Calypso Skrevet 14. desember 2012 #41 Del Skrevet 14. desember 2012 Du kan velge å ha med kjørelæreren din på oppkjøringen, hvis du føler at du hadde vært tryggere og roligere da. Da kan jo kjørelæreren hjelpe deg litt hvis han mener at sensor er urimlig Ja, er flere som har fortalt meg at man kan ha med kjørelærer men flere har også anbefalt at jeg kun burde kjøre med sensor, kjørelæreren inkludert, så jeg burde kanskje la være å ha han med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 28. desember 2012 #42 Del Skrevet 28. desember 2012 Jeg strøk to ganger. Første gangen fikk jeg "den beryktede sensoren", og han virket som han var stiv av skrekk allerede før vi hadde begynt å kjøre. Det gjorde jo ikke akkurat meg mindre nervøs. Så jeg hadde en skikkelig dårlig oppkjøring, hvor jeg blant annet presterte å gasse på like før et farlig veikryss. Ikke en veldig god ide! Andre oppkjøring fikk jeg en skikkelig koselig sensor, og jeg kjørte egentlig ganske bra. Strøk likevel på "fartstilpasning" fordi jeg kjørte for sakte ut på motorveien og litt for fort i 60-sona (speedometeret viste vel rundt 65). Tror det beste rådet er å øve masse, så du føler deg sikker, og å kontrollere nervene. Det var i hvert fall det som måtte til for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #43 Del Skrevet 28. desember 2012 Jeg fikk "Strykejernet" på oppkjøringen min, og strøk selvfølgelig. Anonym poster: 1215e7c76f809c0f042bc780c747821d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 30. desember 2012 #44 Del Skrevet 30. desember 2012 Dere som fikk en "enklere"/snillere sensor ved senere forsøk, føler dere at dere egentlig fortjente å få lappen? Er det ikke litt dumt hvis det er sensoren og ikke kjøreevnene det kommer an på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 31. desember 2012 #45 Del Skrevet 31. desember 2012 Strøk likevel på "fartstilpasning" fordi jeg kjørte for sakte ut på motorveien og litt for fort i 60-sona (speedometeret viste vel rundt 65). Du stryker ikke for at speedometeret viser 65 i 60-sonen. Mitt viste 70 i 50-sonen på oppkjøring, men jeg strøk ikke for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 2. januar 2013 #46 Del Skrevet 2. januar 2013 Bare tenkte jeg skulle si at jeg hadde min første oppkjøring i dag og bestod.. =) Klarte å slappe helt av, det hjalp mye og det var ikke så skummelt som jeg hadde inntrykk av. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missandei Skrevet 2. januar 2013 #47 Del Skrevet 2. januar 2013 Bare tenkte jeg skulle si at jeg hadde min første oppkjøring i dag og bestod.. =) Klarte å slappe helt av, det hjalp mye og det var ikke så skummelt som jeg hadde inntrykk av. Gratulerer!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 2. januar 2013 #48 Del Skrevet 2. januar 2013 Gratulerer!! Tusen takk! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 4. januar 2013 #49 Del Skrevet 4. januar 2013 Du stryker ikke for at speedometeret viser 65 i 60-sonen. Mitt viste 70 i 50-sonen på oppkjøring, men jeg strøk ikke for det. Høres mest ut som du hadde flaks, men hva vet vel jeg? Det var nå det han oppga som grunn (og legg merke til at jeg kjørte for sakte et sted også, så det var mer fart generelt enn "for fort")... Uansett tror jeg det var fornuftig nok at jeg fikk litt ekstra tid til å "modnes", selv om jeg ikke syntes det akkurat da Ang. snill og slem sensor så tror jeg i mitt tilfelle at det ikke endte opp med å ha så mye å si. Det gjorde meg mye mer nervøs å ha en nervøs sensor ved siden av meg, så klart, men jeg tror rett og slett ikke jeg var helt klar heller. Det skjønte jeg desto bedre da jeg strøk neste gang også. Den siste sensoren husker jeg ikke i det hele tatt, jeg husker bare at jeg følte meg mer trygg på veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 14. januar 2013 #50 Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg strøk fordi jeg hadde "vrengt" inn foran en bil så den måtte bråbremse. Satt bare som et spørsmålstegn når sensor sa det. Han fikk sparken noen uker senere fordi han sovnet under flere oppkjøringer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 14. januar 2013 #51 Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg strøk fordi jeg hadde "vrengt" inn foran en bil så den måtte bråbremse. Satt bare som et spørsmålstegn når sensor sa det. Han fikk sparken noen uker senere fordi han sovnet under flere oppkjøringer.. Wow.. Lite nervøs type han da i det minste som tør å sove når han sitter på til personer UTEN lappen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #52 Del Skrevet 27. januar 2013 dytter Anonym poster: 63c3cc5960fe780bf5100ccf3503ee24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #53 Del Skrevet 27. januar 2013 Dere som fikk en "enklere"/snillere sensor ved senere forsøk, føler dere at dere egentlig fortjente å få lappen? Er det ikke litt dumt hvis det er sensoren og ikke kjøreevnene det kommer an på? Jeg hadde samme sensor to ganger, så jeg tror ikke - for min del - at det var sensor som avgjorde, jeg var rett og slett flinkere andre gagen. Jeg tror ikke det er så mye hvorvidt sensor er snillere, men det har kanskje mer med i hvilken grad man klarer å gjøre kanditaten rolig, og ikke øke stresset med måten man er på. For meg er det det som skiller "snill" og "slem" sensor, fordi jeg regner med (eh, håper) de dømmer omtrent likt. Anonym poster: ebf194c054c21e56b3f35831d8eae383 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #54 Del Skrevet 31. mai 2018 Bump Anonymkode: 2c786...742 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå