Britt Banditt Skrevet 17. november 2010 Forfatter #381 Del Skrevet 17. november 2010 Dømmer man etter dialekten til din mor er du absolut ikke fra østfold Kaller meg ikke østfolding jeg heller da, selv om samboer påstår jeg bør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 17. november 2010 #382 Del Skrevet 17. november 2010 Hehe... og hun har blandingsdialekt i tillegg.. når hun og jeg snakker helt rein dialekt så er det mange som sperrer opp øynene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 17. november 2010 Forfatter #383 Del Skrevet 17. november 2010 I dag rullet M fra mage til rygg også Så nå har hun rullet begge veier Jeg har vært flink og montert nattbord til henne nå, så da har vi BARE seng, stor kommode og tv-benk igjen å montere Var på Ikea i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 17. november 2010 #384 Del Skrevet 17. november 2010 Kaller meg ikke østfolding jeg heller da, selv om samboer påstår jeg bør Hehe... og hun har blandingsdialekt i tillegg.. når hun og jeg snakker helt rein dialekt så er det mange som sperrer opp øynene haha det hadde jeg ønsket å høre en dag I dag rullet M fra mage til rygg også Så nå har hun rullet begge veier Jeg har vært flink og montert nattbord til henne nå, så da har vi BARE seng, stor kommode og tv-benk igjen å montere Var på Ikea i går så flink M er blitt da! så koselig dere har fått kjøpt litt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 17. november 2010 Forfatter #385 Del Skrevet 17. november 2010 Jepp.. Har kjøpt kommode, nattbord, seng til M. Pluss noen bamser og litt pynt tv-benk til oss + div småting, puter, rammer osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 17. november 2010 #386 Del Skrevet 17. november 2010 ohh de nattbordene har vi, utrolig fine synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 17. november 2010 #387 Del Skrevet 17. november 2010 IKEA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 20. november 2010 Forfatter #388 Del Skrevet 20. november 2010 Du vet du er harry når du hører på Vassendgutane på spotify (Som jeg gjør nå ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 21. november 2010 #389 Del Skrevet 21. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. november 2010 #390 Del Skrevet 21. november 2010 Godt vi er flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. november 2010 #391 Del Skrevet 21. november 2010 Du vet du er harry når du hører på Vassendgutane på spotify (Som jeg gjør nå ) Sillikon i tatti? Granada? Seriøst... hvilken innbarka bygd fra Vestfold er det du har kommet det fra? Trodde det bare var sånne halvgale Telemarkinger og Trøndere som hørte på sånt jeg..... altså... Telemarking er jeg, halvgal... hmm... mulig? men jeg er vel en av de få som ikke hører på det... da går jeg heller for Hellbillies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 22. november 2010 Forfatter #392 Del Skrevet 22. november 2010 Sillikon i tatti? Granada? Seriøst... hvilken innbarka bygd fra Vestfold er det du har kommet det fra? Trodde det bare var sånne halvgale Telemarkinger og Trøndere som hørte på sånt jeg..... altså... Telemarking er jeg, halvgal... hmm... mulig? men jeg er vel en av de få som ikke hører på det... da går jeg heller for Hellbillies Nei, det var vel heller dårlig humor på en lørdagskveld, ikke sånn at jeg pleier å høre på det, gitt Er ikke akkurat blodfan, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 26. november 2010 #393 Del Skrevet 26. november 2010 Nei, det var vel heller dårlig humor på en lørdagskveld, ikke sånn at jeg pleier å høre på det, gitt Er ikke akkurat blodfan, nei Særlig :gjeiper: Ellers da? Fryser ihæl borti skauen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 26. november 2010 #394 Del Skrevet 26. november 2010 Dere tuller sånn Går det bra med miniLinelia? Gleder meg sånn til jul! Utrolig kos med de små i juletiden altså :rødme: Vi har bestilt julekort til "fjern" familie og julebilder som skal scrappes til nær familie Selv om Joa ikke var like entusiastisk som moren var under fotograferingen God helg og hold varmen i kulda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. november 2010 #395 Del Skrevet 26. november 2010 fra sagaöya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 26. november 2010 #396 Del Skrevet 26. november 2010 Go hælj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 29. november 2010 Forfatter #397 Del Skrevet 29. november 2010 Vært i London i helga, og shoppet.. masse.. Nesten tom koffert og tom håndbagasje da vi dro.. Overstappet på vei hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 29. november 2010 #398 Del Skrevet 29. november 2010 Kjenner til det der :gjeiper: Hørtes kjempekoselig ut Var snuppa med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. november 2010 #399 Del Skrevet 29. november 2010 Høres ut som du har hatt en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 29. november 2010 #400 Del Skrevet 29. november 2010 her dro vi med halvtom bagasje, tenk om den blir alt for tung på vei hjem :dåne: koselig der koste dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå