starie Skrevet 28. august 2003 #1 Del Skrevet 28. august 2003 I morgen tidlig for å være nærmere bestemt. Kommer til å være borte og uten internett-tilgang i 2 uker. Så vet dere det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 28. august 2003 #2 Del Skrevet 28. august 2003 ...ogh Leo føøller meeee--- Eller kanskje ikke! God tur! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 29. august 2003 #3 Del Skrevet 29. august 2003 God tur, Starie. :D Blir uten internett selv en tid framover snart... (flytte) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 29. august 2003 #4 Del Skrevet 29. august 2003 God tur, da, vennen!! Vi sees snart igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 29. august 2003 #5 Del Skrevet 29. august 2003 Skal du bort? Uh.. Jaja.. Ha en kjempefin tur iaffal! Ikke savn oss alt for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 29. august 2003 #6 Del Skrevet 29. august 2003 God tur da Starie :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. august 2003 #7 Del Skrevet 31. august 2003 Å, så ikke denne før nå jeg. Gleder meg til du kommer tilbake, Starie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2003 #8 Del Skrevet 31. august 2003 God tur da! Kos deg dit du skal! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2003 #9 Del Skrevet 31. august 2003 God tur da! Kos deg dit du skal! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 31. august 2003 #10 Del Skrevet 31. august 2003 God tur, Jeg kom på en sang når jeg leste overskriften din.. Reidar reiser snart!!! Så tusen takk for at den kommer til å surre i hodet mitt i hele dag!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå