Kanutten Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #541 Del Skrevet 8. juni 2011 Nå har jeg kommet hjem fra forestillingen, og jeg har sittet og grått i over en time. UTROOOOLIG bra forestilling. Alle på skolen har lagt ned et enormt arbeide. Egne musikere som har skrevet sanger. Skikkelig gode kulisser, og megaflinke barn. Er så imponert at jeg har ikke ord.!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 8. juni 2011 #542 Del Skrevet 8. juni 2011 Så bra! Høres ut som en flott kveld! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #543 Del Skrevet 9. juni 2011 Ja det var en flott kveld Nilla. :rødme: I dag våknet jeg til skyfri himmel og D-E-I-L-I-G Følte meg i ok form, så våknet litt tidlig, så nå er vaskemaskinen snart ferdig, og jeg rekker akkurat å henge opp klærne før jeg drar på jobb. I kveld skal jeg på et annet oppdrag. Jeg skal på en butikk i sentrum og ha opplæring på ansatte der i bruk av div kakeutstyr. Gleder meg litt til det. Liker å gjøre litt sånne ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 9. juni 2011 #544 Del Skrevet 9. juni 2011 Dette tegner til å bli en bra dag skjønner jeg! Føler meg så positiv i dag, så jeg sprer litt positivitet utover en allerede positiv Kanutten-dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 3. juli 2011 #545 Del Skrevet 3. juli 2011 Håper du har det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 27. juli 2011 #546 Del Skrevet 27. juli 2011 Hvordan går det med deg, Kanutten? Jeg driver intens lobbyvirksomhet via mannen nå, for å få til kurs i kakedekorering. Slik som da du var her for å lære bort dansetrinn Da er jeg helt sikker på at det vil komme maaaaaaaange flere. Også etter tips på bloggen din, var jeg innom Traktøren i går - ble litt mer enn bare den mixen da, egentlig skulle jeg ha hatt med meg hele butikken hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 10. august 2011 Forfatter #547 Del Skrevet 10. august 2011 Hei dere goìnger som har vært innom. Lenge siden jeg har oppdatert noe nå. Kom hjem fra ferie i natt, og det var så deilig med en tur hvor man kan rømme fra alt for en stakket stund. Vi har vært en tur over til Danmark og Tyskland. Vi liker best bilturer vi, og i år leide vi oss en 2011 modell Volvo på tur. Vi har tenkt å kjøpe oss ny bil, fordi den vi har begynner å bli litt sliten nå, men vi fant ikke noe før vi dro. Derfor ble vi så glade da en fetter av meg, hjalp oss med en skikkelig billig leiebil. Da er det ekstra deilig å dra på tur. Her hjemme går det meste sin vante gang. Mamma er godt igang med cellegift. Har nå fått runde 3, og formen er ikke så veldig bra. Hun var så uheldig å få helvetesild på hodet, og hele hodebunnen ser ut som et stort krater. Først trodde vi det var allergi av et eller annet, ettersom hodebunnen sikkert er noe ekstra følsom nå som det ikke er hår der, men etterhvert som det utartet seg, fant man ut at hun måtte se en hudlege. Nå blir det sikkert bra med litt antibiotika. Jeg føler meg veldig som omsorgsarbeider for tiden, og synes det er vanskelig å få timene til å strekke til. Det er så mye jeg skulle gjort, både for mamma, og andre ting. har hatt en litt tøff tid i det siste, der gråten tar meg lett. Det er vanskelig og ikke føle at man strekker til nok. derfor var det ekstra godt å være på tur. Jeg har nesten ikke svart på tlf som har ringt, og det er godt å ikke være så tilgjengelig hele tiden. Akkurat nå står tvn på her, og det er et program om et dansk ektepar her. Hun er 98 år. Reiser årlig til Amerika for å besøke sønnen, og har anskaffet seg pc og greier. Skikkelig herlig par. Sånn håper jeg at jeg også er, om jeg skulle fått lov å nærme meg 100. Spatula! JAAAAAA; jeg vil veeeeldig gjerne komme på havet og ha kurs. Men kanskje vi allerede nå snart skulle ha avtalt en helg, fordi jeg begynner snart og bli fullbooket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. august 2011 #548 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg skal få mannen til å høre med de som sto for kursene sist gang og videreformidle, men de begynner ikke på jobb før neste uke. Så kanskje det ikke blir før våren 2012 - men jeg skal drive intens lobbyvirksomhet altså Hørtes deilig ut med en slik ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 10. august 2011 Forfatter #549 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg kan også reklamere med kurs bare man får avtalt helg, hvor det skal være og hvilke kurs. Da kan jeg legge det ut på div nettsider. I tillegg, har jeg fått forespørsel fra ditt nærområde fra folk som kunne tenkt seg kurs, og de kan jeg jo ta kontakt med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. august 2011 #550 Del Skrevet 10. august 2011 JA!gjør det, kan hend vi må vente på det vinter å vår hvis det skal gå gjennom skolen osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 10. august 2011 Forfatter #551 Del Skrevet 10. august 2011 Men tror du at du får lånt skolekjøkkenet eller noe sånt til å ha kursene, om vi ikke går gjennom skolen? Eller finnes det andre lokaler man kan låne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 10. august 2011 Forfatter #552 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg kan jo også reklamere gjennom lokaleavisa deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. august 2011 #553 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg vet rett å slett ikke, fordi jeg er ikke så kjent her ute.. Hvis det er flere fra samme plass som jeg bor som ønsker kurs, så kanskje det letteste hadde vært å ta kontakt med dem, angående lokalet Lokalavisa er en mulighet - jeg kan spre ordet på FB, så går det som ild i tørt gress. Jeg mener at skolekjøkkenet kan være en mulighet ja, og mannen er ikke hjemme så jeg får ikke spurt om hvem som kan kontaktes heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 13. august 2011 Forfatter #554 Del Skrevet 13. august 2011 Men da har vi en plan da. Iallefall litt. Akkurat nå er jeg ganske stolt. En av brukerne der jeg jobber ( en eldre dame) har lært meg å hekle. I kveld ble jeg ferdig med mitt første prosjekt, og egentlig ble resultatet ganske bra. Hun damen som lærte meg det, lærte meg kun to teknikker da, men etter at jeg har studert litt hekleskole på nettet, og prøvd steg for steg, har jeg fått det til å se ut nesten som jeg ville. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 14. august 2011 #555 Del Skrevet 14. august 2011 Det har vi, mannen skal høre i morgen om kontaktperson og pris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 19. august 2011 #556 Del Skrevet 19. august 2011 God helg, Kanutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 20. august 2011 Forfatter #557 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) God helg til deg også Muffin. Her er ukas bryllupskake i boks, og nå er det bare avslapping med strikking resten av helga. ferien nærmer seg slutten, og de siste dagene skal bare nytes så godt de kan. Endret 20. august 2011 av Kanutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. august 2011 #558 Del Skrevet 24. august 2011 Neimen hva er det jeg leser? Har fått med meg at du har lært Spatula å hekle, men har du nettopp lært deg det selv?! Wow, da er jeg enda mer imponert over lærerferdighetene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 25. august 2011 Forfatter #559 Del Skrevet 25. august 2011 Jada det stemmer det Mazzi, men jeg kan å hekle kun de rutene da, og så har jeg lært å hekle søte blomster pr internett. Bra med dere eller. Ser at babymazzi begynner å bli stor. Håper dere ikke savner bartyeby så alt for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. august 2011 #560 Del Skrevet 25. august 2011 Det går finfint med oss, S lærer seg nye triks omtrent for hver dag som går! For å være helt ærlig har jeg ikke savna barteby så mye som et sekund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå