Gå til innhold

Feeding My Inner Bimbo

Quirky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje det er et hint fra oven at bank-ID-brikken din er død? :fnise:

Uhhmm...jeg vurderte den muligheten et par sekunder, før jeg forkastet den, hvis det var tilfelle, ville det innebære at jeg måtte reflektere over det at jeg kanskje shopper litt for mye, og det ville ikke vært noe gøy. Mye bedre å bare bestille ny bankbrikke og leve i denial. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Jeg la inn en bestilling hos La Redoute som jeg angret meg på og avbestilte kort tid etter- men jeg fikk kickback likevel! Dette kan jo misbrukes, jeg kan jo bare bestille varer for 15 000 kr, avbestille, og tjene 8-900 kr på det! Min indre (småkriminelle) bimbo har veldig lyst til å utnytte dette, men jeg er litt for hederlig...

Ombestemte meg igjen etter at jeg avbestilte, og la inn en ny bestilling på to av varene fra den originale ordren- se, jeg begrenser meg!

Treningstopp (kan aldri få for mange fine treningstopper, og denne har inner-bh, slik jeg foretrekker)

Pumps (på salg, kunne ikke stå imot)

Har hatt sorte basic-pumps på ønskelista en stund, og disse er perfekte- liten platåsåle, som gjør dem kulere, og også mer behagelige å gå på, og 8 cm hæl (- 1 cm platå), perfekt høyde til hverdagsbruk, men som også fungerer til pent. Hælene er såpass kraftige at skoene vil være behagelige nok at jeg kan gå relativt mye før jeg begynner å hyle av smerte, og de går til alt- jeg vil gå så langt som å kalle dem praktiske. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestile denne kjolen i høst, men den kom aldri frem, og da jeg skulle bestille på nytt var den utsolgt i min størrelse. Nå hadde de den inne igjen, og den er i tillegg på salg- det var åpenbart meant to be, det ville være galskap å ikke bestille den nå- og Asos er ikke kjipe og krever alt det bank-id-identifiseringsstyret, noen få klikk, og den var min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eske, her kommer review av Bodygraphy-primeren med mineralfoundation fra Glo Minerals, spesielt for deg- jeg gjør alt for folk som sier at jeg ser tynn ut. :fnise:

Primeren er lett å påføre, og demper rødhet uten at ansiktet blir grønt. Med den under la mineralfoundationen seg jevnt og pent uten anstrengelser fra min side overhodet, den gjorde defintivt jobben lettere. Jeg synes mineralfoundation har veldig dårlig holdbarhet (derfor jeg gikk over til flytende), men nå, etter fem timer, har den holdt seg bra, langt bedre enn uten primer- men jeg har ikke vært utendørs eller i tung aktivitet, da ville den nok ikke holdt seg- men det gjør ikke mineralfoundation, uansett hvor god primer man bruker. Med Bodyography som underlag trengte jeg mindre foundation, uten den må jeg ha femten tykke lag med mineralfoundation for å dekke rødhet.

Konklusjon: Primeren fungerte svært godt med mineralmakeup, resultatet ble mye bedre og mer holdbart enn uten primer, og det var enklere å legge foudationen. Anbefales helt klart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eske, her kommer review av Bodygraphy-primeren med mineralfoundation fra Glo Minerals, spesielt for deg- jeg gjør alt for folk som sier at jeg ser tynn ut. :fnise:

Primeren er lett å påføre, og demper rødhet uten at ansiktet blir grønt. Med den under la mineralfoundationen seg jevnt og pent uten anstrengelser fra min side overhodet, den gjorde defintivt jobben lettere. Jeg synes mineralfoundation har veldig dårlig holdbarhet (derfor jeg gikk over til flytende), men nå, etter fem timer, har den holdt seg bra, langt bedre enn uten primer- men jeg har ikke vært utendørs eller i tung aktivitet, da ville den nok ikke holdt seg- men det gjør ikke mineralfoundation, uansett hvor god primer man bruker. Med Bodyography som underlag trengte jeg mindre foundation, uten den må jeg ha femten tykke lag med mineralfoundation for å dekke rødhet.

Konklusjon: Primeren fungerte svært godt med mineralmakeup, resultatet ble mye bedre og mer holdbart enn uten primer, og det var enklere å legge foudationen. Anbefales helt klart!

HURRA!! Du er en engel :strix:

Da blir det nok enda et nettkjøp på meg, jeg som skulle være så flink fremover.... Jaja, det går til forskjønning, det kan kalles en god sak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HURRA!! Du er en engel :strix:

Da blir det nok enda et nettkjøp på meg, jeg som skulle være så flink fremover.... Jaja, det går til forskjønning, det kan kalles en god sak!

Jeg har lest at undersøkelser viser at pene mennesker tjener bedre, så skjønnhetsprodukter er nok en investering som lønner seg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avbestilte ordren fra lush (den norske nettbutikken) siden de ikke hadde to av produktene på lager, og det er jeg veldig glad for nå- gikk inn på den britiske nettbutikken til LUSH for å se om det gikk an å bestille derfra, og prisene var laaaaangt lavere, selv om jeg måtte bestille i to omganger, og betale 9 pund i porto pr.ordre, sparte jeg over 300 kroner på å bestille fra Lush.com! Vanilla Delite bodylotion f.eks, koster 9 £ pr. flaske (de trekker fra britisk moms i kassen) på den britiske siden, mens lushnorge.no tar 199 kr for en flaske av samme størrelse! Og jeg fikk med gratis oppbevaringsbokser da jeg bestilte body butter.

Kjøpte to 200-grams Buffy Body Butter, og to flasker Vanilla Delite bodylotion. De av dere som ikke har prøvd Buffy har virkelig gått glipp av noe, og bør teste snarest!

Endret av Quirky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Buffy Body Butter, fungerer det som en vanlig scrub? Tar man bare den klossen (i mangel på bedre ord) og skrubber rundt på kroppen, så blir huden silkemyk?

Fristende.. :transe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buffy Body Butter, fungerer det som en vanlig scrub? Tar man bare den klossen (i mangel på bedre ord) og skrubber rundt på kroppen, så blir huden silkemyk?

Fristende.. :transe:

Den eksfolierer skånsomt, som en vanlig skrubb, men gir i tillegg masse fukt. Jeg synes bodylotion er mye pes, klissete, tørker for sent, tidkrevende- så jeg gidder bare bruke det i blant. Hvis jeg i stedet smører meg raskt inn med Buffy i dusjen og skyller av et par ganger i uken, får jeg hud så myk og jevn at selv babyhud blir nuppete sandpapir i forhold, og det tar minimalt med tid og energi. Og den lukter ingenting, synes de fleste bodylotions-og butters lukter alt for mye, og konkurrerer med/krasher med parfymen man tar på etterpå. Vanilla Delite lukter veldig sterkt av vanilje, og trekker ikke inn raskt nok, men den lukter så deilig at jeg gjør et unntak for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Høres fantastisk ut! Jeg er helt lik deg når det kommer til body lotion, det er så kjeedelig :dåne: Og jeg har enda til gode å finne en som gjør huden min silkemyk.

Vurderer å bestille fra LUSH nå, takk for tips ;) Har du bestilt fra dem før, vet du hvor lang tid det tar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres fantastisk ut! Jeg er helt lik deg når det kommer til body lotion, det er så kjeedelig :dåne: Og jeg har enda til gode å finne en som gjør huden min silkemyk.

Vurderer å bestille fra LUSH nå, takk for tips ;) Har du bestilt fra dem før, vet du hvor lang tid det tar?

Har ikke bestilt fra UK-siden før, så vet ikke hvor lang tid det tar- men sikkert ikke mer enn en uke eller to. Bestiller du fra lushnorge.no har du varene om et par dager, men prisene er som nevnt dobbelt så høye, og portoen svindyr.

Hvis du synes bodylotion er pes er Buffy virkelig noe for deg! Det er så innmari lettvint, og selv om man ikke skulle tro at man fikk nok fukt av noe man bare smører inn og skyller av, gir Buffy virkelig intensiv fukt, og siden du eksfolierer samtidig, får du ekstra god effekt. Buffy er virkelig et av mine Holy Grail-produkter, kan ikke leve uten den.

Endret av Quirky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Igjen; høres fantastisk ut :) Tror jeg bestiller! Må bare plage deg med et siste spørsmål.. hvor lenge varer en sånn bar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igjen; høres fantastisk ut :) Tror jeg bestiller! Må bare plage deg med et siste spørsmål.. hvor lenge varer en sånn bar?

Vanskelig å si, siden jeg ofte bruker den bare på beina og armene, men den store på 200 gram varer en stund- så fremt du bruker den rett, hvis du får vann på baren, smelter den, så det beste er å gni seg inn fort, og oppbevare den i metallboksen beregnet på dette, som fås kjøpt separat (er billig, og hvis du bestiller fra lush uk, får du boks med på kjøpet). Hvis du lar den ligge i dusjen, er den borte før du får sagt "Buffy".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest at undersøkelser viser at pene mennesker tjener bedre, så skjønnhetsprodukter er nok en investering som lønner seg. :D

Når jeg tenker meg om, så har jeg lest det jeg også, og det gjør jo rett og slett den primeren til en direkte investering i min egen fremtid! Da kan jeg jo ikke la være, det vil jo være galskap :overrasket: Man må ta sjansene når de byr seg frem slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om, så har jeg lest det jeg også, og det gjør jo rett og slett den primeren til en direkte investering i min egen fremtid! Da kan jeg jo ikke la være, det vil jo være galskap :overrasket: Man må ta sjansene når de byr seg frem slik!

Ja! Du har fått teken på selektiv logikk, jeg er stolt av deg-du har potensiale til å bli en ekte compulsive shopper.

Pene mennesker tjener jo ikke bare bedre, de er jo, i følge statistikk jeg har vært borti, også generelt lykkeligere og mer fornøyde med livene sine- så vi investerer faktisk ikke bare i karriere og økonomi, vi investerer i livskvalitet! De som hevder at lykke ikke kan kjøpes for penger tar åpenbart feil. :sjarmor:

Endret av Quirky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som hevder at lykke ikke kan kjøpes for penger, har shoppet på feil sted? :nigo:

Jeg har vært og snust på Guerlain Parure fdt i dag, både Aqua og Extreme. Jeg kan melde at 02 er den eneste brukbare fargen for meg, i hvertfall. 03 ble for mørk og oransjeaktig. Jeg fikk prøve på begge to, så i morgen skal det testes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Du har fått teken på selektiv logikk, jeg er stolt av deg-du har potensiale til å bli en ekte compulsive shopper.

:enig:

Pene mennesker tjener jo ikke bare bedre, de er jo, i følge statistikk jeg har vært borti, også generelt lykkeligere og mer fornøyde med livene sine- så vi investerer faktisk ikke bare i karriere og økonomi, vi investerer i livskvalitet! De som hevder at lykke ikke kan kjøpes for penger tar åpenbart feil. :sjarmor:

Herregud, nå får jeg nesten dårlig samvittighet på vegne av meg selv jo, som har ventet så lenge med å kjøpe den! Flaks at den er på tur til meg, slik at jeg kan begynne Det ordentlige livet så fort som mulig! :sjarmor:

De som hevder at lykke ikke kan kjøpes for penger, har shoppet på feil sted? :nigo:

:Nikke:

Endret av Eske
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen etterlyste nude, dekkende neglelakk på velværeforumet, noe jeg hadde glemt at jeg har vært på jakt etter selv, de jeg har fra Essie og Opi er for transparente, jeg vil ha en opaque beige. Vurderer å prøve den som blir anbefalt i tråden på velværeforumet, selv om jeg er skeptisk til Depend, synes de ser så billige ut, og innbiller meg at de er dårlige. Men jeg har ikke funnet noen andre gode kandidater, de fleste nude-fargene på MUA blir beskrevet som "sheer", "transparent" etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært og snust på Guerlain Parure fdt i dag, både Aqua og Extreme. Jeg kan melde at 02 er den eneste brukbare fargen for meg, i hvertfall. 03 ble for mørk og oransjeaktig. Jeg fikk prøve på begge to, så i morgen skal det testes. :)

Eller så har de ikke shoppet nok- man blir ikke lykkelig av å kjøpe en fempakning med sokker fra H&M, det må mer til. Og for å få uttelling av shopping i form av lykke, må man shoppe rett- de som bare kjøper plagg nedsatt med 90% fordi ingen andre ville ha dem, plagg de egentlig ikke elsker, eller engang liker særlig godt, som de har kjøpt bare fordi de var på tilbud og dermed "et godt kjøp"- selv mener jeg at å kjøpe en litt dyrere topp man elsker, i stedet for fem topper på salg man bare synes er "greie nok", er et langt bedre kjøp.

:enig:

Herregud, nå får jeg nesten dårlig samvittighet på vegne av meg selv jo, som har ventet så lenge med å kjøpe den! Flaks at den er på tur til meg, slik at jeg kan begynne Det ordentlige livet så fort som mulig! :sjarmor:

:Nikke:

Og om et par måneder kan du stille opp i et eller annet kvinneblad og fortelle om hvordan du forandret livet ditt ved hjelp av kosmetikk. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...