Britt Banditt Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #341 Del Skrevet 21. oktober 2010 du er ikke alene om det det går jo i bæsj, tiss, søvn og mat... det begrenser liksom å skrive om Er liksom ikke mye å fortelle om nå, nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. oktober 2010 #342 Del Skrevet 21. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 21. oktober 2010 #343 Del Skrevet 21. oktober 2010 Dere må komme snart på besøk.....trillemafia har det vært dårlig med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #344 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ja, gjerne det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 22. oktober 2010 #345 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg må få se kommet meg til sweeeeden jeg og sitter alt for mye å ræva hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #346 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg må få se kommet meg til sweeeeden jeg og sitter alt for mye å ræva hjemme Me too Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. oktober 2010 #347 Del Skrevet 23. oktober 2010 skal titte på kalenderet når vi er hjemme, ja vet alt for mye å gjøre, men treffes må vi snart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #348 Del Skrevet 28. oktober 2010 I dag var vi på barseltreff Fikk veid og målt snuppa, hun er nå 67,7 cm og veier 7730 gram Vokser bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 28. oktober 2010 #349 Del Skrevet 28. oktober 2010 koselig på treff?? oi storesnupp ja! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. oktober 2010 #350 Del Skrevet 28. oktober 2010 Så stor hun har blitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #351 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ja, var hyggelig det, men føler ikke at jeg har blitt spesielt kjent med noen av de, da.. Men men, det kommer seg vel kanskje Ja, hun har blitt veldig stor Størst i gruppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. oktober 2010 #352 Del Skrevet 30. oktober 2010 Var på barseltreff selv på tirsdag... og tja... kjente 3 av de, men de fire andre var liksom vanskelig å komme inn på... de kjente jo så klart hverandre de også. Ble sånne klikker liksom, men det kommer seg vel. Blir spennende å se hvem som gidder og følge med videre på treff når man skal ta initiativet selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 30. oktober 2010 #353 Del Skrevet 30. oktober 2010 Kjipt det blir sånn......liker det her at man har ikke akkurat type barselgruppe med samme alder på barna, men alle som har barn som enda er for unge for barnehage som kommer seg sammen til ulike ting på barnvårdsentralen! Gleder meg nå for vi skal begynne på babysang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 9. november 2010 #354 Del Skrevet 9. november 2010 Innom med en i kulda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 11. november 2010 #355 Del Skrevet 11. november 2010 Så stor hun er blitt! Det er gøy når de vokser Kjenner til det med barselgruppe, håper det endrer seg og du blir kjent med de andre. Litt vanskelig å finne felles interesser til tider, bortsett fra barn, er jo ikke "bare" mammaer vi er! Håper dere får en flott helg med masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 11. november 2010 Forfatter #356 Del Skrevet 11. november 2010 Tusen takk Hun har nok runda 8 kg nå ihvertfall, var 7950 på mandag Er så dårlig til å oppdatere her jeg Vanskelig å finne noe å skrive om, det er jo bare mat, bæsj og soving det går i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. november 2010 #357 Del Skrevet 14. november 2010 Koselig å se deg innom innimellom ihvertfall, selv om det bare er mat, bæsj og soving det går i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. november 2010 #358 Del Skrevet 14. november 2010 de fleste mammaene har ikke mye annet en det å si heller her snakker jeg sikker aaaalt for mye om amming, men er liksom stort sett det jeg gjør om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 14. november 2010 Forfatter #359 Del Skrevet 14. november 2010 Hehe, ja.. Har mistet litt KG-piffen tror jeg. Leser mye, men er ikke helt i skrivehumør alltid Nå sover lillesnupp, og jeg spiller WoW *nerd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. november 2010 #360 Del Skrevet 14. november 2010 hva spiller du da? nerd....you said it not me Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå