Gå til innhold

Snuppa vår er endelig her

Britt Banditt

Anbefalte innlegg

:vinke: Hei Ambriel :) Er ikke så mye spennende som skjer i denne boka :fnise: Er liksom ikke så mye nytt som skjer ;)

Føler meg litt bedre nå, heldigvis! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre du føler deg bedre :)

Hvordan er det med dere ellers, har M begynnt å krabbe for fullt nå, eller er det snart gåing???

du har vel begynnt å jobbe nå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber ja, begynte rundt 10 mars :)

M krabber som bare det hun (har helt sluttet å åle seg nå), men gåinga er nok ikke der helt ennå. Hun reiser seg opp etter alt da, men slipper seg ikke (men kan holde med en hånd da). Klapper, vinker (vinke har hun gjort siden før jul da :fnise:), viser hvor stor hun er, rister på hodet når hun ikke vil noe, hermer etter meg når jeg lager "susselyder" (veldig søtt :fnise:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå så søt :rodmer:

her er det åling eller pushe seg bakover med hendene, og da blir hun frustrert fordi hun ønsker å komme seg fremover :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det også bakover og i ring :fnise:

haha ja i ring her også :lol:

Nyt det mens dere kan :fnise: Blir ekstra slitsomt når de krabber, gitt ;)

:daane: da har man plutselig ikke nok hender tenker jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som Linelia, nyt det mens dere kan! Her har jeg en rampegutt som hører når jeg reiser meg fra sofaen og da krabber han som et olja lyn bort :fnise:

M er flink da, Adrian kan ingenting av klapping og sånn, han er treig på det stadiet men han står alene og sånn nå, og han er på nippet til å flytte beina fremfor seg å gå også.. Flytta ene beinet fremover idag så jeg satt med hjertet i halsen omtrent! Spennende tid fremover ja :biggrin:

Håper dere får en fiin helg! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink hun er :rodmer: Kan tenke meg det er slitsomt ja, når dem er overalt :Nikke: Her er det også bakover og i ring. Og han blir kjempesinna fordi han ikke kommer seg fremover :fnise:

Er pappaen hjemme med henne nå da? Har dere fått barnehageplass fra august?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir spennende tider fremover nå! :)

Drev og skrev et svar her, og så kom M opp og trykka på dataen, så alt ble borte :fnise:

Pappaen hennes er hjemme en dag i uka. Da er jeg på jobb, og ellers er det hjemmekontor. Han skal ha mer permisjon i sommer da, for da må jeg være mer på jobb :) Ja, vi har barnehageplass fra august, i en familiebarnehage med bare seks barn fra 0-2 år. Tror det blir bra jeg :) Og når hun blir større så blir hun flyttet over til en større barnehage som er like ved.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: ser for meg en rampete jente som slår på tastaturen til mammaen sin!

kommer ikke dere den 20? da håper jeg snuppa mi er blitt frisk og klar til besøk av alle søte vennene sine :)

p.s. vippstolen er bare så fantastisk å ha fått låne av deg! Bumba er blitt glad å sitte i den mens jeg ordner ting og tang på kjøkkenet og den ble brukt ute i dag da jeg vasket nye "gamle" vogna :nigo:

Endret av Neytiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper vi kommer, men jeg må nesten se an litt. Samboer er syk, og M er heller ikke helt i form :( Blir vel snart syk jeg også da.. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper vi kommer, men jeg må nesten se an litt. Samboer er syk, og M er heller ikke helt i form :( Blir vel snart syk jeg også da.. :kjefte:

oh nei, så kjipt!

Ikke noe stress, bare send meg melding på onsdag om dere kommer eller ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herre som jeg savner å ha en liten en når jeg leser her! :sjenert:

Edit: :goodbye::gjeiper: Følte meg plutselig som en frekk person som bare presser meg inn i en samtale uten å hilse på :fnise:

Endret av Lacus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: innom med en klem og håper dere er på bedringsvei snuppa, kjipt dere ikke fikk komme i dag, men vi tar det igjen neste gang ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk :) Vi har vært på hyttetur i påsken, men syke da :( Var bare oss, så var liksom ikke så nøye om vi var på hytta eller hjemme, syke var vi jo uansett.

M har forresten begynt å si "mamma" hele tiden :rodmer: Hun har gjort det i et par-tre uker, men først trodde jeg ikke det var bevisst, men nå merker jeg at det er det. Når hun våkner så roper hun på meg :rodmer: Og når hun sutrer er det "mamma" eller hvis hun vil tilbake til meg (hvis noen andre holder henne) så sier hun også "mamma" :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå så søtt, her kommer det bevisst mamma....men i form for Baba :lol: våkner på morran og sparker meg litt når hun ligger ved siden av og sier Baba baba.........ser jeg på henne begynner hun med annen babyprat så jeg vet hun bruker baba bare når hun roper på meg :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...