Gå til innhold

Snuppa vår er endelig her

Britt Banditt

Anbefalte innlegg

Dømmer man etter dialekten til din mor er du absolut ikke fra østfold :lol:

:fnise:

Kaller meg ikke østfolding jeg heller da, selv om samboer påstår jeg bør ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... og hun har blandingsdialekt i tillegg.. når hun og jeg snakker helt rein dialekt så er det mange som sperrer opp øynene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag rullet M fra mage til rygg også :) Så nå har hun rullet begge veier :nigo:

Jeg har vært flink og montert nattbord til henne nå, så da har vi BARE seng, stor kommode og tv-benk igjen å montere :fnise: Var på Ikea i går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaller meg ikke østfolding jeg heller da, selv om samboer påstår jeg bør ;)

:lol:

Hehe... og hun har blandingsdialekt i tillegg.. når hun og jeg snakker helt rein dialekt så er det mange som sperrer opp øynene :fnise:

haha det hadde jeg ønsket å høre en dag :ler:

I dag rullet M fra mage til rygg også :) Så nå har hun rullet begge veier :nigo:

Jeg har vært flink og montert nattbord til henne nå, så da har vi BARE seng, stor kommode og tv-benk igjen å montere :fnise: Var på Ikea i går ;)

så flink M er blitt da! så koselig dere har fått kjøpt litt da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet du er harry når du hører på Vassendgutane på spotify :skratte:

(Som jeg gjør nå :ler:)

:ler: Sillikon i tatti? Granada? :ler:

Seriøst... hvilken innbarka bygd fra Vestfold er det du har kommet det fra? :fnise:

Trodde det bare var sånne halvgale Telemarkinger og Trøndere som hørte på sånt jeg..... altså... Telemarking er jeg, halvgal... hmm... mulig? men jeg er vel en av de få som ikke hører på det... da går jeg heller for Hellbillies ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Sillikon i tatti? Granada? :ler:

Seriøst... hvilken innbarka bygd fra Vestfold er det du har kommet det fra? :fnise:

Trodde det bare var sånne halvgale Telemarkinger og Trøndere som hørte på sånt jeg..... altså... Telemarking er jeg, halvgal... hmm... mulig? men jeg er vel en av de få som ikke hører på det... da går jeg heller for Hellbillies ;)

:ler:

Nei, det var vel heller dårlig humor på en lørdagskveld, ikke sånn at jeg pleier å høre på det, gitt :fnise: Er ikke akkurat blodfan, nei :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Nei, det var vel heller dårlig humor på en lørdagskveld, ikke sånn at jeg pleier å høre på det, gitt :fnise: Er ikke akkurat blodfan, nei :skratte:

Særlig :gjeiper:

Ellers da? Fryser ihæl borti skauen? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere tuller sånn :filer:

Går det bra med miniLinelia? Gleder meg sånn til jul! Utrolig kos med de små i juletiden altså :rødme: Vi har bestilt julekort til "fjern" familie og julebilder som skal scrappes til nær familie :jepp: Selv om Joa ikke var like entusiastisk som moren var under fotograferingen :fnise:

God helg og hold varmen i kulda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Vært i London i helga, og shoppet.. masse.. :ler:

Nesten tom koffert og tom håndbagasje da vi dro.. Overstappet på vei hjem :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...