Gå til innhold

Sexy vekt


Gjest 22BMI

Anbefalte innlegg

Gjest Bianca26
:klø:

Hva se på bildene da. Hun sa at hun på bildet nr to har en kropp so m bare homofile syns er pen. jeg har tilnærmet lik sånn kropp. Jeg merker jeg blir litt fornærma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BoyGirl

Synes denne oversigten over kvinner i forskjellige størrelser er super! Morsom og lett å peke på forskjeller. Finnes det noe lignende for gutter? Hadde vært toppers å få tatt en titt på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva se på bildene da. Hun sa at hun på bildet nr to har en kropp so m bare homofile syns er pen. jeg har tilnærmet lik sånn kropp. Jeg merker jeg blir litt fornærma.

Ok?

Jeg er også litt som nr 2. Og jeg syntes altså det var fint å lese at så mange syntes positivt om nettopp nr 2, da jeg noen ganger får inntrykk av at mange egentlig synes det er finere med mer former. Men du må gjerne være fornærma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Ok?

Jeg er også litt som nr 2. Og jeg syntes altså det var fint å lese at så mange syntes positivt om nettopp nr 2, da jeg noen ganger får inntrykk av at mange egentlig synes det er finere med mer former. Men du må gjerne være fornærma.

Ja jeg og syns det er positivt at mange syns den kroppen er fin, men jeg merker at det koker når en ellern annen kommer med sånne ekle kommentarer ala. "jeg er stor og har former og det er så sexy, slanke jenter er det bare homofile som syns er pent, så jeg er glad jeg ikke er slank". Det er så unødvendig å komme med sånne kommentarer. Ja store jenter, dere er sikkert flotte, men rakk ikke ned på slanke jenter for å få dere selv til å føle dere bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

kan ikke svare i BMI.,

men bælfeite jenter og ribbevegger utgår med høye kneløft.

Kunne bruke tall ja... fra og med 2 til og med 5. O, 6, 7, 8 og 9 er jævlige på hver sin måte.

Endret av brutal_mann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du faen meg ha for den. Jeg har kropp som hun nr 2. Hun er ikke like tynn som nr 1.

Men uansett. mange hetero gutter som syns jeg har fin kropp så fuck off.

lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 og 3 er :sikle: Fasongenen til 4 er også grei, men kanskje ikke akkurat på hun på bildet, vet ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de mannfolka som digger Kiera Nightly så kan jeg informere om at det er henne det er bilde av på bilde nr 1 :fnise:

Sånn ser man ut når man ikke er på tv :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg og syns det er positivt at mange syns den kroppen er fin, men jeg merker at det koker når en ellern annen kommer med sånne ekle kommentarer ala. "jeg er stor og har former og det er så sexy, slanke jenter er det bare homofile som syns er pent, så jeg er glad jeg ikke er slank". Det er så unødvendig å komme med sånne kommentarer. Ja store jenter, dere er sikkert flotte, men rakk ikke ned på slanke jenter for å få dere selv til å føle dere bedre.

Kanskje de bare er ærlige? Hvorfor tror du at det har med bitterhet eller misunnelse å gjøre...? Forresten, det er jo en kjent sak at bare hunder digger bein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de bare er ærlige? Hvorfor tror du at det har med bitterhet eller misunnelse å gjøre...? Forresten, det er jo en kjent sak at bare hunder digger bein.

Bra svart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bianca26
Kanskje de bare er ærlige? Hvorfor tror du at det har med bitterhet eller misunnelse å gjøre...? Forresten, det er jo en kjent sak at bare hunder digger bein.

ÆRLIGE? Hvorfor er det ikke lov å slenge dritt til feite folk, men så må vi slanke godta alle slags fæle fornærmelser?? HÆ? Hvis du snakker dritt til meg og kaller meg for et beinrangel så er du en feit ku. Fornærmer du meg, får du igjen med samme mynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig at alle kan være fine på hver sin måte, det spørs så utrolig mye på utstrålingen.

Jeg kan skjønne at noen blir fornærma når det blir sagt at "din" størrelse er for tynn. Men tror du det er noe bedre når noen sier at deres størrelse er for stor? Det er mer akseptert å være tynn enn større i samfunnet vårt. Så hvorfor ikke være fornøyd? Gutter liker jenter i forskjellige størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Jeg tror egentlig at alle kan være fine på hver sin måte, det spørs så utrolig mye på utstrålingen.

Jeg kan skjønne at noen blir fornærma når det blir sagt at "din" størrelse er for tynn. Men tror du det er noe bedre når noen sier at deres størrelse er for stor? Det er mer akseptert å være tynn enn større i samfunnet vårt. Så hvorfor ikke være fornøyd? Gutter liker jenter i forskjellige størrelser.

Men min størrelse er ikke for tynn. For tynn er når man ser ut som man har anorexia, noe som bilde nr 2 ikke gjør. Og for tykk er når man er så tykk at det er helseskadelig. Så enkelt er det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva se på bildene da. Hun sa at hun på bildet nr to har en kropp so m bare homofile syns er pen. jeg har tilnærmet lik sånn kropp. Jeg merker jeg blir litt fornærma.

Hun sa hun ofte leser at kun homofile ville synes de var pene. Det kommer da frem av posten hennes at hun ikke er enig i dette synet selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian
Dette er ikke et helsespørsmål, men et spørsmål til menn hva de synes er tiltrekkende. Hvor tjukk kunne du godt med en ONS, sexpartner eller kjæreste? Og hvor tynn?

Du kan svare I BMI, kg eller se her "http://www.diskusjon.no/index.php?act=attach&type=post&id=336754"

eller du kan svare på en annen måte også ;)

***

0,1,6 og 7: Totalt uaktuelt.

Forøvrig er BMI omtrent det mest idiotiske "målet" som finnes.

Endret av nobilian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian
ÆRLIGE? Hvorfor er det ikke lov å slenge dritt til feite folk, men så må vi slanke godta alle slags fæle fornærmelser?? HÆ? Hvis du snakker dritt til meg og kaller meg for et beinrangel så er du en feit ku. Fornærmer du meg, får du igjen med samme mynt.

***

Blir du virkelig fornærma hver gang noen kommer med en kommentar som ikke er til deg, men som du kan velge å føle deg truffet av?

Forøvrig misforsto du den første kommentaren til "J" så det sang.

Endret av nobilian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de bare er ærlige? Hvorfor tror du at det har med bitterhet eller misunnelse å gjøre...? Forresten, det er jo en kjent sak at bare hunder digger bein.

Bein er 0 og 1. 2 er tynn, men ikke sykelig tynn, og ser bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...