Gjest Gjest_undrende_* Skrevet 9. januar 2010 #61 Skrevet 9. januar 2010 må bare si at min partner varkun 17 år gammel, så vi snakker om en drittunge, hadde han være eldre ville jeg slått opp med engang. n fortsatt
kristian82 Skrevet 9. januar 2010 #62 Skrevet 9. januar 2010 De fleste svarene her vitner om null innsikt. For alle er hore noe negativt, men det er så mange måter å være hore på. Husk at noen forhold er basert på samme måten som å selge sex, kvinner som lever på mannen. Mannens kostnader er store, men han mottar sex av kvinnen som velger å leve på han. Forholdet fra kvinnens side kan være basert på kun penger. I dagens luksusmarked finner du velstående menn som kjøper sex, gjerne kjendiser. De fleste er gift. På gatemarkedet finner du også den gifte hverdags-mannen som ikke får sex hjemme hos kona. Når gjelder kjøp av sex vil du finne menn av alle kategorier, fra den vanlige arbeider til velstående kjendiser. Dette er et møte som skjer mellom 2 voksne helt av fri vilje. Så det finnes mange gode sider av å være Norsk Frisk Gledespike av fri vilje Innsikt? :klø: En prostituert,en gledespike, en eskortedame, en hore er en hore. Hva er det å ha innsikt i? Mange menn, meg selv inkludert, har en type personlighet som gjør at jeg nr.1 ikke føler meg komfortabel med å knulle en jente som kanskje i større eller mindre grad syns jeg er frastøtende, men som gjør det for de 1500 kr hun trenger. Det være seg om hun trenger de 1500 kr til dop, halliken sin, eller til husleie og lukseriøse klær. Det handler om personlighet, jeg har ikke et så kaldt forhold til sex og til om den andre personen jeg har sex med er "med" eller bare leier ut underlivet sitt. 2. Jeg er også en av de mennene som syns tanken på en prostituert er frastøtende. 100 - 2000 menn har vært der før, å da må jeg si det er en glede å heller løse en eventuell kåthet med egne hender, enn å dytte lillemann i nærheten av henne. 3. Jeg har fått med meg såpass at prostituerte - generelt - er en risikogruppe når det kommer til HIV, hepatitt osv. Noe som også nevnt under punkt 3 at jeg aldri i helvete blir så desp at jeg risikerer livsvarig sjukdom og et ødelagt liv for å ha 1 times sex. 4. Jeg syns for godt om meg selv til å være villig til å oppføre meg slik at jeg rett og slett er en horekunde, og må "joine" mine medbrødre i en patetisk og usympatisk gruppe av mennesker. Nei, jeg har for mye selvrespekt og for mye respekt for det andre kjønnet til at det er aktuelt. 5. Felles for ALLE de du så flott ramser opp av "personer som kjøper sex er ulike, ulike samfunnslag osv." er AT DE KJØPER SEX, AT DERES PERSONLIGHET ER SLIK AT DE FÅR UTBYTTE OG HAR ET ØNSKE OM Å BETALE EN DAME 2000 KR FOR Å SPRUTE HENNE I ANSIKTET, ELLER LIGGE PÅ TOPP OG PUMPE I VEI 1 TIMES TID, DE ER OGSÅ SLIK LAGD AT DE IKKE REFLEKTERER NEVNEVERDIG PÅ "KØEN" AV ANDRE MENN SOM SKAL TØMME SEG, OG AT DE HELLER IKKE ER NEVNEVERDIG REDD FOR AT EN KONDOM (OM DEN BRUKES) SKAL SPREKKE OSV. SÅNNE TYPE MENN HAR JEG INNIHELVETES FORSTÅELSE FOR AT DAMER IKKE VIL HA, OG DET HANDLER NULL OG NIX OM MANGEL PÅ INNSIKT, SÅ DEN "FORSVARSTALEN" DIN, VISER EGENTLIG BARE HVOR LITE DU SKJØNNER..IKKE EN DRITT.
Gjest jauda Skrevet 10. januar 2010 #63 Skrevet 10. januar 2010 Kjendiser som har kjøpt sex : Friends-Joey Arnold S Nicholson Elvis (skjedde av og til faktisk) Jahn Teigen Andy Kaufman (i følge filmen i hvertfall Sikkert dusinvis med kjente folk egentlig......
firewater Skrevet 10. januar 2010 #64 Skrevet 10. januar 2010 Jeg er blitt overtalt av argumentene her inne, jeg skal kutte ut ikke bare all sexkjøp, men kjøp av massasje, webdesign eller noen andre tjeneser som folk gjør kun for å tjene penger. Forferdelig å bruke et annet menneske på den måten, at man gir dem penger og de utfører en tjeneste for deg kun for at de skal få råd til mat og tak over hodet!
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #65 Skrevet 10. januar 2010 Har noen prøvd å se den prostituertes side av saken?!
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2010 #66 Skrevet 12. januar 2010 Har noen prøvd å se den prostituertes side av saken?! Hvorfor skulle vi det? Det er ikke hva det spørres etter her. Mange gjør ting som er umoralske, og dette tilfellet hører altså hjemme i hans fortid (etter hva jeg forstod). Han var ærlig med TS, og jeg ser egentlig ikke problemet. Gjort er gjort og det å ha sex med ei hore ser i alle fall ikke jeg på som det verste her i verden. Dersom man hadde brutt kontakt og nektet et forhold bare pga. noe slikt, kan det umulig være de største følelsene i bildet uansett. Men jeg hadde nok krevd en real test for kjønnssykdommer før evt. sex.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå