Britt Banditt Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #201 Del Skrevet 2. juni 2010 Er overbevist om at det må være noe slimpropp-greier altså, kom mer nå også. Også er det mer "slimete" og gråhvitt (æææsj ). Håper, håper at det starter av seg selv før mandag, vil så mye heller det enn å måtte bli satt i gang *Krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. juni 2010 #202 Del Skrevet 2. juni 2010 Da tipper og håper jeg at fødselen starter av seg selv innen lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #203 Del Skrevet 2. juni 2010 Det håper jeg også Helst i dag! Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. juni 2010 #204 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Ja, det hadde jo vært det beste Endret 2. juni 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. juni 2010 #205 Del Skrevet 2. juni 2010 De sier 1-7 dager etter slimproppen går så sent i svangerskapet at da kan man ha født barnet!! Jeg tipper du har født i løpet av lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 3. juni 2010 #206 Del Skrevet 3. juni 2010 5 juni er en bra dato Søstern har bursdag da, hehe og det er jo lørdag som Neytiri tipper her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 3. juni 2010 #207 Del Skrevet 3. juni 2010 Ja 5 juni er bra, da kan jeg også feire deg litt på Babyshoweren min på søndag!!! Kom deg ut lillevenn, mamma din er trøtt og vil ha deg i sine armer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #208 Del Skrevet 3. juni 2010 Får håpe dere har rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. juni 2010 #209 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg tror hun kommer som ei kula i morgen jeg Måtte innom å hilse på hos deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 5. juni 2010 #210 Del Skrevet 5. juni 2010 HAR DU FØDT?! Siden du ikke har skrevet noe her på 2 dager liksom? *håpe håpe håpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. juni 2010 #211 Del Skrevet 5. juni 2010 Nå er jeg spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 6. juni 2010 #212 Del Skrevet 6. juni 2010 føler at noen har skjedd jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. juni 2010 #213 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 6. juni 2010 #214 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Jeg drømte faktisk hun hadde født edit: Ser hun har fått gratulasjoner fredag så en jente er født!!! Unskyld jeg sladrer Linelia Endret 6. juni 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 7. juni 2010 #215 Del Skrevet 7. juni 2010 Hvor så du det? Har jeg ikke fått med meg. Men uansett!!!! Gratulerer så mye!!!!! Bommet bare med en dag jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. juni 2010 #216 Del Skrevet 7. juni 2010 Da tippet jeg jo rett jeg da!! :dåne: Hvorfor var det ikke odds på det?? Det er første gangen jeg har fått rett Gratulerer så masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. juni 2010 #217 Del Skrevet 7. juni 2010 Devilina....hun har ikke skrevd noe selv...(regner med hun ligger godt og trøtt på sykehuset), men folk har gratulert henne fredag på FB med en liten jente så derfor jeg fikk det med meg. glemte forresten i går å og gratulere her også da!!!! Håper mor, datter, og far har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. juni 2010 #218 Del Skrevet 7. juni 2010 Gratulerer så mye Håper alle har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 8. juni 2010 #219 Del Skrevet 8. juni 2010 GRATULERER SÅ MYE MED DEN LILLE PRINSESSEN LINELIA!! Nyt barseltiden og kos deg masse med det lille nurket! Gleder meg masse til å lese fødselshistorien din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. juni 2010 #220 Del Skrevet 8. juni 2010 Gratulerer med ei lita prinsesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå