Britt Banditt Skrevet 14. april 2011 Forfatter #541 Del Skrevet 14. april 2011 Hei Ambriel Er ikke så mye spennende som skjer i denne boka Er liksom ikke så mye nytt som skjer Føler meg litt bedre nå, heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. april 2011 #542 Del Skrevet 14. april 2011 Godt å høre du føler deg bedre Hvordan er det med dere ellers, har M begynnt å krabbe for fullt nå, eller er det snart gåing??? du har vel begynnt å jobbe nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 14. april 2011 Forfatter #543 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg jobber ja, begynte rundt 10 mars M krabber som bare det hun (har helt sluttet å åle seg nå), men gåinga er nok ikke der helt ennå. Hun reiser seg opp etter alt da, men slipper seg ikke (men kan holde med en hånd da). Klapper, vinker (vinke har hun gjort siden før jul da ), viser hvor stor hun er, rister på hodet når hun ikke vil noe, hermer etter meg når jeg lager "susselyder" (veldig søtt ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 15. april 2011 #544 Del Skrevet 15. april 2011 ååå så søt her er det åling eller pushe seg bakover med hendene, og da blir hun frustrert fordi hun ønsker å komme seg fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 15. april 2011 #545 Del Skrevet 15. april 2011 Her går det også bakover og i ring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 15. april 2011 Forfatter #546 Del Skrevet 15. april 2011 Nyt det mens dere kan Blir ekstra slitsomt når de krabber, gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 15. april 2011 #547 Del Skrevet 15. april 2011 Her går det også bakover og i ring haha ja i ring her også Nyt det mens dere kan Blir ekstra slitsomt når de krabber, gitt da har man plutselig ikke nok hender tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 16. april 2011 #548 Del Skrevet 16. april 2011 Sier som Linelia, nyt det mens dere kan! Her har jeg en rampegutt som hører når jeg reiser meg fra sofaen og da krabber han som et olja lyn bort M er flink da, Adrian kan ingenting av klapping og sånn, han er treig på det stadiet men han står alene og sånn nå, og han er på nippet til å flytte beina fremfor seg å gå også.. Flytta ene beinet fremover idag så jeg satt med hjertet i halsen omtrent! Spennende tid fremover ja Håper dere får en fiin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 16. april 2011 #549 Del Skrevet 16. april 2011 Så flink hun er Kan tenke meg det er slitsomt ja, når dem er overalt Her er det også bakover og i ring. Og han blir kjempesinna fordi han ikke kommer seg fremover Er pappaen hjemme med henne nå da? Har dere fått barnehageplass fra august? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 16. april 2011 Forfatter #550 Del Skrevet 16. april 2011 Ja, blir spennende tider fremover nå! Drev og skrev et svar her, og så kom M opp og trykka på dataen, så alt ble borte Pappaen hennes er hjemme en dag i uka. Da er jeg på jobb, og ellers er det hjemmekontor. Han skal ha mer permisjon i sommer da, for da må jeg være mer på jobb Ja, vi har barnehageplass fra august, i en familiebarnehage med bare seks barn fra 0-2 år. Tror det blir bra jeg Og når hun blir større så blir hun flyttet over til en større barnehage som er like ved. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 16. april 2011 #551 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) ser for meg en rampete jente som slår på tastaturen til mammaen sin! kommer ikke dere den 20? da håper jeg snuppa mi er blitt frisk og klar til besøk av alle søte vennene sine p.s. vippstolen er bare så fantastisk å ha fått låne av deg! Bumba er blitt glad å sitte i den mens jeg ordner ting og tang på kjøkkenet og den ble brukt ute i dag da jeg vasket nye "gamle" vogna Endret 16. april 2011 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 18. april 2011 Forfatter #552 Del Skrevet 18. april 2011 Jeg håper vi kommer, men jeg må nesten se an litt. Samboer er syk, og M er heller ikke helt i form Blir vel snart syk jeg også da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 18. april 2011 #553 Del Skrevet 18. april 2011 Jeg håper vi kommer, men jeg må nesten se an litt. Samboer er syk, og M er heller ikke helt i form Blir vel snart syk jeg også da.. oh nei, så kjipt! Ikke noe stress, bare send meg melding på onsdag om dere kommer eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacus Skrevet 20. april 2011 #554 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Å herre som jeg savner å ha en liten en når jeg leser her! Edit: :gjeiper: Følte meg plutselig som en frekk person som bare presser meg inn i en samtale uten å hilse på Endret 20. april 2011 av Lacus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 20. april 2011 Forfatter #555 Del Skrevet 20. april 2011 Det går helt fint du Ja, det er koselig med sånne små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. april 2011 #556 Del Skrevet 20. april 2011 innom med en klem og håper dere er på bedringsvei snuppa, kjipt dere ikke fikk komme i dag, men vi tar det igjen neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. april 2011 #557 Del Skrevet 21. april 2011 Håpere dere er friske i heimen nå God påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 26. april 2011 Forfatter #558 Del Skrevet 26. april 2011 Takk takk Vi har vært på hyttetur i påsken, men syke da Var bare oss, så var liksom ikke så nøye om vi var på hytta eller hjemme, syke var vi jo uansett. M har forresten begynt å si "mamma" hele tiden Hun har gjort det i et par-tre uker, men først trodde jeg ikke det var bevisst, men nå merker jeg at det er det. Når hun våkner så roper hun på meg Og når hun sutrer er det "mamma" eller hvis hun vil tilbake til meg (hvis noen andre holder henne) så sier hun også "mamma" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 28. april 2011 #559 Del Skrevet 28. april 2011 Ååååå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 28. april 2011 #560 Del Skrevet 28. april 2011 åå så søtt, her kommer det bevisst mamma....men i form for Baba våkner på morran og sparker meg litt når hun ligger ved siden av og sier Baba baba.........ser jeg på henne begynner hun med annen babyprat så jeg vet hun bruker baba bare når hun roper på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå