Britt Banditt Skrevet 10. september 2010 Forfatter #281 Del Skrevet 10. september 2010 Hehe, det er sant Jeg er ihvertfall klar for å treffes sånn omtrent når som helst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 10. september 2010 #282 Del Skrevet 10. september 2010 Koselig....vi er litt små opptatt....men vi har ledig fredag17, ellers må det være etter vi skal til svigers 21 september........ellers får du si ifra hvilken dag passer om disse gjør det ikke Gleder meg til å se smilejenta di...hun gjør jo ikke noe annet en å smile Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 10. september 2010 Forfatter #283 Del Skrevet 10. september 2010 Hun smiler og sover hun Hadde ikke vært sjokk om hun var sutrete akkurat den dagen, men Fredag 17 passer ganske dårlig, egentlig hele den helga, for vi har dåp på søndag Skal få besøk av familie som skal hjelpe til å ordne Ellers passer det nesten når som helst, så Hehe. Har du bil, Neytiri? Hvis Devilina er med en dag så kunne vi jo evt møtes der siden det vel er sånn ca midt mellom oss to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 10. september 2010 #284 Del Skrevet 10. september 2010 Men da kan vi ta det uka etter....da er vi hjemme igjen fra svigers.....ja jeg har bil, kan godt møtes i midten.....nå må vi vel bare spørre Devilina om det er greit hehe Vi snakkes litt nærmere vi da, og kos dere masse med dåpforberedelsene da.....vi har startet å tenke på det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 10. september 2010 Forfatter #285 Del Skrevet 10. september 2010 Men da kan vi ta det uka etter....da er vi hjemme igjen fra svigers.....ja jeg har bil, kan godt møtes i midten.....nå må vi vel bare spørre Devilina om det er greit hehe Vi snakkes litt nærmere vi da, og kos dere masse med dåpforberedelsene da.....vi har startet å tenke på det nå. Ja, selvfølgelig, ingen planer om å bare dukke opp der uten at hun vet Nå skal vi straks i bursdagen til svigermor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 11. september 2010 #286 Del Skrevet 11. september 2010 Innom og legger igjen et lite spor jeg Var på tide nå syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 11. september 2010 Forfatter #287 Del Skrevet 11. september 2010 Innom og legger igjen et lite spor jeg Var på tide nå syns jeg Skjer ikke så mye her, men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 15. september 2010 Forfatter #288 Del Skrevet 15. september 2010 I dag fikk jeg mensen igjen Rart egentlig, når man ikke har hatt mensen på over ett år Sist var jo i august 2009. I dag var vi på dåpssamtale, presten virka hyggelig Gruer meg litt til dåpen kjenner jeg (selskapet etterpå ihvertfall), blir så stressa av sånt. Det meste er i orden nå da, ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 15. september 2010 #289 Del Skrevet 15. september 2010 Når skal dere ha dåpen? Kan tenke meg det er rart å få mensen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 15. september 2010 Forfatter #290 Del Skrevet 15. september 2010 Vi skal ha dåpen til søndag Blir 21 voksne (og to bebiser), og vi skal ha det hjemme, så blir nok litt stress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 16. september 2010 #291 Del Skrevet 16. september 2010 aww koselig med dåp...gleder meg til november jeg! oi mensen, har liksom ikke tenkt på det enda men man kan vel gå lenge uten den når man nattammer vel :klø: senest hadde jeg i november 2009.....og ikke har jeg begynnt på prevensjon siden jeg aldri mer får brukt p piller......må vel ha spiral men gruer meg noe synnsykt å få puttet noe opp liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 16. september 2010 Forfatter #292 Del Skrevet 16. september 2010 Hvorfor får du ikke brukt p-piller, Neytiri? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 16. september 2010 Forfatter #293 Del Skrevet 16. september 2010 Og ja, man kan gå lenge uten mensen så lenge man ammer Men noen får den tilbake allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 16. september 2010 #294 Del Skrevet 16. september 2010 Hvorfor får du ikke brukt p-piller, Neytiri? :klø: pga jeg fikk HELLP syndrome....da vil det være ekstra fare for permanent høyt blodtrykk og økt risiko for blodpropp om jeg tar pillen.....så desverre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 24. september 2010 Forfatter #295 Del Skrevet 24. september 2010 I dag er det ett år siden jeg fikk vite at jeg var gravid Rart å tenke på hvordan livet har forandret seg helt på bare ett år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 24. september 2010 #296 Del Skrevet 24. september 2010 I dag er det ett år siden jeg fikk vite at jeg var gravid Rart å tenke på hvordan livet har forandret seg helt på bare ett år.. awww rart at livet blir aldri det samme, bare bedre med lillegullet! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 24. september 2010 #297 Del Skrevet 24. september 2010 Glemmer jeg helt... :danse: :bursdag: :danse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 24. september 2010 #298 Del Skrevet 24. september 2010 Ja det stemmer!!!! Gratulerer så mye med dagen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. september 2010 #299 Del Skrevet 24. september 2010 Gratulerer med dagen Håper den har vært fin-fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 24. september 2010 #300 Del Skrevet 24. september 2010 Forresten... på tide og forandre overskrifte på boka di vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå