Neytiri Skrevet 14. februar 2011 #481 Del Skrevet 14. februar 2011 Oi kl03 gudameg det var jo natt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn&co Skrevet 14. februar 2011 #482 Del Skrevet 14. februar 2011 Ja-a du var jo ganske aktiv i begynnelsen Var så spennende å lese om alt gikk bra og hvordan det gikk å slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #483 Del Skrevet 14. februar 2011 Ja, var mer aktiv i begynnelsen før jeg fikk barn ja Var litt mer tid til KG da Ja, var ganske slitsomt til tider den graviditeten, hehe. Å få barn igjen frister, men å gå gravid (spesielt høygravid med svangerskapskløe og svangerskapsforgiftning) frister ikke så veldig! Kl. 03 er natt ja Ganske trøtt nå, selv om vi sov fra 04.30-08.00 etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #484 Del Skrevet 16. februar 2011 Nå har M begynt å stille seg opp i krabbestilling Krabber ikke da, bare står sånn litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 16. februar 2011 #485 Del Skrevet 16. februar 2011 Oj, så gøy!! Flinka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #486 Del Skrevet 16. februar 2011 Ja Og en annen ting som er morsomt; Hun ler seg omtrent i hjel av at bamsen hennes slår seg Hvis jeg tuller og slår hodet til bamsen i bordet f.eks. mens jeg sier "dunk" så ler hun som bare det Ond humor på hu her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 16. februar 2011 #487 Del Skrevet 16. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 16. februar 2011 #488 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg gikk akkurat inn på facebooken din, og da så jeg at du er jo ett år yngre enn meg! Var heeelt sikker på at du var 2-3 år eldre enn meg jeg! Det er så rart, man danner seg liksom et bilde av ting, uten at man egentlig har tenkt over det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #489 Del Skrevet 16. februar 2011 Skrev innlegg her, også klikka internett, TYPISK! Har alltid fått høre at jeg ser og virker eldre enn jeg er. Før var det kult, nå er det greit, om noen år blir det nok bare kjipt Får håpe jeg ikke får masse rynker og grått hår tidlig Må skryte litt mer av M jeg! Siste uka ca så har hun sovnet til hver eneste lur selv! Jeg bare legger henne, synger en sang, går ut (da er hun fortsatt våken) og så ligger hun og vrir seg i ca 5 min vanligvis, og så sover hun! Så flink! Ikke har vi gjort noe for å lære henne å sovne selv heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 16. februar 2011 #490 Del Skrevet 16. februar 2011 ler av at Bamsen blir slått!!!! ondskapsfull lille M er! Så flink hun er å sovne av seg selv nå da! Håper Bumba lærer seg det etterhvert.......her er det byssing i vogn eller pupping fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #491 Del Skrevet 16. februar 2011 Er ikke akkurat lenge siden det var byssing/synging/sitte ved senga til hu sovnet her heller. Syns det var så rart at det kom bare av seg selv! Ja, hun er visst litt ond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 17. februar 2011 #492 Del Skrevet 17. februar 2011 Ja mamma sa også det at vi ble puppet i søvn og samsov med henne, plutselig var vi klare til å sove i egen seng uten å puppes i søvn.........så håper Bumba blir lik! Må finne på noe snart!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #493 Del Skrevet 17. februar 2011 Ja, det må vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 17. februar 2011 #494 Del Skrevet 17. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 18. februar 2011 #495 Del Skrevet 18. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 21. februar 2011 #496 Del Skrevet 21. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. februar 2011 #497 Del Skrevet 26. februar 2011 Hvordan går dagene her hos dere forresten?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #498 Del Skrevet 26. februar 2011 Her går det flott I dag har jeg vært i Sverige med svigermor, har kjøpt trille til M (kjekt med en som er litt lettere enn den tunge Simo'n når man bare skal på shopping eller lignende) og nytt bilsete (Britax Multi-tech) Brukte den nye trilla på Nordby, og det var superstas for henne Også kjøpt inn masse mat både til oss og henne Nå skal vi spise kyllingfilet og fløtegratinerte poteter, nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. februar 2011 #499 Del Skrevet 26. februar 2011 ohhh så fint å få lettere trille, tenkte vi må ha en lettere en til sommeren.......hvilken kjøpte dere da??? Her kan vi enda bruke baggen(heldigvis), men tenker dere er vel på sportsvogn nå da? Britax ja, vi tenkte på den som stol nr 2........synes det er litt vanskelig å velge altså....... namm elsker fløtegratinerte poteter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 27. februar 2011 #500 Del Skrevet 27. februar 2011 Vi har britax sete veldig fornøyd En lettere trille må vi skaffe oss og... men aner ikke hvilken. Kjekt å ha til sommeren når vi skal på ferie, tror ikke jeg gidder å drasse med simo'n, den tar sin plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå