Gå til innhold

Snuppa vår er endelig her

Britt Banditt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så flink da! :jepp: Jeg prøver å lære mine å klappe, vinke og "såå stoooor" men det skjønner de tydeligvis ikke vitsen med å lære seg nei. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

HVa skal vi finne på til uka?? hvilken dag kan dere evt???

kanskje vi skulle tatt en sånn sjoppingrunde her hos meg, altså på grensa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kan alle dager utenom mandag! :) Kan godt ta en liten shoppingrunde :) Nordby da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg tror jeg har sett noe feil på kalenderet mitt....trodde vi skulle på 9mnd kontroll i morra, men ser i telefonen min at det er torsdag kl13! Skal ringe i morra for å dobbelsjekke.......for da blir det vanskelig å treffes torsdag.

får evt flytte tiden hvis det er torsdag.......sorry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra, vi skal jo uansett treffes den 20 også da? Ikke sant? :)

jo det skal vi :) Jeg sier ifra når jeg vet om det er i morra eller torsdag........litt ammetåke om dagen skjønner du :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei da fikk jeg vite at det var 9mnd kontroll kl11:30 i morra for oss, skal vi prøve treffes på sjopping kl 13??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei, må nesten se an litt jeg, har blitt veldig lite søvn de siste dagene (vet ikke hva det er jeg, tror M får noen flere tenner og derfor våkner hun og gråter..), så nå sitter jeg her med migrene :( Så hvis jeg fortsatt er dårlig i morgen så orker jeg dessverre ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stikk av meg deg, stygge dumme migrene!!!! :snurt: og M..... tell sauer med prinsesse krone på og sov søt :gjeiper: mammaene skal på shopping!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...