Steinar40 Skrevet 7. januar 2010 #21 Del Skrevet 7. januar 2010 Det å kunne våkne opp og tenke at man er glad man lever, og å kunne legge seg å tenke at man har hatt en fin dag og at man gleder seg til morgendagen. Hmmmmm - behøver man å tenke sånn på det? Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #22 Del Skrevet 7. januar 2010 Hmmmmm - behøver man å tenke sånn på det? Hvorfor? Tankene kommer enten man liker det eller ikke. Spesiellt på natten og morgenen. Så lenge man er opptatt klarer man til en hvis grad å holde de unna, men av og til må man slappe av litt og da kommer det snikende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. januar 2010 #23 Del Skrevet 7. januar 2010 Tankene kommer enten man liker det eller ikke. Spesiellt på natten og morgenen. Så lenge man er opptatt klarer man til en hvis grad å holde de unna, men av og til må man slappe av litt og da kommer det snikende. Trening er bra å holde på med. Men ellers har jo folk filosofert rundt meningen med livet i alle tider. En mening med livet kan jo være å få barn. Hva kan gjøre livet gøy da - en mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #24 Del Skrevet 7. januar 2010 Trening er bra å holde på med. Men ellers har jo folk filosofert rundt meningen med livet i alle tider. En mening med livet kan jo være å få barn. Hva kan gjøre livet gøy da - en mann? Ja, om man møter en mann blir livet bedre, trener gjør jeg allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. januar 2010 #25 Del Skrevet 7. januar 2010 Ja, om man møter en mann blir livet bedre, trener gjør jeg allerede. Du bør satse på å finne en bra mann da, en som er positiv for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #26 Del Skrevet 7. januar 2010 Du bør satse på å finne en bra mann da, en som er positiv for deg. Det er jo det tråden handler om at jeg ikke finner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. januar 2010 #27 Del Skrevet 7. januar 2010 Det er jo det tråden handler om at jeg ikke finner... Du bør konsentrere deg om personligheten og ikke bare gå etter utseendet i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #28 Del Skrevet 7. januar 2010 Du bør konsentrere deg om personligheten og ikke bare gå etter utseendet i hvert fall. Hva hjelper det når jeg verken er tiltrukker, nysgjerrig, eller interessert i en gutt? Når de ikke vekker noen følelser hos meg hjelper det ikke og det kan være like mye pga personligheten som utseendet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. januar 2010 #29 Del Skrevet 7. januar 2010 Hva hjelper det når jeg verken er tiltrukker, nysgjerrig, eller interessert i en gutt? Når de ikke vekker noen følelser hos meg hjelper det ikke og det kan være like mye pga personligheten som utseendet. Hvordan skal du kunne bli tiltrukket, nysgjerrig, eller interessert i en gutt når du ikke blir kjent med vedkommende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #30 Del Skrevet 7. januar 2010 Hvordan skal du kunne bli tiltrukket, nysgjerrig, eller interessert i en gutt når du ikke blir kjent med vedkommende? Jeg blir kjent med vedkommende. Jeg blir da kjent med gutter hele tiden. Slutt å dra konklusjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. januar 2010 #31 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg blir kjent med vedkommende. Jeg blir da kjent med gutter hele tiden. Slutt å dra konklusjoner. Sett ned tempoet litt da vettu. Som sagt, livet kan ikke bare være gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #32 Del Skrevet 8. januar 2010 Sett ned tempoet litt da vettu. Som sagt, livet kan ikke bare være gøy. Som sagt: Det kan vel være gøy av og til? Jeg har forresten en gutt jeg liker, men han bor så langt unna at det er vanskelig å få det til. Jeg tror han skal komme å besøke meg, men jeg vet ikke om han er interessert i noe mer, og det er vanskelig pga avstanden og at kommer til å flytte ennå lenger unna. (Her snakker jeg om land) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. januar 2010 #33 Del Skrevet 8. januar 2010 Som sagt: Det kan vel være gøy av og til? Jeg har forresten en gutt jeg liker, men han bor så langt unna at det er vanskelig å få det til. Jeg tror han skal komme å besøke meg, men jeg vet ikke om han er interessert i noe mer, og det er vanskelig pga avstanden og at kommer til å flytte ennå lenger unna. (Her snakker jeg om land) Lang avstand er rene døden! Bør tenke seg om mange ganger før en satser på noe sånt. Og hva du syns er gøy har mye med din egen innstilling å gjøre. Prøver du å være litt positiv så blir det som regel mer gøy også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #34 Del Skrevet 8. januar 2010 Lang avstand er rene døden! Bør tenke seg om mange ganger før en satser på noe sånt. Og hva du syns er gøy har mye med din egen innstilling å gjøre. Prøver du å være litt positiv så blir det som regel mer gøy også. Jeg prøver å være positiv, men jeg er mye hjemme alene. Jeg prøver å finne på ting og gjøre ting med andre, men det er vanskelig å få med folk. Av og til har jeg det gøy, men det er ikke så veldig kult å grue seg til man kommer hjem fra jobb fordi leiligheten føles så tom. Jeg er flink til å ta initiativ og sånt, nå har jeg f.eks meldt meg på langrennsskurs. Lang avstand er kanskje døden for noen, men det er bedre å ha en som er langt unna enn å ikke ha noen i det hele tatt, man kan ikke være så kresen på de praktiske tingene, man blir jo ikke lykkelig hvis man ikke følger hjertet. Nå tror jeg ikke han er interessert i noe forhold uansett da, men likevel er jeg veldig glad for å få besøk av han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. januar 2010 #35 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg prøver å være positiv, men jeg er mye hjemme alene. Jeg prøver å finne på ting og gjøre ting med andre, men det er vanskelig å få med folk. Av og til har jeg det gøy, men det er ikke så veldig kult å grue seg til man kommer hjem fra jobb fordi leiligheten føles så tom. Jeg er flink til å ta initiativ og sånt, nå har jeg f.eks meldt meg på langrennsskurs. Lang avstand er kanskje døden for noen, men det er bedre å ha en som er langt unna enn å ikke ha noen i det hele tatt, man kan ikke være så kresen på de praktiske tingene, man blir jo ikke lykkelig hvis man ikke følger hjertet. Nå tror jeg ikke han er interessert i noe forhold uansett da, men likevel er jeg veldig glad for å få besøk av han. Du kan jo få deg en katt. Alle er egentlig alene, selv om man er i sammen med noen, og det er viktig å prøve å ikke føle seg avhengig av andre. Klare seg selv er positivt. Føle seg avhengig er ikke positivt, og egentlig helt unødvendig. Har med egen innstilling å gjøre det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #36 Del Skrevet 8. januar 2010 Du kan jo få deg en katt. Alle er egentlig alene, selv om man er i sammen med noen, og det er viktig å prøve å ikke føle seg avhengig av andre. Klare seg selv er positivt. Føle seg avhengig er ikke positivt, og egentlig helt unødvendig. Har med egen innstilling å gjøre det også. Jeg liker ikke dyr. Jeg klarer meg selv, og jeg er ikke avhengig av noen. Jeg har aldri vært avhengig av noen, og kommer aldri til å bli det. Eneste jeg ønsker er en som tilbringer litt tid med meg og som jeg vet at er glad i meg. Det er ikke snakk om å være avhengig og å ikke klare seg alene. Jeg har klart meg selv i i 5,5 år, men det er vel ikke forbudt å føle seg ensom for det? Skjønner ikke hvorfor du skal være så dømmende hele tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. januar 2010 #37 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg liker ikke dyr. Jeg klarer meg selv, og jeg er ikke avhengig av noen. Jeg har aldri vært avhengig av noen, og kommer aldri til å bli det. Eneste jeg ønsker er en som tilbringer litt tid med meg og som jeg vet at er glad i meg. Det er ikke snakk om å være avhengig og å ikke klare seg alene. Jeg har klart meg selv i i 5,5 år, men det er vel ikke forbudt å føle seg ensom for det? Skjønner ikke hvorfor du skal være så dømmende hele tiden? Jeg mener ikke å være dømmende her da men. Jeg vet jo ikke alt om deg vettu. Og jeg er absolutt enig med deg i at livet blir - eller kan bli/føles - mer gøy i sammen med det rette mennesket. Jeg sliter vel mye med det samme selv. Men inntil det skjer noe, så får man bare prøve å akseptere at livet ikke er like gøy hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #38 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg mener ikke å være dømmende her da men. Jeg vet jo ikke alt om deg vettu. Og jeg er absolutt enig med deg i at livet blir - eller kan bli/føles - mer gøy i sammen med det rette mennesket. Jeg sliter vel mye med det samme selv. Men inntil det skjer noe, så får man bare prøve å akseptere at livet ikke er like gøy hele tiden. Det kunne vel i det minste vært gøy litt mer enn 2 timer annen hver uke? Det er så mange ting som er supert når man gjør det sammen med noen, og gørr når man gjør det alene. F.eks: familieselskaper, se en film, gå ut å spise, legge seg, spise hjemme. rydde leiligheten, osv. Det burde ikke være sånn at man jobber overtid for å slippe å dra hjem. I tillegg er det kjedelig å se på fremtiden med frykt. Ikke noe å gøy å se seg selv bli eldre og eldre, og vite at man går glipp av livet mens man lever, og plutselig er det for sent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. januar 2010 #39 Del Skrevet 8. januar 2010 Det kunne vel i det minste vært gøy litt mer enn 2 timer annen hver uke? Det er så mange ting som er supert når man gjør det sammen med noen, og gørr når man gjør det alene. F.eks: familieselskaper, se en film, gå ut å spise, legge seg, spise hjemme. rydde leiligheten, osv. Det burde ikke være sånn at man jobber overtid for å slippe å dra hjem. I tillegg er det kjedelig å se på fremtiden med frykt. Ikke noe å gøy å se seg selv bli eldre og eldre, og vite at man går glipp av livet mens man lever, og plutselig er det for sent. Nei, det kan du si. Klassiske problemer for alle single dette egentlig. Vil vel da være smart å finne ut hva man vil og prøve å få det til? Før det er for sent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #40 Del Skrevet 8. januar 2010 Nei, det kan du si. Klassiske problemer for alle single dette egentlig. Vil vel da være smart å finne ut hva man vil og prøve å få det til? Før det er for sent. Jeg vet jo hva jeg vil, jeg får det bare ikke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå