Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #1 Del Skrevet 5. januar 2010 Du når ikke Anne-Kath opp til hælene engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #2 Del Skrevet 6. januar 2010 Du når ikke Anne-Kath opp til hælene engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #3 Del Skrevet 6. januar 2010 Linn Skåber er dritkul. Har ikke savnet Anne Kath ett sekund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #4 Del Skrevet 6. januar 2010 Du når ikke Anne-Kath opp til hælene engang. Begge er OK, men de var vakrere før de slanket slanket seg. Synes i alle fall jeg. Anne Kath var faktisk noen hakk morsommere før dietten sin. :gjeiper: Forresten, hva er det med den nye frisyren hennes? Jeg takler ikke den nye Brigitte Nielsen stilen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunis Skrevet 6. januar 2010 #5 Del Skrevet 6. januar 2010 Er du helt kjørt eller? Linn Skåber er fantastisk! Hun er varm, har sjel og frittalenhet. Anne Kath. er bare en forferdelig sjøge med seriøse problemer med sitt eget utseendet. Digger Linn Skåber jeg...ser på ho hver fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 6. januar 2010 #6 Del Skrevet 6. januar 2010 Linn Skåber er dritkul. Har ikke savnet Anne Kath ett sekund. Enig. Jeg syns hun er vannvittig mye bedre enn Anne Kath. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 6. januar 2010 #7 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg likte Anne Kath. kjempegodt og var utrolig kritisk til at Linn Skåber skulle ta over etter henne. Men det tok ikke lang tid før jeg sluttet å tenke over at Anne Kath. hadde hatt jobben først. Linn Skåber er fantastisk morsom. Anne Kath får jeg mindre og mindre til overs for, det nye programmet hennes er bare masete og kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. januar 2010 #8 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Jeg var også litt skeptisk da det ble kjent at det var Linn Skåber som skulle ta over etter Anne Kath. Har egentlig aldri hatt sansen for henne. Men det gikk ikke lang tid før jeg forandret mening! Anne Kath var morsom hun, men jeg synes ikke Linn Skåber er noe dårligere, heller tvert i mot. Endret 6. januar 2010 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #9 Del Skrevet 6. januar 2010 Linn Skåber er mye bedre i Nytt på Nytt enn hva Anne-Kat var. MYE bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 6. januar 2010 #10 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg synes Linn Skåber var veldig artig i starten, og hun er fortsatt artig, men litt masete/oppmerksomhetssyk innimellom? Også har hun litt for mange jeg-er-dum-spøker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 7. januar 2010 #11 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg syns Linn Skåber en kjempemorsom, har alltid likt henne. Savner ikke Anne-Kath i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 7. januar 2010 #12 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg likte Anne Kath. kjempegodt og var utrolig kritisk til at Linn Skåber skulle ta over etter henne. Men det tok ikke lang tid før jeg sluttet å tenke over at Anne Kath. hadde hatt jobben først. Linn Skåber er fantastisk morsom. Anne Kath får jeg mindre og mindre til overs for, det nye programmet hennes er bare masete og kjedelig. Helt enig. Jeg gledet meg til det nye programmet til Anne Kat, men ble sittende igjen og ikke helt forstå poenget. Det var noe som manglet der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 7. januar 2010 #13 Del Skrevet 7. januar 2010 Synes at Skåber er kjempemorsom og kvikk i replikken, i motsetning til utseendefikserte Anne Kath. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #14 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg synes Linn Skåber var veldig artig i starten, og hun er fortsatt artig, men litt masete/oppmerksomhetssyk innimellom? Også har hun litt for mange jeg-er-dum-spøker... Enig. I de mer dårlige programmene hennes har hun en tendens til å være masete/oppmerksomhetssyk, spesielt hvis andre er mer morsom enn henne. Men hun kan jammen meg være skitartig og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 7. januar 2010 #15 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg synes både Linn Skåber og Anne Cath. Herland er morsomme, smarte og vakre. Og at de begge gjorde og gjør en god jobb. Og så er jeg veldig glad jeg ikke er kjendis, for det er tydeligvis OK å kalle andre for for eksempel 'skjøge' i det offentlige rom bare fordi man ikke har sansen for personen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chickpea Skrevet 9. januar 2010 #16 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg likte Anne Kath. kjempegodt og var utrolig kritisk til at Linn Skåber skulle ta over etter henne. Men det tok ikke lang tid før jeg sluttet å tenke over at Anne Kath. hadde hatt jobben først. Linn Skåber er fantastisk morsom. Anne Kath får jeg mindre og mindre til overs for, det nye programmet hennes er bare masete og kjedelig. Signerer denne! Liker Linn nå bedre enn Anne Kath noensinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå