Gå til innhold

Snuppa vår er endelig her

Britt Banditt

Anbefalte innlegg

I dag er jenta di 1 år, 2 mnd, 1 uke og 2 dager. 1-2-1-2.

Det må feires! Vi feirer med grilling.

Hehe, det visste ikke jeg :ler:

Hvorfor ble ikke vi invitert på grilling? :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var ikke grillings hos oss da vet du. :gjeiper:

Bør ikke mini begynne å gå snart?

Uansett på tide å invitere oss snart :snurt::fnise:

Joda, men hun er ikke så tøff av seg :fnise: Går når vi holder henne i en hånd da+står selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er faktisk ikke veldig lenge til kjøkkenet skal monteres, så snart kan vi ta i mot besøk igjen. Men i mellomtiden kunne jo vi kommet til dere altså. Spilt spill. Fordi det er gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er faktisk ikke veldig lenge til kjøkkenet skal monteres, så snart kan vi ta i mot besøk igjen. Men i mellomtiden kunne jo vi kommet til dere altså. Spilt spill. Fordi det er gøy.

Da syns jeg dere kan gjøre det ikke nå til helgen, men neste ;) (Vi skal i gammel-person-bursdag i helga).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppa, jeg fikk printeren min til å funke :hoppendeglad: så trenger ikke låne, men ellers takk! :)

Leste det i din dagbok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Hei! :vinke:

Har egentlig ikke så mye nytt å melde :sjenert:

Går kjempefint i barnehagen nå. Hun gråter ikke lenger ved levering, og damene i barnehagen sier at hun er kjempesnill å ha med å gjøre og koser seg masse :biggrin: Jenta mi :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke M da, synes hun er i grunn ganske lik Bumba .....virket rolig men kanskje litt mindre skeptisk en min da :ler:

ja det lurer jeg også på, går hun nå da? vet alle spør om det da :rolleyes: er begynnt å få spm om det her selv...........jeg sier bare at hun såvidt er i grunn et år da hun skulle bli født nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at det går så bra :nigo: Hvor lenge har hun gått i barnehagen? Har hun begynt å gå enda? :)

Tenkte jeg skulle skrive om det også, at hun ikke går. Får spørsmål om det et par ganger hver dag føler jeg :fnise: Nei, hun gjør altså ikke det gitt, hun står helt fint selv og går fint med støtte, men jeg tror ikke hun tør slippe seg (setter seg bare ned hvis jeg slipper hånda hennes), lille pingla mi ;) Gikk ikke selv før jeg var 16 mnd, så hun slekter vel på meg når det gjelder det :fnise:

Hun har gått i barnehagen siden 2 august :) Er bare 6 barn der (inkl. M), alle mellom 12-20 måneder, og 2 voksne :) Den minste avdelingen som hun da går i ligger i et eget hus, men de er innimellom og besøker de store barna. Virker som om de har rolige dager :) De ansatte er også veldig ålreite, damer på rundt 40-50 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her nærmer Bumba seg 14mnd, jeg gikk 14mnd, men ser ikke for meg at hun gjør det altså.......hehe svigermor sa at hun er så treg at hun vil nok ikke gå før etter jul........tror faktisk ikke hun venter såå lenge da, håper ikke det.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei virkelig håper hun går før jul altså.....det er ganske så lenge synes jeg.........men ser ikke helt ut som hun er helt klar heller.........

Grattis forresten Linelia, så hun har tatt noen steg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, M er så rar. Samboeren hoppet opp og ned og ropte "nei, nei, nei" for å tulle med hu (sånn som Karl i Mot i Brøstet vet dere :fnise:), og hva gjør M? Sier "neineinei" og veiver med armene :ler: :ler: Og igjen, og igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: så skjønn! Mannen gjorde en similær ting for ikke så lenge siden, når hun kastet mat på gulvet satt han en hånd på hofta si og viftet med fingeren og sa nei nei nei, og hun hermet etter! :ler:

så morsomt at han tuller sånn med henne da, gud tror jeg savnet det som barn å ha en far som gjorde sånt, heldigvis bestefar var flink da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...