Devilina Skrevet 30. september 2010 #321 Del Skrevet 30. september 2010 Har du ringt og mast? Det hjalp at jeg ringte og maste om mine foreldrepenger... de hadde ikke sett på søknaden når jeg ringte og da var det 2-3 uker etter at den skulle ha vært behandlet. NAV HATE them... and sometimes love them Sees etterpå, da kan vi slenge med leppa om NAV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 30. september 2010 Forfatter #322 Del Skrevet 30. september 2010 Faktisk har det gått over 6 uker siden jeg leverte søknaden.. Jaddagitt.... Jeg sendte mail, og fikk faktisk svar, så det er lagt inn purring. Gadd ikke ringe, fordi sist jeg ringte så kostet det over 50,- å ringe i et kvarter (hvor mesteparten var å sitte i kø!) Ja, etterpå kan vi klage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. september 2010 #323 Del Skrevet 30. september 2010 50??? fy faen... de tar seg godt betalt... har fått de til å ringe meg opp jeg da men så klart... det var jo etter at de tømte kontantkortet mitt Nå venter jeg bare på Neytiri her.... men så klart... snuppa sover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 30. september 2010 Forfatter #324 Del Skrevet 30. september 2010 Snuppa sover her også Hun skulle hatt mat for tre kvarter siden (pleier å gå ca tre timer mellom hver gang, litt mer til siste måltidet på kvelden), men det bryr ikke hu seg om Det er ikke helt rent og pent her altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #325 Del Skrevet 1. oktober 2010 I dag lekte vi "Borte-Tittei", og hun syns det var såå gøy Lo og lo i sikkert ti minutter :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 2. oktober 2010 #326 Del Skrevet 2. oktober 2010 Så artig Gleder meg til W blir litt mere oppmerksom på sånt og ler Nå går det bare i glising Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #327 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ja, det er ganske morsomt Fikk hu til å le litt av det i dag også Nå har jeg sittet og jobbet. Jobber jo 25%, men denne uka har det vært så mye greier og samboeren har vært så mye borte på kvelden at jeg nesten ikke har fått jobbet, så da må jeg jobbe store deler av helgen Jaja, back to work Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 2. oktober 2010 #328 Del Skrevet 2. oktober 2010 Så du jobber hovedsakelig helger? :klø: forresten.... byttet bilde nå Ha en flott helg, det som er igjen av den i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #329 Del Skrevet 3. oktober 2010 Nei, jobber når det passer seg egentlig, enten det er på dagen, kvelden eller i helgen Litt deilig å ha det såpass fritt, da Takk for det, ha en flott helg videre du også! Har du hatt en fin helg til nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #330 Del Skrevet 3. oktober 2010 Sitter og ser på vognposer.. Finner ikke ut hva slags vi skal kjøpe.. Noen som har kjøpt og har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. oktober 2010 #331 Del Skrevet 4. oktober 2010 DET lurer vi på og... og forresten... er det noe man må ha da? :klø: kommer til å pakke inn jenta i dressen og legge saueskinnet i vogna... dyne har vi jo også... og i alle fall 10 tepper å velge mellom Men tror faktisk svigers har tatt vare på vognposen kjære hadde... sånn brun med saueskinn inni så lurer på å bruke den kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #332 Del Skrevet 4. oktober 2010 Tja, jeg vet ikke..? :klø: Dyrt er det ihvertfall! Og vi trenger det vel kanskje når vi går over til sportsvogn? (Snuppa hater allerede å ligge i vogna for lenge hvis hun er våken, men hvis vi setter henne opp er alt bra Men må jo vente en stund til med sportsvogn, vel, de skal vel kunne sitte selv?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 4. oktober 2010 #333 Del Skrevet 4. oktober 2010 Det lurer jeg på også! Vil ha en med saueskinn istedenfor sånn voksipose. Men lurer på om jeg kan klare meg uten Det er jo kjempedyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #334 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ca 2000,- for voksi ihvertfall I dag er snuppa fire måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. oktober 2010 #335 Del Skrevet 4. oktober 2010 Har ikke dere sånn sittedel/plate i vognbagen til simo'n? Det har vi... går jo an å jekke den litt opp sånn at hun ligger litt mere oppreist/sitter. :klø: Eller er dette noe nytt? for da vi hentet vognet snakket han fyren om, som eide butikken, at det var gjort noen små endringer eller noe.... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #336 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Tror ikke vi har det? :klø: Typisk at det er noe nytt som har kommet da Edit: Jo, vi hadde det visst, bare jeg som ikke hadde sett det Takk for tipset!! Endret 4. oktober 2010 av Linelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 4. oktober 2010 #337 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ser jeg er ikke alene med tankene rundt vognpose......her har jeg planer om å gå mye, og det blåser endel surt på vinteren så vil ha, fikk jo 2000kr av svigers for det da i dåpsgave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 21. oktober 2010 #338 Del Skrevet 21. oktober 2010 hilser på tilbake. og da må jeg bare nok en gang anbefale voksipose,classic. absolutt den beste mener jeg,og jeg har erfart mange forskjellige i jobben min. (barnehage) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #339 Del Skrevet 21. oktober 2010 Har kjøpt voksi urban Veldig fornøyd med den, inntil videre, ihvertfall Er dårlig på dette med å skrive dagbok, jeg.. Hehe. Skjer liksom ikke så mye her heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. oktober 2010 #340 Del Skrevet 21. oktober 2010 du er ikke alene om det det går jo i bæsj, tiss, søvn og mat... det begrenser liksom å skrive om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå