Britt Banditt Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #581 Del Skrevet 18. juli 2011 Gratulerer med forlovelse!!! Han fikk ut fingeren gitt Tusen takk! Ja, haha Bumba ELSKER den telefonen vi kjøpte sånn som M har, hun klapper HVER gang den spiller Så bra! Hvor fikk du kjøpt den? Toys R Us? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 18. juli 2011 #582 Del Skrevet 18. juli 2011 Nei lekebutikk her, og de hadde den på norsk, helt bakerst og øverst var det samme telefonen på svensk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. august 2011 #583 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Har boka di avgått med døden? Har M begynt i barnehagen nå? Endret 10. august 2011 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 10. august 2011 Forfatter #584 Del Skrevet 10. august 2011 Hehe, ganske død denne boka, ja! Ja, M har begynt i barnehagen Hun trives ganske godt tror jeg, men i går gråt hun når vi leverte henne Det var ikke noe moro, men det måtte vel skje. Men hun leker masse, og de klarer til og med å få henne til å sove (var litt bekymret for det ) Ellers skjer det liksom ikke så veldig mye her om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. august 2011 #585 Del Skrevet 10. august 2011 Litt gråting hører med.... viktigste er å være bestemt når man sier hade og gå, ellers kommer de små til å gråte hver gang Bra hun trives da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 11. august 2011 Forfatter #586 Del Skrevet 11. august 2011 Lurer på om jeg skal gifte meg i denne: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29132398 :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. august 2011 #587 Del Skrevet 11. august 2011 Ja jeg har hørt at noen mødrer sier ha det million ganger, og når dem endelig drar DA gråter ungen, det kan vel ikke være bra. M er kjempeflink, det klarer hun vettu haha den kjolen, seriøst, er det NOEN her i verden som hadde kjøpt det???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 11. august 2011 Forfatter #588 Del Skrevet 11. august 2011 Haha, er vel en grunn til at den lå på siste sida på finn på brukte brudekjoler Jeg har kjøpt vinterdress til M i dag. Var 50% på ALT på intersport! Var mange som var der og shoppet ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. august 2011 #589 Del Skrevet 11. august 2011 haha hva gjør du å ser på brukte kjoler på finn??? oi 50% er ikke så gærnt det nei. Jeg venter med å kjøpe da jeg vet svigermor har sikkert kjøpt til bursdagsgaven til Bumba.........der har nemlig ikke enda vært her etter de kom fra ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 12. august 2011 Forfatter #590 Del Skrevet 12. august 2011 haha hva gjør du å ser på brukte kjoler på finn??? oi 50% er ikke så gærnt det nei. Jeg venter med å kjøpe da jeg vet svigermor har sikkert kjøpt til bursdagsgaven til Bumba.........der har nemlig ikke enda vært her etter de kom fra ferie Kikker litt da, inspirasjon osv. Finner man "drømmekjolen" brukt så er jo det ingenting i veien for å spare noen tusen på den måten heller da. Men har egentlig tenkt til å kjøpe ny, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 12. august 2011 #591 Del Skrevet 12. august 2011 Hehe ja dere skal jo gifte dere! Satt dato? Hva er drømmebryllupet ditt da? Gjør sOm meg, EBAY <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 12. august 2011 Forfatter #592 Del Skrevet 12. august 2011 Har aldri handla på ebay før, så vet liksom ikke hva jeg skal søke på osv Har holdt meg borte fra ebay så jeg ikke bruker opp alle pengene mine Nei, ikke satt dato, blir nok neste sommer da Må bare finne ut hvor vi skal ha det først, så setter vi dato etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 12. august 2011 #593 Del Skrevet 12. august 2011 ebay er enkelt, bare man tar seg en tur og titter litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 12. august 2011 Forfatter #594 Del Skrevet 12. august 2011 Ja, vet, har vært der litt, men redd for å bli hekta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 12. august 2011 #595 Del Skrevet 12. august 2011 for et marengsmareritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 12. august 2011 Forfatter #596 Del Skrevet 12. august 2011 for et marengsmareritt! Helt riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 12. august 2011 #597 Del Skrevet 12. august 2011 du har man viljestyrke klarer man å ikke blakke seg helt, men ja det er litt farlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konstabel Snabel Skrevet 12. august 2011 #598 Del Skrevet 12. august 2011 Oi, oi, oi! Jeg gleder meg til juni, Linelia! (Jeg er fortsatt litt og , men mest og ) Nå skal jeg også legge meg, skal bare spise to tranpiller først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 13. august 2011 Forfatter #599 Del Skrevet 13. august 2011 Oi, oi, oi! Jeg gleder meg til juni, Linelia! (Jeg er fortsatt litt og , men mest og ) Nå skal jeg også legge meg, skal bare spise to tranpiller først. (Forresten på tide at du la igjen spor her og ikke bare snek! ) Ha en fin helg, Konstabel Snabel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konstabel Snabel Skrevet 13. august 2011 #600 Del Skrevet 13. august 2011 I dag er jenta di 1 år, 2 mnd, 1 uke og 2 dager. 1-2-1-2. Det må feires! Vi feirer med grilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå