Gå til innhold

Sexy vekt


Gjest 22BMI

Anbefalte innlegg

3, 4, 5, er best, 2 er grei men litt tynn. Men kommer an på hvordan hun bærer den som K. A. sier, en 5 som er veldig usikker ville jeg nok ikke synes ha vært så sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hvorfor i helvete svarer kvinner på dette?

forde vi kan ha meninger kanskje vi også..... man må vell ikke være lesbisk for å svare når en kvinne er for tynn/tykk/perfekt

kanskje noen her syntes det er gøy å ha sex med kvinner

Endret av estella87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 og 5. Selv om nr 5 er større enn 3, synes jeg hun har vekten bedre fordelt og bærer det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 og 3!

Svarer selv om jeg er jente, fordi jeg også liker å ha sex med jenter ;) Men , som de andre sier, så lenge jenta bærer kroppen sin på en sexy måte og er fornøyd selv, er det sexy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg liker forskjellige damer uavhengig av vekt. det har mer med utstråling og hvor godt hun bærer kroppen sin. Min topp-liste inneholder både Jessica Alba, Adrina Lima og Kate Winslet. Hvis du har sett TV serien Mad Men så kan dere se rødtoppen som ligger på nr.1 på lista mi. Hun er det eneste kvinnfolket jeg har sett som faktisk oooooser sex! (sikkert overvektig hvis man tenker BMI, men FOR en deilig kropp og ansikt!)

Her er dama:

http://static.hometheaterforum.com/imgrepo...ache_31362.jpeg

http://media.photobucket.com/image/christi...ricks3.jpg?o=41

http://media.photobucket.com/image/Christi...a-hendricks.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente (og lesbisk hvis det har en betydning for de pripne :ler: ) og svarer uansett jeg :jepp:

Jeg synes at kropp nummer 2 og 3 var vakrest. Skulle ønske jeg hadde kropp nummer 3 :)

Kropp nummer 0 og 1 er alt for magert for min smak.

Kropp nummer 4 og 5 er også vakre, men nummer 2 og 3 tar ledelsen, selv om jeg ikke synes at 4 og 5 var stygge.

Så må jeg være helt ærlig og si at kropp nummer 6 og 7 ikke var pent, jeg ville aldri falt for ei slik jente(jeg dømmer ingen, uansett vekt, men en skal jo like utseende til sin kjære også)..

Kropp nummer 8 og 9 blir litt for mye muskler, men nummer 8 hadde nok gått helt fint ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er vel lite forskjell på jentene på bilde 1 og 2. At den ene oppfattes som veldig fin mens den andre oppfattes som altfor tynn skyldes vel mest forskjellig vinkling og lyssetting på bildene.

Jeg er slank og veltrent, men synes ofte jeg leser at gutter egentlig liker jenter med mere former, og at det er kun homofile menn som synes slanke jenter er fint. Så jeg synes det var litt fint å lese svarene i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som jente som elsker kvinnekropper vil jeg si at den mest sexy her er nummer 3, by far. Etterfulgt av 4,5,8 og 2, i den rekkefølgen.

0 og 1 er for tynn, 6 og 7 er for feit (foresten et stort hopp fra 5 til 6), og 9 er skummel... Slik jeg ser det er disse jeg listet opp her :spy: og ikke noe jeg ville delt seng med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Er vel lite forskjell på jentene på bilde 1 og 2. At den ene oppfattes som veldig fin mens den andre oppfattes som altfor tynn skyldes vel mest forskjellig vinkling og lyssetting på bildene.

Jeg er slank og veltrent, men synes ofte jeg leser at gutter egentlig liker jenter med mere former, og at det er kun homofile menn som synes slanke jenter er fint. Så jeg synes det var litt fint å lese svarene i denne tråden.

Takk skal du faen meg ha for den. Jeg har kropp som hun nr 2. Hun er ikke like tynn som nr 1.

Men uansett. mange hetero gutter som syns jeg har fin kropp så fuck off.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du faen meg ha for den. Jeg har kropp som hun nr 2. Hun er ikke like tynn som nr 1.

Men uansett. mange hetero gutter som syns jeg har fin kropp så fuck off.

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...