Gå til innhold

Snuppa vår er endelig her

Britt Banditt

Anbefalte innlegg

Her var det jammen lenge siden jeg hadde skrevet :fnise:

I dag er M ett år! :hoppe: :hoppe:

Hun har fått sjokoladekake og pakke, men selve feiringen tar vi i morgen, da kommer det en del familie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Graturlerer med vakre snuppa di, tenk at det er et år siden du fødte, jeg skjønner ikke at det har gått så lang tid allerede!!!!

g042.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper feiringen var knall i dag :D

Hva kjøpte dere til henne? Sliter med å finne ut noe lurt til W når den tid kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere! :) Laptopen min har tatt kvelden, så er ikke her så mye lenger :sukk:

Devilina: Vi kjøpte regnsett, barnehagesekk, matboks, putteboks og en bukse :) Det er det jeg husker ihvertfall fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Annonse

Hvordan går det her da? Går M? :)

Dere får ha en knall sommer i alle fall!!! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere om dagen da? M begynnt å gå enda eller?

håper dere nyter sommeren der dere er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle spør om det :fnise: Nei, hun går ikke ennå gitt! ;) Bare går rundt bordet, og krabber i superfart, hun tør ikke slippe seg ennå.

Det går fint her. Ble forlovet i ferien og greier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle spør om det :fnise: Nei, hun går ikke ennå gitt! ;) Bare går rundt bordet, og krabber i superfart, hun tør ikke slippe seg ennå.

Det går fint her. Ble forlovet i ferien og greier ;)

Hehe er sikkert den tiden folk spør vettu, synes hun har alltid vært så flink å gjøre ting så :)

Neimen i alle dager, GRATULERER!!!! :strix: fantasiske nyheter da!!!!! Fortell fortell hvordan han fridde da, ring? Baaaahhh så glad jeg ble på din vegne nå :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe er sikkert den tiden folk spør vettu, synes hun har alltid vært så flink å gjøre ting så :)

Neimen i alle dager, GRATULERER!!!! :strix: fantasiske nyheter da!!!!! Fortell fortell hvordan han fridde da, ring? Baaaahhh så glad jeg ble på din vegne nå :hoppe:

Takk! :) Han fridde på en benk ute på hytta med roser og champagne ;) Uten ring da, det har vi bestilt sammen, men ikke fått de enda, var fire ukers leveringstid :sukk: Blir nok bryllup til neste sommer da, så nå er det bare å begynne å planlegge :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med forlovelse :strix: Ble du overrasket, eller så du det komme? ;)

Takk! Han har snakket om at han vil gifte seg, men jeg ble overrasket, ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten har jeg ei lita snuppe som nettopp har lært seg å klatre opp i sofaen :fnise: Må passe enda bedre på nå ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! :) Han fridde på en benk ute på hytta med roser og champagne ;) Uten ring da, det har vi bestilt sammen, men ikke fått de enda, var fire ukers leveringstid :sukk: Blir nok bryllup til neste sommer da, så nå er det bare å begynne å planlegge :fnise:

Forresten har jeg ei lita snuppe som nettopp har lært seg å klatre opp i sofaen :fnise: Må passe enda bedre på nå ja!

ååååååååååååååå :rodmer: intimt og romantisk! Planlegginga er skikkelig morro, si ifra om det er noe jeg kan hjelpe med.......jeg handlet ALT på ebay untatt maten, drikke og outfiten til mannen :fnise:

obbobb de lærer seg ting så fort!

Når begynner hun i barnehagen da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...