Britt Banditt Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #121 Del Skrevet 8. mai 2010 Hehe, ja, du er det? Nå skal jeg bare jåle meg ferdig, så skal vi dra. Håper ikke jeg blir en av de mødrene som går på butikken i joggis og crocs, med håret oppsatt i en tupp midt oppe på hodet, og med sminken fra i går gnidd utover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. mai 2010 #122 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg ser det for meg... eller.. ser for meg, MEG SELV.... Hater crocs, det må være de styggeste skoa som har blitt laget, så den slipper jeg heldigvis.. men håret enten til alle kanter eller oppsatt i en knute/tull der har du meg... og så ELSKER jeg joggebukser :gjeiper: Sminke fra i går slipper jeg også, tåler nesten ikke å ha på meg noe før jeg får utslett.... så vet ikke... usminka og trøtt i trynet eller sminke fra i går på halv tolv og trøtt i trynet.. kanskje like ille begge to Ps... er snill som et lam jeg Ikke noe bitch her i gården.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #123 Del Skrevet 8. mai 2010 :fnise: Lækkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. mai 2010 #124 Del Skrevet 8. mai 2010 Ja du ser det for deg ja.. kommer løpende inn i butikken med de flekkene på t-skjorta, håret til alle kanter og gulp på buksa må ha amme-innlegg. DET lekker!!! Det er så meg det der Godt butikken bare er rett over veien, med sviiiiin dyre priser... heia joker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #125 Del Skrevet 8. mai 2010 Ja du ser det for deg ja.. kommer løpende inn i butikken med de flekkene på t-skjorta, håret til alle kanter og gulp på buksa må ha amme-innlegg. DET lekker!!! Det er så meg det der Godt butikken bare er rett over veien, med sviiiiin dyre priser... heia joker Og med joggisen litt godt nedpå ræva så du har skikkelig rørleggersprekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. mai 2010 #126 Del Skrevet 8. mai 2010 thats me.... for sikkerhets skyld så har jeg sikker en svææær bestemor truse på meg som går langt oppover ryggen eller noe. Åh.... nice. Nei blir ikke mannen tent av det synet så vet ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #127 Del Skrevet 8. mai 2010 Ikke rart at sexlivet dabber av når man får barn, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. mai 2010 #128 Del Skrevet 8. mai 2010 Nei, jeg ser den.... satse på at det er en sovebaby på natta, sånn at mamma og pappe kan få litt voksen tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #129 Del Skrevet 8. mai 2010 Hehe, får vel det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. mai 2010 #130 Del Skrevet 8. mai 2010 Må si jeg bruker crogs rundt huset da synes de er gode for ryggen....men går ikke akkurat rundt i de i butikken og sånt.... Ser for meg Devilina med gulp, lekkende pupper, gråtende baby, og rørleggesprekk i butikken gal fordi dem ikke har riktig ammeinnlegg Ja herrigud man må faktisk tenke litt etter man får barn, både mor og far sånn at man fortsatt tenner på hverandre.......men jeg får jo aldri ha på meg lekker undertøy lenge nok....blir jo revd av før mannen har sett det engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. mai 2010 #131 Del Skrevet 8. mai 2010 Lekkert undertøy er bare oppskryt... det kommer jo fortere av enn det var å ta det på.... så hva er vitsen... og så er det i veien til tider uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. mai 2010 #132 Del Skrevet 9. mai 2010 skulle sett bryllupsnatta.....vi ville dra tidlig så vi orket litt og deilig bad før vi var for trøtte.......jeg hadde en plan å ta av meg brudekjolen og kle på meg noe strømper(måtte ha strømpebukser til hele dagen), og ta på meg litt mer perfyme og ja blabla...........vi kom in døra der bryllupspikene mine hadde dekorert med rosepedaljer, hjertekonfetti og sterinlys...............kjolen min ble tatt av i recordfart og hårspennene....ja vi kan si de ble igjen til vi var ferdig å tok oss et bad Var ikke spørsmål å se på flotte korsette og undertøy jeg hadde under kjolen :dåne: Han sa bare, HVOR ER PUPPENE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. mai 2010 #133 Del Skrevet 9. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 9. mai 2010 #134 Del Skrevet 9. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. mai 2010 #135 Del Skrevet 10. mai 2010 Har du tatt bilde i dag? Da må du nesten slenge ut altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 10. mai 2010 #136 Del Skrevet 10. mai 2010 bilde bilde bilde!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #137 Del Skrevet 10. mai 2010 Hehe, jeg må vel det.. Skal se om jeg finner kabel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #138 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) *argh* Endret 10. mai 2010 av Linelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #139 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) 36+0 Blitt mye større i det siste, gitt! Endret 11. mai 2010 av Linelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 10. mai 2010 #140 Del Skrevet 10. mai 2010 vow så flott du har blitt!!! Utenom kulen din så er jo du tynn som bare det, så jeg synes ikke du er sååå stor...må jo regne med at magen strutter når man har en 3kg baby til slutt....hehe.....vettu hvor tung jenta har blitt eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå