Caramello Skrevet 8. januar 2010 #21 Skrevet 8. januar 2010 Det kan gå uker og måneder mellom hver gang, eller jeg kan dra med et nytt mannfolk hjem 4 helger på rad. Jeg tar ikke hvem som helst for å si det sånn. Og jeg må ha kjemi med han selvsagt. Enkelte blir pulevenner, andre har jeg en liten romanse med. Og noen har blitt slike "vi møtes tilfeldig på byen og blir med hverandre hjem" venner. Mange forblir med den natten. Jeg er singel, og triver med ons. Og for all del, kall meg billig. har erfaringer jeg ikke ville vært foruten! Hvis du hadde lest innlegget mitt, og ikke bare lest det du vil lese, så hadde du fått med deg hva jeg skriver også.
Øs pøs Skrevet 8. januar 2010 #22 Skrevet 8. januar 2010 Huff.. Vet rett og slett ikke hva jeg ville gjort jeg... Er forkastelig å ha seg med en prostituert. Men samtidlig... Hvis ei jente drar ut på byen for å få seg et ONS, så får hun det, uansett hvem hun er, hvordan hun ser ut, etc... Hvis en gutt gjør det samme, så har jenter høye krav til mannfolket, han må være snill, kjekk å se på osv osv... Så det virker som om at det er lettere å få seg et ONS når man er jente, enn når man er gutt. Jeg mener ikke på noen som helst måte at det er riktig av enn mann å kjøpe sex, men jeg synes det er like forkastelig av ei jente å ha seg med en ny fyr hver helg... Og mannfolka har kanskje ikke den muligheten alltid... Da kan de alltids ty til ei som er prostituert. Hvis du hadde lest innlegget mitt, og ikke bare lest det du vil lese, så hadde du fått med deg hva jeg skriver også. Akkurat det jeg har gjort. Du skriver at stakkar mannen får ikke kvinnfolk på byen, for vi er for kravstore, derfor kan de ty til prostituert.
Caramello Skrevet 8. januar 2010 #23 Skrevet 8. januar 2010 Akkurat det jeg har gjort. Du skriver at stakkar mannen får ikke kvinnfolk på byen, for vi er for kravstore, derfor kan de ty til prostituert. Jeg forsvarer ikke mannfolk som har seg med prostituerte, og det er absolutt ikke det jeg mener heller. Men hva er værst/best da? En gutt som har hatt 3 sexpartnere + 1 prostituert, eller ei jente som har ligget med 30 ulike mannfolk?? Jenter kan lett få seg noe uansett, men det er ikke like enkelt for alle mannfolk... Men jeg mener ikke at det er GREIT å kjøpe sex..
Caramello Skrevet 8. januar 2010 #24 Skrevet 8. januar 2010 Du tok det tydligvis innpå deg.. Sorry, men jeg har mine meninger - og du har dine! Enige blir vi ikke uansett... Folk skal få ligge med hvem de vil for meg, men jeg er bare ærlig og sier det jeg mener!
Gjest Mann26 Skrevet 8. januar 2010 #25 Skrevet 8. januar 2010 Jeg forsvarer ikke mannfolk som har seg med prostituerte, og det er absolutt ikke det jeg mener heller. Men hva er værst/best da? En gutt som har hatt 3 sexpartnere + 1 prostituert, eller ei jente som har ligget med 30 ulike mannfolk?? Jenter kan lett få seg noe uansett, men det er ikke like enkelt for alle mannfolk... Men jeg mener ikke at det er GREIT å kjøpe sex.. "Øs pøs" er litt fraværende fordi hun skriver innlegg mens hun har sitt n'te ONS, ser du ;-)
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 8. januar 2010 #26 Skrevet 8. januar 2010 Om eg fikk vite det før/tidlig i forholdet hadde eg mest sannsynlig avslutta det ganske raskt. Om eg hadde fått hørt noe etter ett lengre forhold, hadde eg vært skikkelig skuffa over å ikkje ha fått vite det før, og eg hadde sjekka meg sjøl for sjukdommer og tvingt han til å gjøre det samme. Etter det er eg ikkje sikker på hva eg hadde gjort.
Caramello Skrevet 8. januar 2010 #27 Skrevet 8. januar 2010 "Øs pøs" er litt fraværende fordi hun skriver innlegg mens hun har sitt n'te ONS, ser du ;-) Hehe
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 8. januar 2010 #28 Skrevet 8. januar 2010 Jeg ville tenkt; å så fint å vite at hun har betalt for sex, for da kunne jeg etterfakturert henne for tusenvis av knull opp gjennom årene.
Øs pøs Skrevet 8. januar 2010 #29 Skrevet 8. januar 2010 "Øs pøs" er litt fraværende fordi hun skriver innlegg mens hun har sitt n'te ONS, ser du ;-) Hehehe, hadde det bare vært så vel
Øs pøs Skrevet 8. januar 2010 #30 Skrevet 8. januar 2010 Du tok det tydligvis innpå deg.. Sorry, men jeg har mine meninger - og du har dine! Enige blir vi ikke uansett... Folk skal få ligge med hvem de vil for meg, men jeg er bare ærlig og sier det jeg mener! For all del, gjerne syns at det jeg bedriver er tøsete og galt, er ikke det jeg tar meg nær av men igjen en mann som kjøper sex av ei dame som oftest blir misshandlet, voldtatt er dopmissbrukere, der alle penger går til hallik. Det er mye værre etter min mening. De jeg har sex med gjør det høyst frivelig.
babord Skrevet 8. januar 2010 #31 Skrevet 8. januar 2010 Jeg hadde nok syntes det var litt ekkelt, men jeg hadde ikke gått helt av skaftet, og jeg hadde ikke gått fra han eller noe sånt. Jeg tror nok at mange som har kjøpt sex ikke nødvendigvis gjør det for å få seg noe sånn i seg selv, men fordi det(sikkert) er en litt spesiell og shady erotisk erfaring. Tror ikke det kan sammenlignes med ONS sånn direkte. Det er nok en erfaring han kanskje kunne vært foruten, eller i alle fall har blandede tanker om, men det er summen av erfaringene våre som skaper oss og det er den personen han er idag du elsker, ikke den han var da han var nyfødt og uskyldig. Både jeg og min samboer har i alle fall erfaringer vi ikke ville ha gjort opp igjen, men jeg er ikke sikker på om jeg hadde elsket den han hadde vært om han hadde gjort alt riktig og ikke hadde hatt ett eneste 'arr'.
solkrem Skrevet 8. januar 2010 #32 Skrevet 8. januar 2010 Skjønner ikke helt disse argumentene om at du kan dumpe han siden det bare har gått 3 måneder.. Jeg hadde nok sett på det han har gjort som lavmål, men samtidig synes jeg han skal få skryt for at han har fortalt det til deg. En mann som starter med åpne kort og vil være ærlig må da vel være noe å samle på?
Caramello Skrevet 8. januar 2010 #33 Skrevet 8. januar 2010 For all del, gjerne syns at det jeg bedriver er tøsete og galt, er ikke det jeg tar meg nær av men igjen en mann som kjøper sex av ei dame som oftest blir misshandlet, voldtatt er dopmissbrukere, der alle penger går til hallik. Det er mye værre etter min mening. De jeg har sex med gjør det høyst frivelig. Hvem du har sex med er opp til deg. Og det har jeg ingenting med, vil heller ikke legge meg oppi det! Men ja, jeg er helt enig i at det er galt å KJØPE sex! Og det er værre enn å ha ONS med ukjente, men jeg synes det også er forkastelig.
Øs pøs Skrevet 8. januar 2010 #34 Skrevet 8. januar 2010 (endret) Hvem du har sex med er opp til deg. Og det har jeg ingenting med, vil heller ikke legge meg oppi det! Men ja, jeg er helt enig i at det er galt å KJØPE sex! Og det er værre enn å ha ONS med ukjente, men jeg synes det også er forkastelig. Vi er enige i en ting da Go natt og sov godt Endret 8. januar 2010 av Øs pøs
Caramello Skrevet 8. januar 2010 #35 Skrevet 8. januar 2010 Vi er enige i en ting da Go natt og sov godt Jepp God natt og sov godt!
firewater Skrevet 8. januar 2010 #36 Skrevet 8. januar 2010 Jeg håper virkelig jeg finner meg en mer forståelsesfull jente enn de som poster her (og en som kan argumentere for et synspunkt, ikke minst), men jeg tror jeg bare helgraderer og skjuler enkelte ting. Man trenger ikke vite alt, tross alt.
Millian Skrevet 8. januar 2010 #37 Skrevet 8. januar 2010 Dette hadde ikke vært ok for meg. Å kjøpe sex av en prostituert sier noe om holdninger og verdier. For meg er det viktig at partneren er på noen lunde lik bølgelengde. Jeg hadde syntes det var så ekkelt at jeg tror jeg hadde hatt vanskeligheter med å i det hele tatt ha sex med han igjen.
firewater Skrevet 8. januar 2010 #38 Skrevet 8. januar 2010 Jeg lurer på hva dere jenter her inne tror er mest normalt når det gjelder menn og syn på kjøp av sex. Tror dere gutter/menn flest ser på det som umoralsk/menneskehandel/deltagelse i moderne slaveri/osv? Er det altså et krav for å være sammen?
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #39 Skrevet 8. januar 2010 Jeg lurer på hva dere jenter her inne tror er mest normalt når det gjelder menn og syn på kjøp av sex. Tror dere gutter/menn flest ser på det som umoralsk/menneskehandel/deltagelse i moderne slaveri/osv? Er det altså et krav for å være sammen? Vet du, jeg tror du går i fella og tror at kvinner og menn er forskjellige. Og at mannens mening/holdning er den regjerende. Slik er det ikke.
Gjest gjest31 Skrevet 8. januar 2010 #40 Skrevet 8. januar 2010 Det kan gå uker og måneder mellom hver gang, eller jeg kan dra med et nytt mannfolk hjem 4 helger på rad. Jeg tar ikke hvem som helst for å si det sånn. Og jeg må ha kjemi med han selvsagt. Enkelte blir pulevenner, andre har jeg en liten romanse med. Og noen har blitt slike "vi møtes tilfeldig på byen og blir med hverandre hjem" venner. Mange forblir med den natten. Jeg er singel, og triver med ons. Og for all del, kall meg billig. har erfaringer jeg ikke ville vært foruten! Det har horer også.... Den eneste minimale forskjellen på DEG og ei hore er penger... Ikke moral,etikk, holdning eller handling.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå