Gå til innhold

Feeding My Inner Bimbo

Quirky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ebay, baby!

Selvfølgelig! :klaske: Jeg har ennå ikke kommet meg på ebay, men har stadig vekk tanker og planer om det. Hvor lurt det er for meg, er en annen sak. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blushbaby er en fin farge. Jeg bruker egentlig aldri rosatonet blusher fordi jeg er så rød i kinnene fra før :fnise:

Jeg er rød i kinnene fra naturens side, men det dekker jeg med grønn primer, foundation og Studio Sculp concealer fra MAC, jeg haaater den naturlige rødmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er infoen jeg fikk av en fashionista-venninne som bor i Bergen:

Second hand-butikker i Bergen: Klesskapet i Skostredet er den suverent

beste, og så har det kommet en ny som jeg ikke husker navnet på like

ved Fløybane-stasjonen.

Kostym i Skottegaten er ikke dum, heller ikke den som ligger i Kong

Oscars gate (husker ikke navnet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rød i kinnene fra naturens side, men det dekker jeg med grønn primer, foundation og Studio Sculp concealer fra MAC, jeg haaater den naturlige rødmen!

Da vil du hate Dollymix, for den er sånn "naturlig rødme", i hvertfall på meg. Eventuelt nissekone. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil du hate Dollymix, for den er sånn "naturlig rødme", i hvertfall på meg. Eventuelt nissekone. :fnise:

Huh? Den er jo rosa! Eller? Min naturlige rødme er RØD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Maccosmetics.com er Dollymix "Pure candy pink (Sheertone Shimmer)". Det er da langt fra rødt? *redd for at jeg har gjort et dårlig kjøp*

Endret av Quirky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er infoen jeg fikk av en fashionista-venninne som bor i Bergen:

Second hand-butikker i Bergen: Klesskapet i Skostredet er den suverent

beste, og så har det kommet en ny som jeg ikke husker navnet på like

ved Fløybane-stasjonen.

Kostym i Skottegaten er ikke dum, heller ikke den som ligger i Kong

Oscars gate (husker ikke navnet).

Glimrande!! :) Takk skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg gjør også det. Men når jeg først gidder å dekke det til er jeg ikke så dum at jeg påfører rød/rosa igjen :ler: Veldig glad i bruntonet blusher.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så fall er MAC dårlig på beskrivelser-jeg vil si den er varm rød-rosa,og annerledes på huden enn den ser ut. jeg liker min veldig godt, men har null farge i kinnene fra før, så jeg tar det jeg kan få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I så fall er MAC dårlig på beskrivelser-jeg vil si den er varm rød-rosa,og annerledes på huden enn den ser ut. jeg liker min veldig godt, men har null farge i kinnene fra før, så jeg tar det jeg kan få.

Hmm...da tror jeg at jeg gir den bort til en venninne som ikke har fått julegave fra meg enda, som, da jeg fortalte henne at jeg hadde kjøpt Dollymix, sa at hun også hadde lyst på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk brukt min så mye at jeg ser bunnen i den, og vurderer å kjøpe en til. :nigo: Men jeg har som sagt ingen farge i kinnene og ser ut som et lik som har ligget i vann hvis jeg ikke bruker rouge, så knallrosa/-rød rouge er min beste venn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mangler et finishing-pudder, jeg greide å drukne boksen med Guerlian Meteorites under flyttingen til Trondheim, og de resterende alternativene er ikke tilfredsstillene- Kompakt-pudderfoundationen fra Dior er, nettopp, en foundation- jeg vil ha et lett, translucent (manglet norsk ord), lysreflekterende resultat. Jeg har et pudder som oppfyller disse kriteriene, Feather Ligth Mineral Veil fra ID, men det har så mye skimmer og lysreflekterende partikler at man ser ut som en discokule...Vurderer å kjøpe en ny boks med Guerlian Meteorites (i nyansen Mythic), jeg elsker dem- ikke bare fordi det er så peeeent med alle de små kulene i forskjellige farger, men fordi det er et innmari godt pudder- sitter godt, reflekterer lys uten at det blir for mye, og det gir hudtonen min en fin glød. Minuset er boksen de kommer i-hvis de ikke har byttet den ut- den forrige boksen min var laget av papp- ikke bare var det upraktisk og risikabelt, men det ødela litt av luksus-følelsen man vanligvis får i massevis når man kjøper noe fra Guerlian- de har forstått at estetikk er en viktig faktor for mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forguder også Guerlain sine pudderkuler :rødme: Det eneste som kan være litt irriterende er at det hender at kosten tar med seg kuler opp så de havner på gulvet :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk brukt min så mye at jeg ser bunnen i den, og vurderer å kjøpe en til. :nigo: Men jeg har som sagt ingen farge i kinnene og ser ut som et lik som har ligget i vann hvis jeg ikke bruker rouge, så knallrosa/-rød rouge er min beste venn. :)

Heldiggrisen! Moren min har enda rødere kinn enn meg, hun ser litt nissekone ut uten foundation, spesielt siden hun har ekstremt lys hud. Min rødme er ikke fullt så ille, men jeg har blitt obsessed, vil ha den vekk!

Du kan få kjøpe min, aller nådigst, eller jeg kan gi deg navnet på Ebay-selgeren jeg kjøpte fra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kjøpte du den, hvis du ikke vil ha røde kinn? :engel:

Shiseido har forresten et veldig bra løspudder, hvis det er det du er ute etter. Men jeg har tørr hud, og til fetere hud ville jeg garantert kjøpt Kanebo. :hjerte: Synd det ikke funker på min nese, for mer finkornet skal du lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kjøpte du den, hvis du ikke vil ha røde kinn? :engel:

Shiseido har forresten et veldig bra løspudder, hvis det er det du er ute etter. Men jeg har tørr hud, og til fetere hud ville jeg garantert kjøpt Kanebo. :hjerte: Synd det ikke funker på min nese, for mer finkornet skal du lete lenge etter.

Jeg trodde jo at den var rosa- du så jo beskrivelsen på Maccosmetics, candy pink er temmelig langt fra rødt.

Tips om pudder notert, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...