg er Tjukk!

Tror jeg har vært borti et overveldende antall svaksynte mannfolk :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Becca_*
Jeg har i prinsippet ingenting i mot løgn, det kan være et morsomt og effektivt verktøy. Kjøttmarkedet er intet annet enn en stor lekeplass der det handler om å ha det gøy, og ei jente som er dum nok til å tro jeg skal gifte meg med henne bare fordi jeg har knullet henne fortjener ikke bedre uansett.

Ja , det blir litt som : folk som er dumme nok til å la pengene deres ligge ubevoktet , har bare godt av å få stjælt dem og det er ikke meg som stjæler , som gjør noe galt .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe du jobber hardt med å rette opp hos deg selv?

Hvis ikke, så er det bare å sette i gang.

Jeg må da ligge godt over deg, selv om det på ingen måte er noe å skryte av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

Du høres ut som en hyggelig person ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min egen erfaring er det at du har møtt en person, så er det veldig spennande og gøy. Da legger en mykje meir sjel og følelser i kver handling. Men når det har komt til eit punkt, så forsvinner gløden, og interessen forsvinner. Kan ikkje kalle det lyging. Men det finnes selvfølgelig mannfolk som lyger for å pule, det finnes selvfølgelig damer som lyger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne er det opplest og vedtatt at menn lyver så det står etter for å få pult én gang. Jeg tror ikke det er slik.

Oftere enn ikke har jeg vært mer interessert i en flørt enn et forhold når jeg er på datern. Da sier jeg i så fall at jeg ikke er klar for noe seriøst i øyeblikket, så får det bli opptil dama om det er noe hun er interessert i. Det er ikke veldig sjelden at jenter også kan synes det er ok med et forhold som ikke sikter mot bryllup i min erfaring.

Jeg kan pynte litt på årsaken til at jeg ikke ser for meg noe mer enn å henge sammen/sex, men lyver ikke om intensjoner. Hvis jeg får inntrykk av at en jente begynner å legge mer i det enn meg setter jeg på bremsen selv om hun sier at det funker med bare en flørt. Jeg er faktisk ikke så kynisk at jeg gidder å såre noen for å få pult noen ganger, tror heller ikke menn flest er det.

Nå hørtes jeg kanskje ut som en player, det er jeg ikke selv om jeg heller ikke lever i sølibat som singel. Jeg hadde lett gått for et seriøst forhold om jeg hadde møtt den rette dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...