Devilina Skrevet 14. november 2010 #361 Del Skrevet 14. november 2010 WoW!!!!!! Hehe... det hadde jeg ikke trodd om deg Husker x'en min spilte det... men jeg forbød han det... han kunne finne på å sitte dagen og natta lang liksom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. november 2010 #362 Del Skrevet 14. november 2010 ohh heter spillet wow? haha viser hva jeg vet liksom :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 14. november 2010 Forfatter #363 Del Skrevet 14. november 2010 World of Warcraft (WoW) Hihihi.. Ja, ganske nørd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 14. november 2010 Forfatter #364 Del Skrevet 14. november 2010 WoW!!!!!! Hehe... det hadde jeg ikke trodd om deg Husker x'en min spilte det... men jeg forbød han det... han kunne finne på å sitte dagen og natta lang liksom.... Har spilt i fem år jeg, men for å si det sånn.. Er ikke akkurat av de mest "hardcore"-spillerne.. Jeg begynte å spille litt igjen for et par uker siden, og da hadde jeg ikke spilt siden januar/februar Mange som blir aaalt for avhengig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. november 2010 #365 Del Skrevet 14. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 14. november 2010 Forfatter #366 Del Skrevet 14. november 2010 JA, BARE LE AV MEG DERE!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. november 2010 #367 Del Skrevet 14. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. november 2010 #368 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg spiller også wow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 15. november 2010 Forfatter #369 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg spiller også wow Oh kult Hva spiller du og hvilken server? Min main er druid på Shadowsong. Nå har dere to som dere kan mobbe, Devilina og Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 15. november 2010 #370 Del Skrevet 15. november 2010 OMG her ser jeg kan lite om WoW aner ikke hva du akkurat skrev nå betyr engang du hvorfor er du oppe så tildig??? hatt en all nighter av WoW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 15. november 2010 Forfatter #371 Del Skrevet 15. november 2010 Nei, gitt M ville opp så tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 15. november 2010 #372 Del Skrevet 15. november 2010 Ja det var tidlig gitt Våknet 9 vi Si meg.. er det du som har bestilt sånn dritt vær? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. november 2010 #373 Del Skrevet 15. november 2010 Oh kult Hva spiller du og hvilken server? Min main er druid på Shadowsong. Nå har dere to som dere kan mobbe, Devilina og Neytiri Min main er paladin på Earthen Ring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 16. november 2010 Forfatter #374 Del Skrevet 16. november 2010 Ja det var tidlig gitt Våknet 9 vi Si meg.. er det du som har bestilt sånn dritt vær? hehe Ja, det var jeg som bestilte, bare for å være slem med alle østfoldinger, i og med at jeg var i Vestfold, hvor det var fint vær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 16. november 2010 Forfatter #375 Del Skrevet 16. november 2010 Min main er paladin på Earthen Ring Kult Spiller du mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 16. november 2010 #376 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg har mine perioder hvor jeg spiller kjempe mye, men så har jeg også et langt opphold innimellom slik at jeg ikke skal bli så opphengt i det Greit å prøve å ikke bli for avhenging av spillet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. november 2010 #377 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg vil også mobbe dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 16. november 2010 #378 Del Skrevet 16. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 16. november 2010 #379 Del Skrevet 16. november 2010 Ja, det var jeg som bestilte, bare for å være slem med alle østfoldinger, i og med at jeg var i Vestfold, hvor det var fint vær ØY!! Skal ikke ha på meg at jeg er det altså Telemarking for hva det er verdt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 17. november 2010 #380 Del Skrevet 17. november 2010 ØY!! Skal ikke ha på meg at jeg er det altså Telemarking for hva det er verdt Dømmer man etter dialekten til din mor er du absolut ikke fra østfold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå