Gå til innhold

Snuppa vår er endelig her

Britt Banditt

Anbefalte innlegg

Gratulerer med forlovelse!!! Han fikk ut fingeren gitt :lol::ler:

Tusen takk! ;) Ja, haha :fnise:

Bumba ELSKER den telefonen vi kjøpte sånn som M har, hun klapper HVER gang den spiller :rodmer:

Så bra! ;) Hvor fikk du kjøpt den? Toys R Us?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei lekebutikk her, og de hadde den på norsk, helt bakerst og øverst var det samme telefonen på svensk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Har boka di avgått med døden? :fnise:

Har M begynt i barnehagen nå? :)

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ganske død denne boka, ja!

Ja, M har begynt i barnehagen :) Hun trives ganske godt tror jeg, men i går gråt hun når vi leverte henne :( Det var ikke noe moro, men det måtte vel skje. Men hun leker masse, og de klarer til og med å få henne til å sove (var litt bekymret for det :fnise:)

Ellers skjer det liksom ikke så veldig mye her om dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt gråting hører med.... viktigste er å være bestemt når man sier hade og gå, ellers kommer de små til å gråte hver gang ;)

Bra hun trives da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg har hørt at noen mødrer sier ha det million ganger, og når dem endelig drar DA gråter ungen, det kan vel ikke være bra. M er kjempeflink, det klarer hun vettu :)

haha den kjolen, seriøst, er det NOEN her i verden som hadde kjøpt det???? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er vel en grunn til at den lå på siste sida på finn på brukte brudekjoler :skratte:

Jeg har kjøpt vinterdress til M i dag. Var 50% på ALT på intersport! :biggrin: Var mange som var der og shoppet ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha hva gjør du å ser på brukte kjoler på finn???

oi 50% er ikke så gærnt det nei. Jeg venter med å kjøpe da jeg vet svigermor har sikkert kjøpt til bursdagsgaven til Bumba.........der har nemlig ikke enda vært her etter de kom fra ferie :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha hva gjør du å ser på brukte kjoler på finn???

oi 50% er ikke så gærnt det nei. Jeg venter med å kjøpe da jeg vet svigermor har sikkert kjøpt til bursdagsgaven til Bumba.........der har nemlig ikke enda vært her etter de kom fra ferie :rolleyes:

Kikker litt da, inspirasjon osv. Finner man "drømmekjolen" brukt så er jo det ingenting i veien for å spare noen tusen på den måten heller da. Men har egentlig tenkt til å kjøpe ny, ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri handla på ebay før, så vet liksom ikke hva jeg skal søke på osv :sjenert:

Har holdt meg borte fra ebay så jeg ikke bruker opp alle pengene mine :ler:

Nei, ikke satt dato, blir nok neste sommer da :) Må bare finne ut hvor vi skal ha det først, så setter vi dato etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Oi, oi, oi!

Jeg gleder meg til juni, Linelia!

(Jeg er fortsatt litt :sjokk: og :fy_fy: , men mest :tommelsmil: og :hoppendeglad: )

Nå skal jeg også legge meg, skal bare spise to tranpiller først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, oi, oi!

Jeg gleder meg til juni, Linelia!

(Jeg er fortsatt litt :sjokk: og :fy_fy: , men mest :tommelsmil: og :hoppendeglad: )

Nå skal jeg også legge meg, skal bare spise to tranpiller først.

:ler:

(Forresten på tide at du la igjen spor her og ikke bare snek! :fy_fy:) ;)

Ha en fin helg, Konstabel Snabel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...