Britt Banditt Skrevet 13. august 2011 Forfatter #601 Del Skrevet 13. august 2011 I dag er jenta di 1 år, 2 mnd, 1 uke og 2 dager. 1-2-1-2. Det må feires! Vi feirer med grilling. Hehe, det visste ikke jeg Hvorfor ble ikke vi invitert på grilling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konstabel Snabel Skrevet 15. august 2011 #602 Del Skrevet 15. august 2011 Det var ikke grillings hos oss da vet du. :gjeiper: Bør ikke mini begynne å gå snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 15. august 2011 Forfatter #603 Del Skrevet 15. august 2011 Det var ikke grillings hos oss da vet du. :gjeiper: Bør ikke mini begynne å gå snart? Uansett på tide å invitere oss snart Joda, men hun er ikke så tøff av seg Går når vi holder henne i en hånd da+står selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konstabel Snabel Skrevet 15. august 2011 #604 Del Skrevet 15. august 2011 Ja, det er faktisk ikke veldig lenge til kjøkkenet skal monteres, så snart kan vi ta i mot besøk igjen. Men i mellomtiden kunne jo vi kommet til dere altså. Spilt spill. Fordi det er gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 15. august 2011 Forfatter #605 Del Skrevet 15. august 2011 Ja, det er faktisk ikke veldig lenge til kjøkkenet skal monteres, så snart kan vi ta i mot besøk igjen. Men i mellomtiden kunne jo vi kommet til dere altså. Spilt spill. Fordi det er gøy. Da syns jeg dere kan gjøre det ikke nå til helgen, men neste (Vi skal i gammel-person-bursdag i helga). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 15. august 2011 #606 Del Skrevet 15. august 2011 Hei snuppa, jeg fikk printeren min til å funke så trenger ikke låne, men ellers takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 15. august 2011 Forfatter #607 Del Skrevet 15. august 2011 Hei snuppa, jeg fikk printeren min til å funke så trenger ikke låne, men ellers takk! Leste det i din dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 2. september 2011 #608 Del Skrevet 2. september 2011 Innom å hilser på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 2. september 2011 Forfatter #609 Del Skrevet 2. september 2011 Hei! Har egentlig ikke så mye nytt å melde Går kjempefint i barnehagen nå. Hun gråter ikke lenger ved levering, og damene i barnehagen sier at hun er kjempesnill å ha med å gjøre og koser seg masse Jenta mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. september 2011 #610 Del Skrevet 2. september 2011 Så flott at det går så bra Hvor lenge har hun gått i barnehagen? Har hun begynt å gå enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. september 2011 #611 Del Skrevet 2. september 2011 Flinke M da, synes hun er i grunn ganske lik Bumba .....virket rolig men kanskje litt mindre skeptisk en min da ja det lurer jeg også på, går hun nå da? vet alle spør om det da er begynnt å få spm om det her selv...........jeg sier bare at hun såvidt er i grunn et år da hun skulle bli født nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 2. september 2011 Forfatter #612 Del Skrevet 2. september 2011 Så flott at det går så bra Hvor lenge har hun gått i barnehagen? Har hun begynt å gå enda? Tenkte jeg skulle skrive om det også, at hun ikke går. Får spørsmål om det et par ganger hver dag føler jeg Nei, hun gjør altså ikke det gitt, hun står helt fint selv og går fint med støtte, men jeg tror ikke hun tør slippe seg (setter seg bare ned hvis jeg slipper hånda hennes), lille pingla mi Gikk ikke selv før jeg var 16 mnd, så hun slekter vel på meg når det gjelder det Hun har gått i barnehagen siden 2 august Er bare 6 barn der (inkl. M), alle mellom 12-20 måneder, og 2 voksne Den minste avdelingen som hun da går i ligger i et eget hus, men de er innimellom og besøker de store barna. Virker som om de har rolige dager De ansatte er også veldig ålreite, damer på rundt 40-50 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. september 2011 #613 Del Skrevet 2. september 2011 Alle spør om det her også Men han går ikke helt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. september 2011 #614 Del Skrevet 2. september 2011 her nærmer Bumba seg 14mnd, jeg gikk 14mnd, men ser ikke for meg at hun gjør det altså.......hehe svigermor sa at hun er så treg at hun vil nok ikke gå før etter jul........tror faktisk ikke hun venter såå lenge da, håper ikke det....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 3. september 2011 #615 Del Skrevet 3. september 2011 Nei pokker... svigermora di skal ikke få rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 3. september 2011 #616 Del Skrevet 3. september 2011 Nei virkelig håper hun går før jul altså.....det er ganske så lenge synes jeg.........men ser ikke helt ut som hun er helt klar heller......... Grattis forresten Linelia, så hun har tatt noen steg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 4. september 2011 #617 Del Skrevet 4. september 2011 Hurra for første skritt Snart løper hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 4. september 2011 Forfatter #618 Del Skrevet 4. september 2011 Takk takk Ble ganske stolt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 7. september 2011 Forfatter #619 Del Skrevet 7. september 2011 Hahaha, M er så rar. Samboeren hoppet opp og ned og ropte "nei, nei, nei" for å tulle med hu (sånn som Karl i Mot i Brøstet vet dere ), og hva gjør M? Sier "neineinei" og veiver med armene :ler: Og igjen, og igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. september 2011 #620 Del Skrevet 7. september 2011 så skjønn! Mannen gjorde en similær ting for ikke så lenge siden, når hun kastet mat på gulvet satt han en hånd på hofta si og viftet med fingeren og sa nei nei nei, og hun hermet etter! så morsomt at han tuller sånn med henne da, gud tror jeg savnet det som barn å ha en far som gjorde sånt, heldigvis bestefar var flink da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå