Britt Banditt Skrevet 29. november 2010 Forfatter #401 Del Skrevet 29. november 2010 Nei, hun var ikke med.. Enda godt så mye folk som det var! :dåne: Var veldig godt å se henne igjen da, hadde savnet henne fælt! Var jentetur, så pappaen var hjemme med henne Var kjempeflott tur, men ble utrolig sliten av all den gåinga. Merker at jeg fortsatt sliter med bekkenet ja Min favorittbutikk var Disney-butikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 29. november 2010 #402 Del Skrevet 29. november 2010 Disney Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 2. desember 2010 #403 Del Skrevet 2. desember 2010 Heisann! Takk for hilsen i boken min! Så kjekt med jentetur til London da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #404 Del Skrevet 2. desember 2010 Ja, var veldig kjekt! Nå har endelig lillesnupp sovnet. I natt var hun skikkelig urolig. Tror nå (og det kjennes sånn ut) at det er tenner på gang. Hun lå og vred seg omtrent hele natta, og ville opp ti på fem Vi la oss etterpå da, men ble ikke så mye ordentlig søvn på hu da heller, stakkars. Er litt KG-lei om dagen, så dere får unnskylde at jeg skriver lite her, og i deres bøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. desember 2010 #405 Del Skrevet 2. desember 2010 Får håpe denne natten blir bedre Er litt lei noen ganger jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #406 Del Skrevet 2. desember 2010 Får håpe denne natten blir bedre Er litt lei noen ganger jeg også Hun er vanligvis veldig flink til å sove altså, så jeg skal ikke klage. Hun har bare blitt veldig flink til å ville starte dagene sånn i fem-tiden Burde vel ikke la hun sove mye på dagen kanskje, men klarer liksom ikke tvinge henne til å være oppe når hun er grinete og jeg vet hun er trøtt, da er det bedre at vi heller står opp litt tidlig og heller legger oss igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #407 Del Skrevet 7. desember 2010 Lillesnupp fikk sin første tann i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. desember 2010 #408 Del Skrevet 7. desember 2010 oi så kult med første tann, og gud hun er jo blitt 6mnd, hvor har tida gått a?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. desember 2010 #409 Del Skrevet 8. desember 2010 ÅÅÅÅÅ det er jo så søtt når de smiler med en liten tann tilstede Har hun vært veldig sutrete i forkant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 16. desember 2010 #410 Del Skrevet 16. desember 2010 For ei nydelig lita jente du har :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 16. desember 2010 #411 Del Skrevet 16. desember 2010 Hun er nydelig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #412 Del Skrevet 16. desember 2010 Takk :rødme: Nå har jeg nettopp laget kokosmakroner Snuppa var så søt i dag, lo og gliste to ganger i søvne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. desember 2010 #413 Del Skrevet 17. desember 2010 Gratulerer med tanna Her er det bare et lite tynt hudlag over ei tann så om noen dager tror jeg den kommer ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 17. desember 2010 #414 Del Skrevet 17. desember 2010 Gratulerer med tann! Hun var sikkert kjempesøt der hun lå og gliste og lo med lille tannen sin i søvne! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. desember 2010 #415 Del Skrevet 23. desember 2010 Tanna til snuppa kom ut dagen etter jeg skreiv her Riktig god jul Julekos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. desember 2010 #416 Del Skrevet 23. desember 2010 God Jul fra meg og Bumba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #417 Del Skrevet 23. desember 2010 Tusen takk! God jul til "alle" som er innom Her er vi syke, men satser på å bli bedre til i morgen Jeg føler meg ihvertfall mye bedre enn i dag morges og i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 23. desember 2010 #418 Del Skrevet 23. desember 2010 Ha ei riktig god jul, stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. desember 2010 #419 Del Skrevet 23. desember 2010 Ønsker deg en riktig God Jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 24. desember 2010 #420 Del Skrevet 24. desember 2010 Goooooood juuuuul snuppa!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå