Gå til innhold

Sexy vekt

Fremhevede innlegg

Gjest Bianca26
Skrevet
Om det hadde vært retta til deg - tror du ikke du ville vært sitert, eller i det minste nevnt?

det var uansett slemt skrevet. Og siden hun tydeligvis var stor selv så syns jeg hun fortjente å høre noe slemt om sin egen vekt slik at hun tenkte seg om før hun rakket ned på andres utseende og kikker seg selv i speilet først

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
det var uansett slemt skrevet. Og siden hun tydeligvis var stor selv så syns jeg hun fortjente å høre noe slemt om sin egen vekt slik at hun tenkte seg om før hun rakket ned på andres utseende og kikker seg selv i speilet først

Så spesielt større damer fortjener å få høre noe negativt om sin egen vekt? Alle bortsett fra de tykke får lov til kommentere andres kropper? Er det det du mener? :)

Gjest Armule
Skrevet (endret)

Nå skyter du deg selv i foten. Hun sa jo at hun var en toer selv. Siden du syns hun er en stor ku, må jo du også være det etter din egen standard.

I tillegg viser du akkurat samme tankegang som de fleste kvinnfolk. Ganske mange i denne tråden syntes kropp nr. 2 var sexy, men det var altså akkurat denne kommentaren du måtte fokusere på. Selvdestruktivt kalles det. Fokuser på det positive!

Og bare for å ha det sagt, jeg så flere andre før den kommentaren du rettet deg mot, som var litt negativ til kropp nr. 2. Du valgte altså å ignorere disse?

Endret av Arnøy
Gjest Gjest_skamfull_*
Skrevet

Når jeg leser denne tråden, så skammer jeg meg faktisk over å være kvinne. Flaue saker.

Gjest Torkil 34
Skrevet

Fra erfaring fra tidligere kjærester har jeg preferanser på at dama er 170 cm høy og ikke veier et gram over 60 kg. :)

Gjest Gjest
Skrevet
Fra erfaring fra tidligere kjærester har jeg preferanser på at dama er 170 cm høy og ikke veier et gram over 60 kg. :)

Synes det hørtes litt mye ut. Rundt 48-50 kg hadde vært bedre til den høyden.

Gjest Bianca26
Skrevet
Nå skyter du deg selv i foten. Hun sa jo at hun var en toer selv. Siden du syns hun er en stor ku, må jo du også være det etter din egen standard.

I tillegg viser du akkurat samme tankegang som de fleste kvinnfolk. Ganske mange i denne tråden syntes kropp nr. 2 var sexy, men det var altså akkurat denne kommentaren du måtte fokusere på. Selvdestruktivt kalles det. Fokuser på det positive!

Og bare for å ha det sagt, jeg så flere andre før den kommentaren du rettet deg mot, som var litt negativ til kropp nr. 2. Du valgte altså å ignorere disse?

Hun sa at hun var stor hvis ikke jeg husker feil. Og utifra den kommentaren hun kom med så hørtes det iallefall slik ut.

Hvorfor må jeg være stor fordi jeg hadde kropp som hun nr 2. Hun var jo ikke stor. Skjønner ikke hva du mener. Hun sa jo at nr 2 var anorektisk. Detr var det jeg reagerte på at alle som er slanke skal anklages for å være anorektiske.

Dessuten denne tråden skal man si hva som er finest. Ikke si hva som er stygt og hvorfor. De man ikke syns er fine trenger man ikke si noe om.

Gjest lolita___
Skrevet

Tragisk det kommer helt ann på hvor høy du er.Er du 170 skal du veie 60kg minst under det er du for tynn.Jeg er 168 og veier 65,og har en fin kropp med former,ja litt mage men synest man skal ha litt.Skranglete damer er bare ekkelt..Det er sunt å trene,men ikke overdrive.

Gjest Gjest
Skrevet
Tragisk det kommer helt ann på hvor høy du er.Er du 170 skal du veie 60kg minst under det er du for tynn.Jeg er 168 og veier 65,og har en fin kropp med former,ja litt mage men synest man skal ha litt.Skranglete damer er bare ekkelt..Det er sunt å trene,men ikke overdrive.

Modeller er ofte rundt 1.77 og de veier som regel 45-50 kg. De er vel ikke mindre sunne enn andre damer...

Skrevet
Modeller er ofte rundt 1.77 og de veier som regel 45-50 kg. De er vel ikke mindre sunne enn andre damer...

45 kilo og 1.77 du veit det er ganske tynt???

Gjest Armule
Skrevet
Hun sa at hun var stor hvis ikke jeg husker feil. Og utifra den kommentaren hun kom med så hørtes det iallefall slik ut.

Hvorfor må jeg være stor fordi jeg hadde kropp som hun nr 2. Hun var jo ikke stor. Skjønner ikke hva du mener. Hun sa jo at nr 2 var anorektisk. Detr var det jeg reagerte på at alle som er slanke skal anklages for å være anorektiske.

Dessuten denne tråden skal man si hva som er finest. Ikke si hva som er stygt og hvorfor. De man ikke syns er fine trenger man ikke si noe om.

Da husker du feil.

Og om du hadde lest hva som har blitt skrevet, ville du sett at hun anså seg ca. som en toer. Også kaller du henne ei feit ku? Det faller på sin egen urimelighet ;)

Nuvel, "eller du kan svare på en annen måte også ;)" åpner da for at man kan si hva man ikke synes er pent.

Gjest lolita___
Skrevet

Da vet du lite om modeller.Mange av de har spisefortyrrelser ikke alle men mange av de har det.For noen år siden døde en brasiliansk modell av anaroksi,de blir tvunget til å slanke seg.Mange av de bruker stoff for å bli tynne og utsetter seg selv for spiseforstyrrelser..Du nevner modeller er 177 og veier 45-50 dette er catwalk modeller,som er usunne forbilder for unge jenter.Super modeller som eks Tyra Banks,Heidi Klum,Helena Christiansen har aldri vært så tynne.De er damer med former og pene ansikter.For å gå catwalk trenger du ikke være pen bare tynnnnnnnnnn og høy.Så kjære deg modeller er ikke noen sunne jenter så der tar du feil

Skrevet

Ei venninne av meg er høy og sterk, hun driver med mye styrke og løping, men har litt mage for det. Hun nevnte en gang at hun veier ca. 95 kg og da fikk jeg helt sjokk ! Skulle jeg ha tippa ville jeg kanskje sagt 80-85 kg...Så hva man veier er altså ikke alt; vi må huske at muskler veier mer enn fett og at sterke og sunne jenter derfor veier mer uten å være feite ! :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Har du den fjerneste aning om hvor ekstremt lite moden og barnslig du er nå?

Gjest brutal_mann
Skrevet

1, 2, 6 og 7 er alle kropper som er usunne. Noe som igjen sender dem nedover på skalaen over hva menn finner tiltrekkende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...