Gå til innhold

Snuppa vår er endelig her

Britt Banditt

Anbefalte innlegg

Hehe, ja, du er det? ;)

Nå skal jeg bare jåle meg ferdig, så skal vi dra.

Håper ikke jeg blir en av de mødrene som går på butikken i joggis og crocs, med håret oppsatt i en tupp midt oppe på hodet, og med sminken fra i går gnidd utover :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:skratte: Jeg ser det for meg... eller.. ser for meg, MEG SELV....

Hater crocs, det må være de styggeste skoa som har blitt laget, så den slipper jeg heldigvis.. men håret enten til alle kanter eller oppsatt i en knute/tull der har du meg... og så ELSKER jeg joggebukser :gjeiper:

Sminke fra i går slipper jeg også, tåler nesten ikke å ha på meg noe før jeg får utslett.... så vet ikke... usminka og trøtt i trynet eller sminke fra i går på halv tolv og trøtt i trynet.. kanskje like ille begge to :fnise:

Ps... er snill som et lam jeg ;) Ikke noe bitch her i gården.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du ser det for deg ja.. kommer løpende inn i butikken med de flekkene på t-skjorta, håret til alle kanter og gulp på buksa :ler: må ha amme-innlegg. DET lekker!!! Det er så meg det der :skratte: Godt butikken bare er rett over veien, med sviiiiin dyre priser... heia joker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du ser det for deg ja.. kommer løpende inn i butikken med de flekkene på t-skjorta, håret til alle kanter og gulp på buksa :ler: må ha amme-innlegg. DET lekker!!! Det er så meg det der :skratte: Godt butikken bare er rett over veien, med sviiiiin dyre priser... heia joker

:skratte:

Og med joggisen litt godt nedpå ræva så du har skikkelig rørleggersprekk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: thats me.... for sikkerhets skyld så har jeg sikker en svææær bestemor truse på meg som går langt oppover ryggen eller noe. Åh.... nice. Nei blir ikke mannen tent av det synet så vet ikke jeg :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke rart at sexlivet dabber av når man får barn, kanskje? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg ser den.... satse på at det er en sovebaby på natta, sånn at mamma og pappe kan få litt voksen tid :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Må si jeg bruker crogs rundt huset da :sjenert: synes de er gode for ryggen....men går ikke akkurat rundt i de i butikken og sånt....

Ser for meg Devilina med gulp, lekkende pupper, gråtende baby, og rørleggesprekk i butikken gal fordi dem ikke har riktig ammeinnlegg :fnise:

Ja herrigud man må faktisk tenke litt etter man får barn, både mor og far sånn at man fortsatt tenner på hverandre.......men jeg får jo aldri ha på meg lekker undertøy lenge nok....blir jo revd av før mannen har sett det engang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert undertøy er bare oppskryt... det kommer jo fortere av enn det var å ta det på.... så hva er vitsen... og så er det i veien til tider uansett :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: skulle sett bryllupsnatta.....vi ville dra tidlig så vi orket litt :sengekos: og deilig bad før vi var for trøtte.......jeg hadde en plan å ta av meg brudekjolen og kle på meg noe strømper(måtte ha strømpebukser til hele dagen), og ta på meg litt mer perfyme og ja blabla...........vi kom in døra der bryllupspikene mine hadde dekorert med rosepedaljer, hjertekonfetti og sterinlys...............kjolen min ble tatt av i recordfart og hårspennene....ja vi kan si de ble igjen til vi var ferdig å tok oss et bad :ler: Var ikke spørsmål å se på flotte korsette og undertøy jeg hadde under kjolen :dåne: Han sa bare, HVOR ER PUPPENE :hoho:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hehe, jeg må vel det.. Skal se om jeg finner kabel.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36+0

Blitt mye større i det siste, gitt!

post-31587-1273579865,5594_thumb.jpg

Endret av Linelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vow så flott du har blitt!!! Utenom kulen din så er jo du tynn som bare det, så jeg synes ikke du er sååå stor...må jo regne med at magen strutter når man har en 3kg baby til slutt....hehe.....vettu hvor tung jenta har blitt eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...