Gå til innhold

Snuppa vår er endelig her

Britt Banditt

Anbefalte innlegg

Nei, hun var ikke med.. Enda godt så mye folk som det var! :dåne: Var veldig godt å se henne igjen da, hadde savnet henne fælt!

Var jentetur, så pappaen var hjemme med henne :Nikke:

Var kjempeflott tur, men ble utrolig sliten av all den gåinga. Merker at jeg fortsatt sliter med bekkenet ja :(

Min favorittbutikk var Disney-butikken :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Ja, var veldig kjekt! :Nikke:

Nå har endelig lillesnupp sovnet. I natt var hun skikkelig urolig. Tror nå (og det kjennes sånn ut) at det er tenner på gang. Hun lå og vred seg omtrent hele natta, og ville opp ti på fem :sukk: Vi la oss etterpå da, men ble ikke så mye ordentlig søvn på hu da heller, stakkars.

Er litt KG-lei om dagen, så dere får unnskylde at jeg skriver lite her, og i deres bøker :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe denne natten blir bedre :klemmer:

Er litt lei noen ganger jeg også :)

Hun er vanligvis veldig flink til å sove altså, så jeg skal ikke klage. Hun har bare blitt veldig flink til å ville starte dagene sånn i fem-tiden :fnise: Burde vel ikke la hun sove mye på dagen kanskje, men klarer liksom ikke tvinge henne til å være oppe når hun er grinete og jeg vet hun er trøtt, da er det bedre at vi heller står opp litt tidlig og heller legger oss igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅÅÅ :nigo: det er jo så søtt når de smiler med en liten tann tilstede :hjerte:

Har hun vært veldig sutrete i forkant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Takk :rødme:

Nå har jeg nettopp laget kokosmakroner :biggrin:

Snuppa var så søt i dag, lo og gliste to ganger i søvne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Tusen takk!

God jul til "alle" som er innom ;):nisse:

Her er vi syke, men satser på å bli bedre til i morgen :biggrin: Jeg føler meg ihvertfall mye bedre enn i dag morges og i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...