Quirky Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #441 Del Skrevet 31. mai 2010 hei! vet ikke om jeg har skrevet her før? tenkte uansett bare jeg skulle nevne at jeg tror jeg har sett eye-q på Vita før og må si du kjøper ting i store kvanta Jeg er en hamstrer av natur. Liker å ha nok til et par tiårs forbruk av produkter jeg bruker mye, tenk om det blir atomkrig og jeg må leve i en underjordisk bunkers i flere år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #442 Del Skrevet 31. mai 2010 Siden sommeren nærmer seg, hvilket innebærer blotting av bein, har jeg bestilt selvbruningsspray fra St Tropez. Hater selvbruningsprodukter generelt, og bruker det kun på beina- bleikfeite bein er ikke pent. Jeg må ha noe som gir veldig diskret farge, som alltid gir perfekt, jevnt resultat uten pes, og medfører minst mulig kliss. Selvbruningskremen/bodylotionen i samme serie (St Tropez everyday) er veldig god, men trekker aldri inn, den i sprayform skal visstnok trekke inn raskt, og jeg slipper å smøre meg inn med hendene- mindre pes, mindre kliss, ingen uønskede flekker på f.eks håndflater- selvbruning er kjipt, uansett, men dette er selvbruning så smertefritt som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #443 Del Skrevet 1. juni 2010 Kjæresten og jeg har 1.5-års-jubileum denne måneden, og jeg må planlegge gave. Har bestilt første komponent, en 50 ml-flaske Contradiction Eau de Toilette fra Calvin Klein- ga ham en slik, på 30 ml, tidligere i vinter, og han elsket den, men den omkom etter et ublidt møte med badegulvet. Han kjøper aldri kosmetikk av noe slag til seg selv (jeg må til og med bytte ut tannbørsten hans), så den hadde ikke blitt erstattet hvis ikke jeg hadde kjøpt den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #444 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Har shoppet både irl og på nett i dag, har bestilt sjampo til både meg og kjæresten- han fikk Kerastases anti-flass-sjampo, mens jeg skal prøve Lavera Almond Milk Shampoo, den skal gi pleie til både hodebunn og hår, lukte godt, og var rimelig. Har kjøpt Cocosa extra virgin kokosolje på helsekosten, og en sjampo for fucka hodebunner som sambo kan bruke til pakken fra Feelunique kommer. Har også bestilt øreringer i forgylt sølv, siden de jeg kjøpte via Ebay gir meg allergiske reaksjoner, åpenbart ikke rene metaller. Denne gangen bestilte jeg fra Chanti.no, da vet jeg at jeg ikke får juggel, og det ble ikke dyrt heller. Endret 1. juni 2010 av Quirky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #445 Del Skrevet 1. juni 2010 Browset etter MAC Cleanse Off Oil på Ebay, siden flasken min med Dermalogica pre-cleanse begynner å bli tom. Fant den til en ok pris hos en top-rated selger, og måtte selvsagt se på hvike andre produkter selgeren hadde- like selvsagt fant jeg flere produkter jeg MÅ ha: Fluidline eyeliner i "Magenta", øyenskygge i enten "Da Bling" eller "Passionate"- har hatt lyst på rosa eyemakeup lenge, ser for meg at det vil se utrolig kult ut. Da jeg søkte etter MAC Studio Sculpt Concealer i NC20, som jeg har og elsker, og vil ha en til av for å bruke på noen skjemmende arr på kroppen, hadde selgeren den også! MÅ ha iallefall eyelineren og en øyenskygge, renseoljen og concealeren kan vente litt, budsjettet mitt tillater ikke så mange flere utskeielser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #446 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Var flink og nøyde meg med å kjøpe eyelineren og den knallrosa øyenskyggen fra Ebay, så flink at jeg fortjente en belønning- bestilte Lipcote. Er ikke helt fornøyd med she-laq, makeupforsegleren fra Benefit jeg har fra før, dessuten er den gammel, på tide å kaste den. Lipcote er langt billigere enn She-laq, så hvis den er tilfredsstillende og jeg slipper å bestille ny She-laq, er det jo utmerket. Fant ut at jeg må ha en ny eyeliner-kost, har ønsket meg pencil-børsten fra MAC lenge. Men Paypal nekter å la meg betale for den, selv om jeg har dekning på kontoen, og ikke har nådd grenen for hvor mye jeg kan overføre fra kortet mitt. Nå er shoppingproblemet mitt så alvorlig at selv elektroniske betalingssystemer forsøker å stoppe meg. Endret 2. juni 2010 av Quirky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #447 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Fikk endelig betalt for MAC 219, mens jeg ventet fant jeg ut at jeg hadde behov for flere børster. Bestemte meg for å gå for Sigma, et for meg ukjent merke, siden de skal være nesten like bra som MAC til under halve prisen, må jeg teste. Kjøpte 219, som er en litt større pencil-kost, og ss224, som visstnok skal gjøre det mulig å blende med litt presisjon. Endret 2. juni 2010 av Quirky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 2. juni 2010 #448 Del Skrevet 2. juni 2010 Det var en høy pris for renseoljen. Hvis du kan få tak i den på annet vis, for eksempel via venner, er det mye å anbefale framfor Ebay. Det blir nesten som å handle Kerastase fra USA; de utnytter desperate kunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #449 Del Skrevet 2. juni 2010 Det var en høy pris for renseoljen. Hvis du kan få tak i den på annet vis, for eksempel via venner, er det mye å anbefale framfor Ebay. Det blir nesten som å handle Kerastase fra USA; de utnytter desperate kunder. Synes prisen var stiv, det gjelder mange produkter fra MAC på Ebay, men jeg har fått venninner i Bergen til å shoppe og sende meg så mye nå (fra MAC-makeup til sko) at jeg ikke tør spørre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #450 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg så at det ble veldig lite økonomisk å bestille enkeltbørster fra Sigma i stedet for hele sett, men jeg fikk meg ikke til å bruke så mye penger- et anfall av møysomhet. Men, etter å ha tenkt litt, og oppdaget at de hadde et børstesett utelukkende til øynene- jeg har jo koster til rouge, pudder, foundation og concealer fra før, det var børster til øyenmakeup jeg først og fremst hadde behov for, og jeg skulle gjerne hatt en leppepensel til. Bestilte dette settet fra hjemmesidene til Sigma, de hadde ikke leppepensler som annet en del av et komplett sett, men fant en kopi av MAC 316, som jeg elsker, på Allcosmeticswholesale, som har alle børstene til Sigma til salgs enkeltvis til veldig lite penger. Bestilte like gjerne to- jeg sparte sånn ca 1$ i porto, hvilket rettferddigjør hamstringen. Om kostene fra Sigma lever opp til hypen, og virkelig er nesten like gode som kostene fra MAC, er dette årets makeup-kupp, 400 kr for ni makeupbørster er nesten tyveri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #451 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Jeg er en snobb når det kommer til kosmetikk- jeg har i årevis brukt så og si utelukkende eksklusiv kosmetikk, har ikke hatt så mye som en mascara fra Max Factor i hus på ti år. Jeg har vært hellig overbevist om at alt av rimeligere sminke er elendig. Men, jeg har tilbragt de siste dagene med å browse makeup-blogger (for mye fritid post-eksamen), og kunne ikke unngå å legge merke til at svært mange av de bedre makeup-bloggerene, som kan langt mer om kosmetikk enn meg, hyller enkelte billig-merker og bruker dem hele tden- spesielt Sigma-koster og makeup fra Nyx og Coastal Scent går igjen. Jeg hadde jo allerede gitt etter og kjøpt koster fra Sigma, og innså at den heller elitistiske holdningen min til sminke har ført til at jeg kanskje har gått glipp av noe. Fant noen produkter jeg ville prøve, som gel-linerene fra Coastal Scent, øyenskyggene fra samme merke, øyenskygger fra Nyx, og lipgloss, også fra Nyx- samtlige har fått svært god omtale både i blogger og på MUA. Hvis det er bra nok for en makeupartist må det da være bra nok for meg? Og faen så gøy det var å shoppe billig-sminke! Luksusfølelsen var riktignok borte, men jeg fikk fire gel-linere, tre øyenskygger og en tom makeup-palett (Coastal Scent har paletter og refiller som er identiske med de fra MAC, og man kan bruke dem om hverandre) for 59 dollar inkludert frakt- omtrent like mye den ene gel-lineren fra MAC jeg hadde tenkt å kjøpe ville kostet meg. Siden det var så gøy å fråtse i nesten gratis koametikk, måtte jeg bestille noen Nyx-produkter fra Cherryculture også. FOr 200 kr fikk jeg fire øyenskygger, en lip gloss og en makeup-bag! Billig-sminke er jo genialt, jo! Man kan kjøpe femti ganger så mye! Hva er bedre en kvalitet og kvantitet på en gang? Dagens fangst: Gel Liner i Beach Gel Liner i Silk White [url="http://www.coastalscents.com/cfwebstore/index.cfm/product Turkis Gel Liner Gel Liner i rosa Palett Gul øyenskygge Oransje øyenskygge Limegrønn skygge (Fargegjegivelsen på sdene er helt off, de er mye finere på bildebe i bloggene) Nyx øyenskygge i limegrønt Og i turkist Og i en annen turkisnyanse I oransje Makeup-bag (har tenkt å kjøpe to til, har problemer nok med å holde orden i sminken min nå, når kostene, skyggene etc kommer vil jeg miste kontrollen helt. Har lett etter et system som funker, nå er alt sambet i en stor makeupbag med et rom, hvilket fører til at jeg bruker mer tid på å lete etter produktet jeg vil ha enn på å sminke meg. Har browset meg gjennom sånn ca 7000 makeupvesker/rolls/etuier etc på Ebay, men denne var overlegent bedre til mitt bruk- har tenkt å dele opp sminken min, oppbevare ansiktsmakeup og tilhørende koster i en bag, øyenmakeup og koster i en annen osv. Denne makeup-bagen har perfekt størrelse, og jeg kan oppbevare børstene sammen med makeupen, i stedet for et eget børsteetui. Og så var den enkel, pen og BILLIG! Endret 3. juni 2010 av Quirky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 3. juni 2010 #452 Del Skrevet 3. juni 2010 Når det gjelder billigsminke, må jeg få tilstå at Max Factor Masterpiece er min absolutte favorittmascara uansett kategori. Ikke at det hindrer meg i å ha andre i hus (akkurat nå Dior Extase, Chanel Inimitable Intense (usprettet), og Kanebo 38* volumizing). Men du er vel en Diorshow-tilhenger, og har sett lyset, så da trenger du ikke å eksperimentere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #453 Del Skrevet 7. juni 2010 Når det gjelder billigsminke, må jeg få tilstå at Max Factor Masterpiece er min absolutte favorittmascara uansett kategori. Ikke at det hindrer meg i å ha andre i hus (akkurat nå Dior Extase, Chanel Inimitable Intense (usprettet), og Kanebo 38* volumizing). Men du er vel en Diorshow-tilhenger, og har sett lyset, så da trenger du ikke å eksperimentere. Bruker faktisk ikke Diorshow for øyeblikket, men en annen gammel favoritt, Lancome Flextencils, vannfast versjon, den er ikke ille. Har fått med meg at Masterpiece skal være fantastisk, men jeg har hørt at den vannfaste versjonen er dårlig, og da utgår den for meg, jeg må ha vannfast mascara- ettervirkninger av årene jeg bodde i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #454 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Selv om billig-sminke er gøy, lengter jeg fortsatt etter MAC-makeup, billigmerkene kan ikke konkurrere på fargeutgvalg- fargene fra MAC er så mye fiiiinere enn farger fra andre merker...den cyanfargede gel-lineren til en million kroner er fortsatt på ønskelista, diverse øyenskgger også. Concealer og renseolje må jeg selvfølgelig fortsatt ha, og jeg ønsker meg en grå Fluidline-liner, noen ganger blir sort for hardt. Vurderer også å anskaffe et par eksemplarer til av Sigma ss252, den mest basic øyenskyggekosten deres- jeg har nemlig ingen gode basic-koster til øyenskygge i pudderform, bare spesialkoster til blending, detaljarbeid, lining etc. Får med én ss252 i børste-settet jeg har bestilt, men basic-koster til øyenskygge trenger man flere av. Og de koster jo ingenting! Endret 7. juni 2010 av Quirky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #455 Del Skrevet 12. juni 2010 Var i elendig humør i dag, men litt retail therapy gjorde alt så mye, mye bedre. T Dagens innkjøp: St. Tropez Everyday selvbruningsspray St. Tropez Wash Off body lotion med farge (når jeg ikke gidder/har tid til å styre med ordentlig selvbruning, fant ingen anmedelser på MUA, så et risiko-kjøp) MAC Chromaline i Hi-Def Cyan (måtte bare ha den) MAC Fluidline i koksgrått Vogetti Grooming & Detangling Brush (hårbørsten min er ødelagt, så dette kjøpet var virkelig nødvendig Paul Mitchell The Detangler 500 ml (får dreads i bakhodet hvis jeg lar håret henge løst uten produkter et par dager, må ha noe som løser opp floker- og siden jeg nå først måtte betale porto til Lookfantastic... 2 stk. Sigma ss252 basic øyenskygge-kost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #456 Del Skrevet 13. juni 2010 Har shoppet litt fra en nettbutikk jeg nødig innrømmer å kjenne til en gang, men hvor jeg i blant finner noe bra- Ellos.no. Det meste de har der er crap, spesielt det egenproduserte, mMin lenkeen de fører enkelte ok merker, som Espirit, Bronx, Levis etc. Var ute etter ballerinasko i henholdsvis hvitt og grått, noe jeg fant, er spesielt fornøyd med de grå, som jeg kjøpte i sort også- de var så kule! Fant en jumpsuit jeg likte også, hadde håpet å finne en maxikjole eller to også (har gått i maxikjoler et par ganger nå, og eeeelsker looken, spesielt den grå fra By Malene Birger får jeg innmari mange komplimenter for, jeg går definitivt for maxi i sommer!), men utvalget var nærmest ikke-eksisterende. Ballerinasko i lys grått Samme ballerinasko i sort Ballerinasko i hvitt Jumpsuit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #457 Del Skrevet 13. juni 2010 Der var jubileumsgave til mannen i mitt liv i boks! Har lurt på hva jeg skulle gi ham, et dilemma han løste med å sette seg på de trådløse Sennheiser-hodetelefonene sine tidligere i uka. De hang så vidt sammen etter forrige uhell (vi var nyforelskete, og så opptatt av å kline at vi ikke merket at vi rullet over dem i senga ), og nå er de ødelagte beyond hope. Han ELSKER de hodetelefonene, og jeg er temmelig glad i dem selv også, siden han jobber natt, er vi ofte våkne på forskjellige tider, og da er slike hodetelefoner ekstremt praktiske når man vil se tv. Disse er nesten identiske med de forulykkede, og jeg kommer til å score så sinnsykt med brownie-points når jeg overrekker dem den 28! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #458 Del Skrevet 14. juni 2010 Fant en ebay-butikk med masse kule hårbøyler, slike jeg liker- mer Lady Gaga enn Gossip Girl. Elsker den jeg kjøpte på Glitter i vinter så høyt at jeg vil ha flere i samme stil- så gikk hen og bestilte seks (!) stk- de var relativt billige, trenger ikke ta opp forbrukslån for å sponse dem. Hårbøyle 1 Hårbøyle 2 Og nr. 3 Hårbøyle nr. 4 Nr.5 Og nr.6(skal ta vekk krystallene, liker ikke juggel-bling, og fjær er nok, bling i tillegg blir for mye) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #459 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Er ikke fornøyd med pudderbørsten min fra Body Shop, så har vært på utkikk etter en ny. De fra MAC er innmari dyre, og alternativene fra Sigma og Japonesque har fått dårlige anmeldelser på MUA. Kom over denne fra Nouba, til sterkt redusert pris, den gikk rett i handlekurven- kostene fra Nouba er utrolig bra, og til halv pris? Et kupp! Bestilte også løsvipper og lim, har aldri prøvd falske vipper før, og jeg liker ikke å gå glipp av noe, så jeg må teste. Limet jeg bestilte skal være det beste på markedet, og makeupmekka selger det til en ok pris, selv om det er en norsk nettbutikk. Vippene skal også være bra, og heller ikke overpriset, slik mye på makeupmekka er. I tillegg til lim kjøpte jeg to sett vipper, et for en mer naturlig look og et for en mer dramatisk, samt punktvipper. Noen har til og med startet en tråd om løsvipper i velværeforumet, hadde tenkt å gjøre det selv, trenger tips. Skal sjekke ut bloggen til Heidi Larsen også, hun må jo virkelig ha peiling på falske øyenvipper! Endret 14. juni 2010 av Quirky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuup Skrevet 14. juni 2010 #460 Del Skrevet 14. juni 2010 Ser at det blir nevnt mau flere steder... hva adressen til nettsiden?????? by the way.. Løsvipper MÅ prøves! Det er ikke så vanskelig å legge dem på, bare pass på å legge nok lim på ytterkantene av den falske vippen. Bruker løsvipper til spesielle anledninger, men åhh.. det er jammen fint! Liker ikke å skryte av meg selv, men falskevipper gjør at jeg føler meg litt penere Lykke til med løsvippene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå