Gå til innhold

hvordan hadde dere reagert

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det har horer også....

Den eneste minimale forskjellen på DEG og ei hore er penger... Ikke moral,etikk, holdning eller handling.

Hehe, ja løs og tøs og trives med det ;P ellers er det stor forskjell på 27 på 7år enn 27 daglig. Ingen tvinger meg til det heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet er ikke at han hadde sex med en hore. Problemet er at han er dum nok til å si det til deg.

"Åpne kort"... Hva i alle dager ville han oppnå med å fortelle deg det?

Skrevet
Hehe, ja løs og tøs og trives med det ;P ellers er det stor forskjell på 27 på 7år enn 27 daglig. Ingen tvinger meg til det heller.

Å du er heldig som ikke blir tvunget.

Dersom du er såppas løs som du gir utrykk for så er vel sjangsen rimelig stor for at en av dine "sengehester" har betalt og kjøpt hore.

(NB; de har uansett spandert drikke og div på deg på byen, blir fort 1000-1500 kr det også.)

Skrevet

For meg hadde det vært en dealbreaker! Vitner om et menneskesyn jeg ikke kan respektere eller vil ha i nærheten av meg.

Gjest Horkarl
Skrevet
Alle kvinner er horer på et eller annet vis.

Ser ikke problemet.

Helt enig! Når jeg er på byen er mitt primærmål å finne en dame å fucke. Jeg foretrekker gratis-fuck, men hvis man er uheldig å ikke treffer på noen deilige damer på utestedene, er kjøpe-fuck et gunstig alternativ. Alle damer er uansett noen små ludere...

Skrevet
Å du er heldig som ikke blir tvunget.

Dersom du er såppas løs som du gir utrykk for så er vel sjangsen rimelig stor for at en av dine "sengehester" har betalt og kjøpt hore.

(NB; de har uansett spandert drikke og div på deg på byen, blir fort 1000-1500 kr det også.)

For all del, kan godt hende at de har gjort. Når en av ti mannfolk har gjort det, så er sannsynligheten at 2,7 av de har gjort det.

Forøvrig, så setter jeg ting på spissen. Jeg har hatt 27"sengehester" i mitt liv, tilsammens. Kanskje over snittet, men laaangt ifra uvanlig. Hvis du tror det, så tror jeg du må se deg litt om. Verden er ikke så preiktig som du virker å tro.

Jeg spanderer i snitt forøvrig ca like mye som jeg blir spandert på.

Ellers blir ingen skadet av det jeg "gjør"...

Gjest Mann26
Skrevet
For all del, kan godt hende at de har gjort. Når en av ti mannfolk har gjort det, så er sannsynligheten at 2,7 av de har gjort det.

Forøvrig, så setter jeg ting på spissen. Jeg har hatt 27"sengehester" i mitt liv, tilsammens. Kanskje over snittet, men laaangt ifra uvanlig. Hvis du tror det, så tror jeg du må se deg litt om. Verden er ikke så preiktig som du virker å tro.

Du lever livet ditt akkurat som du vil, og jeg kommer ikke med en pekefinger ;-) Men du kan ikke si det er normalt å ha knullet en hel skoleklasse i løpet av livet! Det er ytterst få som opererer slik ;-) Husk at det finnes flere mennesker i Norge enn de som går ut og fester hver Fredag og Lørdag :-)

Skrevet
Du lever livet ditt akkurat som du vil, og jeg kommer ikke med en pekefinger ;-) Men du kan ikke si det er normalt å ha knullet en hel skoleklasse i løpet av livet! Det er ytterst få som opererer slik ;-) Husk at det finnes flere mennesker i Norge enn de som går ut og fester hver Fredag og Lørdag :-)

Men kjære vene da.. du kan da ikke sitte her og uttale deg om hva som er normalt. Hva vet du egentlig om det?? La folk få gjøre hva de vil.

Skrevet

Overaskende nokk kanskje så er halve vennekretsen avholds, og går ikke ut på byen!

Tror faktisk det er like normalt å ha knullet en hel skoleklasse, som å ha knullet bare 1-2. Men at alle står fram og sier det, det er vel kanskje mer unormalt;) Men påstår ingenting jeg, har ikke noe konkret forskning på hverken det ene eller andre.

Gjest Mann26
Skrevet
Men kjære vene da.. du kan da ikke sitte her og uttale deg om hva som er normalt. Hva vet du egentlig om det?? La folk få gjøre hva de vil.

Det var akkurat derfor jeg spesifiserte at jeg ikke kom med en pekefinger ;-) Folk kan leve akkurat slik de vil :-) Men hva man mener er "normalt" bestemmes av miljøet man vanker i: Hvis man henger ut med folk som knuller en ny partner ukentlig, så blir dette "normal" oppførsel. Men i realiteten er det ikke veldig normalt :-)

Gjest Gjest_gullet_*
Skrevet

Jeg hadde ikke blitt imponert ihvertfall..Videre er det jo vanskelig å si noe mere, fordi jeg ikke vet så mye om hva slags situasjon han var i.

Ekkelt er det jo.

Gjest Mann31
Skrevet

Nå må dere huske på at det finnes mange typer hore.

Alt fra den du finner på gata som sliter med rus, til den helt vanlige jenta/kvinnen. Men de fleste trangsynte mener jo at ALLE selger sex fordi de MÅ! Slik er ikke virkeligheten. Husk: du kan ha ei veninne som selger sex uten at du vet det.

Det finnes mange norske jenter som gjør dette frivillig, med god samvittighet. Ikke alle menn ønsker å gå ut på byen å finne seg ei lett berusa jente for å ha sex, derfor er dette en grei måte å ha sex med en gledespike.

Så lenge det skjer med ei jente som liker det hun gjør, å ja.....det finnes endel av de. Men disse hører du sjelden om siden de opererer i det skjulte.

Gjest Tante Streng
Skrevet

Jeg hadde ikke godtatt det, og ville ha mistet all respekt for en mann som betaler noen for å ha sex med ham. Uansett om hora er en selektiv luksusprostituert eller et narkovrak, så har han betalt noen for å fake kåtskap og late som at de tenner på ham og vil ha sex med ham. En illusjon for menn uten ryggrad, rett og slett.

Jeg kan ikke være sammen med en mann jeg ikke respekterer, og ville ha forlatt ham tvert.

At alle kvinner er luddere fordi de lar seg spanderes på og har sex med masse menn, er en typisk unnskyldning fra svake menn som prøver å fraskrive seg ansvar for egne handlinger. I tillegg bygger det bare ekstra oppunder teorien om at horekunder har et noe forkvaklet syn på kvinner.

Skrevet

Å kalle horer for "gledespiker" gjør det ikke mer stuerent... Kvalm!

Skrevet

Jeg støtter deg. Ikke bry deg og alle tullingene her, Det er ikke unormalt å ha sex med 27 stykker, alle vet at mennene bare er misunnelige fordi mange av de faktisk må kjøpe horer for å i det hele tatt få se noe. Så lenge det ikke er en faktisk skoleklasse du har hatt sex med er det ikke noe unormalt :ler:

Skrevet
Alle kvinner er horer på et eller annet vis.

Ser ikke problemet.

Problemet er at noen har dette som yrke. Det betyr at de har sex (på alle måters nedrige vis) med menn i alderen 16-90 år hver dag. Mennene kan ha kjønnssykdommer, være møkkete i underlivet, stinke, etc. - og kvinnen kan også ha fanget opp sykdommer fra dette "mangfoldige" møkkete sexlivet.

Om ens partner har "vært bort i" en slik, blir han også "skitten". Og slike vil vi ikke ha.

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Jeg hadde slått opp med ham umiddelbart. Jeg kan ikke være sammen med noen som har fullstendig forskjellig verdigrunnlag enn meg, og jeg synes prostitusjon er fornedrende, kvalmende og rett og slett galt. Vet jo at det finnes jenter som prostituerer seg og organiserer alt på egenhånd, alle pengene går rett i deres egen lomme osv, og det er jo en ting. Men tenk på de mange tusen kvinner og unge jenter som tvinges til prostitusjon, som mishandles og lever i et helvete hver dag! Nei, jeg kunne aldri vært sammen med en person som støtter prostitusjon ved å benytte seg av tilbudene, enten det har skjedd en gang eller mange. Skjønner ikke hvordan man kan ha samvittighet til å møte slike jenter, se hvor fælt de må ha det, og likevel ha sex med dem. Det gjør meg uendelig lei meg når jeg leser om hvor mange menn i norge som faktisk har sex med prostituerte jevnlig, det virker jo faktisk som om det ikke er så uvanlig! Skjønner ikke at det er mulig... :tristbla:

Gjest caramiacaramella
Skrevet
Jeg lurer på hva dere jenter her inne tror er mest normalt når det gjelder menn og syn på kjøp av sex. Tror dere gutter/menn flest ser på det som umoralsk/menneskehandel/deltagelse i moderne slaveri/osv? Er det altså et krav for å være sammen?

Vel, kjæresten min ville iallfall aldri kjøpt sex av prinsipp. Han ser på det som både galt, umoralsk og ekkelt, men det er kanskje aller mest det at han ville visst at jenta bare hadde sex med ham fordi han betalte henne. Det hadde liksom bare vært en deprimerende og rar situasjon, ikke sexy i det hele tatt. Tror han hadde følt at han utnyttet henne.

For min del så er det et nødvendig at kjæresten min har det samme synet på prostitusjon som jeg har. Dersom en kjæreste eller potensiell kjæreste ikke så noe galt med prostitusjon, enten det er bare i prinsipp eller at han faktisk kunne tenke seg å kjøpe sex selv, hadde jeg kuttet kontakten.

Skrevet
jeg ha nettopp blitt sammen med en gutt, vi har kjent hverandre i 3 år jeg har alltid hatt et godt øye, vi har vært sammen i tre mnd, de første ukene snakket han om sin fortid og ville starte forholdet med åpne kort, han fortalte også at han har hatt sex med en hore da han var bortreist. jeg forkastet meg med tanken, men noen ganger så får jeg stygge bilder i hodet.

jeg synes personlig jeg har fordøyd dette fint, med tanken på at vi ikke var sammen, selvom jeg likte han.

så jeg lurer på , hva synes dere egentlig om dette? jeg synes det er flaut også, men ..

har dere jenter erfart at dere nåværende type har hatt sex med en hore? og hvordan har dere taklet det? eller bare overdriver jeg nå?

Fint han sa det da. Satser på du krever en HIV test før du har ubeskyttet sex med han. Er en grunn til at folk som har hatt sex med horer ikke får gi blod, og da uavhengig av om de brukte kondom eller ei.

Gjest Mann31
Skrevet

De fleste svarene her vitner om null innsikt. For alle er hore noe negativt, men det er så mange måter å være hore på.

Husk at noen forhold er basert på samme måten som å selge sex, kvinner som lever på mannen. Mannens kostnader er store, men han mottar sex av kvinnen som velger å leve på han. Forholdet fra kvinnens side kan være basert på kun penger.

I dagens luksusmarked finner du velstående menn som kjøper sex, gjerne kjendiser. De fleste er gift.

På gatemarkedet finner du også den gifte hverdags-mannen som ikke får sex hjemme hos kona.

Når gjelder kjøp av sex vil du finne menn av alle kategorier, fra den vanlige arbeider til velstående kjendiser. Dette er et møte som skjer mellom 2 voksne helt av fri vilje.

Så det finnes mange gode sider av å være Norsk Frisk Gledespike av fri vilje :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...