Gå til innhold

Snuppa vår er endelig her

Britt Banditt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann ;)

Måtte inn på sykehuset for å ta ekstra prøver i dag, noen av prøvene de tok hos legen hadde forsvunnet :sukk: Jaja.. Fikk gjort noen andre fornuftige ting i dag også da. Endelig fått bestilt nytt førerkort etter at jeg byttet navn f.eks., jeg har jo bare brukt 8-9 måneder på det :fnise:

Nam nam, melk med nesquick :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo kommet over 35 uker jo :dåne: Ikke lenge til nå.....hvordan går det med kløen??fikk du noe fra legen, eller går det ikke an å behandle??

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bare beskjed om å kjøpe hvitvask og postafen. Hvitvask hjelper litt, men ikke sånn veldig (ser litt dust ut med hvite føtter, men :fnise:), og postafen har jeg ikke tatt ennå (vil bare ta det hvis det blir helt nødvendig, i og med at de ikke er sikre på hvordan det påvirker fosteret).

Ja.. Ikke lenge igjen nå! :dåne:

Endret av Linelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitvask... for noe tull, funker dårlig... på vanlig eksem i alle fall :gjeiper:

Men hvorfor fikk du ikke kortison krem? Jeg bruker det og fikk beskjed om at det ikke var noe farlig... men krem deg også godt inn med fuktighetskrem, kløen er jo ofte tørr hud også.

Rota bort prøver/prøvesvar faktisk... profesjonelt må jeg si. ;)

Ja tenk :dåne: du er over 35 uker..... litt små hetta nå? Eller er alt klart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nevnte ikke noe om kortisonkrem? :klø: Får se hva sykehuset sier når jeg skal dit for sjekk på mandag.

Det meste er klart, snart. Venter på at mamma skal komme med de tingene vi mangler.

Ellers må jeg pakke sykehusbagen og vaske flere klær og sengetøy.

Syns hvitvask funka bedre enn fuktighetskrem på føttene egentlig, for det ble bare klamt, og da klødde det bare mer :sukk: Men på leggene funker fuktighetskrem greit nok da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvitvask?hvorfor skal det hjelpe? :klø: har du prøvd bare vanlig talkum i stedenfor krem?

Postafen, hva skulle du ta det for??? Jeg måtte bruke det opptil 17uke, så begynnte jeg igjen på de fra uke 19-23.....både legen og jordmor anbefalte det, plus spesial gynokolog på sykehuset...de sa dette var blitt testet og viste ingen tegn på skade på fosteret...så tror ikke du skal bekymre deg for det.

Begynnt å kjenne noe annet ubehag, eller er allt ellers fint??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det virker avkjølende. Har lest det flere steder at det kan hjelpe :) Har faktisk blitt litt bedre på føttene om natta når jeg har brukt det, så.

Postafen inneholder visst antihistaminer (skrev jeg det riktig nå?), og selv om det vanligvis brukes mot kvalme så kan det visst brukes mot kløe også.

Går greit, men merker at jeg blir innmari fort sliten, klarer nesten ikke gjøre noenting. Sikkert noe med det høye blodtrykket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha skjønner....postafen gjorde meg trøtt første uken eller noe sånt, kroppen venner seg til det etterhvert som regel....MEN om du ikke blir bedre hadde jeg tatt det da før jeg la meg....jeg måtte ta det på morran og kvelden i mine verste perioder.

Håper kløen avtar med litt pleie, det må være forferdelig ubehagelig....men får du noe utslett av det, eller klør det bare?? er det bare på føtter man får det??for jeg klør på magen, men tipper det er pga blodtilførselen :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jordmor sa jeg burde ta det før jeg la meg hvis jeg skulle ta det :Nikke:

Har utslett på tærne og litt på fingrene. Syns ikke spesielt godt, men kjenner det når jeg tar på det.

Den alvorlige svangerskapskløen er gjerne under føttene og i hendene, jeg har under føttene, oppe på føttene, på leggene, og mest på fingrene (men ikke så mye inni hendene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får løst til å klø bare du snakker om det :gjeiper:

UNDER føttene :dåne: Da tror jeg at jeg hadde daua!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, det er vel en grunn til at jeg ikke har fått sove så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar...ikke bra....ja enig med Devilina klør bare jeg snakker om det.....minner meg på enkelte ting vi frisører oppdager i yrket.....da kan jeg gå klø meg i hodet flere dager :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ikke snakk.... nesten så jeg kjenner det kravle i hodebunn nå... Bare tenk på disse turbanhuene.. der oppi bor det mye rart... og disse damene som stappa brødskalker i hodet før da... OMG :dåne:

Akkurat som når jeg går tur i skogen.... MAUR... da får jeg trang til å klø over hele meg, nesten så jeg kjenner det kravle over hele...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er noen trøst klødde jeg av meg hodet i går....bare av den praten her :ler:

Ha en fin helg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, slemme DEVILina!

God helg til deg og :klem:

Snart skal vi ut og kikke på, evt. handle litt nye møbler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm the bitch that everone loves to hate :lol:

Ja jeg er nok litt ondskapsfull til tider :klø: Men var jo ikke meningen nå da... faktisk :)

Ha en flott shoppingtur!! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...